Citat:
Ursprungligen postat av
Artmovie
Säger inte att man inte kan nämna V eller något om A i tråden eftersom N idag lever med V och har en historik med A.
Missförstå mig rätt.
Huvudämnet i denna tråd är N och fokuset hamnar där oavsett vad det finns att skriva om eller diskutera.
Ja, det är absolut fakta att anklagelser finns och att bådas berättelser finns att ta del av på SM osv..
Vem som förhalat processen kan tolkas på olika vis och det är upp till var och en hur man väljer att tolka det hela.
Det är inte själva anklagelserna och eller berättelserna i sig från bådas håll som menas från mitt håll.
Det jag tar upp är enbart ett "visst innehåll" från ST där ord står mot ord.
Nej de är ej en ”tolkningsfråga” om vem som har förhalat processen. Nicci förhalade DNA-testet men Andreas förhalade hela faderskapsbekräftelsen i stort. Går inte skylla på nicci för att han krävde ett DNA test i 1,5 år 🫠 tycker de är helt absurt hur du m.fl. så fort Andreas kritiseras kan prata om de som ord mot ord och då finns de plötsligt en gråskala men när Nicci kritiseras eller de plötsligt här i tråden dyker upp heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt obekräftat och tom långsökt skvaller om Viktor då skriver du och tackar för ”informationen” och pratar om de som sanning
Citat:
Ursprungligen postat av
Upp-till-bevis
Jag tolkar det som att det fanns en osäkerhet från början, men att det senare inte fanns några tvivel ju äldre hon blev. Då han skrev på. Om det sen var en massa tjafs om klamydia bidrog det väl ytterligare till misstankar om att barnet kanske inte var hans? Man drar ju framförallt öronen åt sig om mamman inte vill ta ett dna iaf.
Ja men nu fanns de ingen osäkerhet och han visste de också. Han hade presenterat så jävla tydliga bevis för klamydiagrejen om de va så att han faktiskt trodde att Nicci va den som smittade honom men det har han aldrig gjort 🙃 är de verkligen helt otänkbart för dig att han bara krävde DNA-testet för jävlandets skull? Han vägrar ta ansvar för att han va den som drev fråga om dna så jävla långt Varför är de så svårt för han eller er här att erkänna?
Citat:
Ursprungligen postat av
Dansandemusen
Varför skulle N bestämma vad han ville göra ? Domstolen dömde att testet skulle tas hon tog barnet och stack - otroligt märkligt ! Sen kan du fortsätta att älta ditt hat mot A - jag tror vi alla förstått nu !
Alltså ingen sitter och säger att de va bra gjort av henne att inte följa domstolens order, fattar ej varför du hakat upp dig på detta då det fortfarande är Andreas krav som gjorde att dom ens hamnade i domstolen från början
Citat:
Ursprungligen postat av
Dansandemusen
Han skrev på för att inte förlora mer tid med sin dotter då N vägrade följa domstolens beslut och han fick inte igenom en tvångshämtning. N borde fått böter för detta eller vite kanske det heter ? Hon drog sig medvetet undan alla delgivningar och skyddades av sin lika sjuka mamma
Hon fick vite av domstolen, de borde du veta om du faktiskt tog dig tid att läsa ngt istället för att bara sitta här och va odräglig