Idag, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Vissa personer blir helt personlighetsförändrade när de dricker/festar/tar droger. Jag hade varit orolig om min dotter valde män som Ben, Marcelo, A och V. Hade varit orolig om min son helt plötsligt skaffade barn och gifte sig med en kvinna som Nicci och fick J till svärmor. Allt är inte svart eller vitt.

Tack! Jag hade resonerat exakt likadant men de är fan sjukt hur många här som bara kan se Niccis brister men vägrar se Andreas för hur han är och har betett sig……… hade spärrat in mina barn om dom ens pratade om att vara med i en reality-serie och om dom blev ihop med någon sån profil hade jag satt dubbla hänglås på dörren 🫠
Citera
Idag, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jullejulle
Du fattar ju inte, de va kasst av Nicci att hålla sig borta från att delges rättens beslut men Andreas använde hela DNA-saken för att straffa nicci. Han behövde helt uppenbarligen inte dna-testet utan krävde de för att han ville jävlas med Nicci och slösade på sin egen tid. 🤷🏼‍♀️ det va den onödigaste vändan i domstol man någonsin sett och han slösade inte bara på sin tid med sitt barn utan också med skattebetalarnas pengar……. Bara för att de skulle finnas bevis för det du påstår så betyder inte det att Andreas automatiskt blir en nice människa och behöver försvaras. Han framstår som skit obehaglig men det är fan ännu obehagligare att så många här försvarar allt han gör för de är att sätta ett jävligt dåligt exempel för unga kvinnor som lever i destruktiva relationer.

Du kan fortfarande inte frånta honom rätten till det testet ! Han valde sen att avstå för att det inte skulle gå längre tid innan han fick umgänge och med facit i hand skulle han tagit sin plats från början !
Citera
Idag, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen
Du kan fortfarande inte frånta honom rätten till det testet ! Han valde sen att avstå för att det inte skulle gå längre tid innan han fick umgänge och med facit i hand skulle han tagit sin plats från början !

Bara för man har rätt till ngt så är de inte alltid lämpligt att göra de och i de här fallet så var de hans envishet som gjorde att de drog ut på tiden.. han va alltså ej osäker på faderskapet och han visste från tidigt i familjerättens utredning att nicci inte ville göra ett dna- test men att han gärna fick skriva på ändå. De tog han 1,5 år att avstå från sitt eget krav på dna-test. Han skulle inte va den första mannen som blir rättshaverist utan att de behövs för att utöva makt & kontroll istället för att samarbeta 👍🏻
Citera
Idag, 13:28
Medlem
Citat:
Tråden handlar inte om Viktor heller men ingen av er skäms för att skriva ”inlägg efter inlägg” om honom och hans tidigare flickvänner eller relationer och skvallra om att han skulle ha varit otrogen i tidigare relationer 🤔 men fort någon kritiserar Andreas så handlar tråden om Nicci och de man skriver om Andreas är ”off topic”. Är ju inte direkt så att ens en liten del av de ni presenterar om Nicci eller Viktor här är fakta men varje gång någon skriver om ett rykte i en grupp på Facebook så kallar ni de för ”information” 🫠 varför kan man inte tänka sig att skilja på åsikt, misstankar, uppgifter och sånt som faktiskt är bevisat när de kommer till henne? som sagt försvarar jag inte Niccis beteende alls men några av er här behöver verkligen fundera på hur fan ni beter er och vad ni ställer er bakom.

De finns bevis för att han blivit polisanmäld två gånger för våldtäkt (en gång av Nicci och en gång av en tjej i Göteborg). en exflickvän till honom bekräftar att han är våldsam mot tjejer och djur (detta står i dom offentliga handlingarna). Nicci har även polisanmält han för annat. Även om händelserna ej är bekräftade så är det fakta att anklagelserna finns eller funnits. De är alltså minst 3 personer som varit nära han som har denna bilden av han.

De är även fakta att han va den som drog ut på tiden i faderskapet för att han vägrade skriva på bekräftelsen utan ett DNA- test i över ett år. Är bevisat. 👍🏻

Och de är fakta att även han exploaterar vårdnadstvisten, konflikten och den lilla flickan i sociala medier för sin egen framgång. Är också bevisat även om ni här är helt övertygade om att de är hans rättighet. 👍🏻

Och de är fakta att han inte alls lever/beter sig som han säger utåt om att han inte vill bråka eller ha konflikter för i rätten säger han helt andra saker, de är bevisat 👍🏻

Säger inte att man inte kan nämna V eller något om A i tråden eftersom N idag lever med V och har en historik med A.

Missförstå mig rätt.
Huvudämnet i denna tråd är N och fokuset hamnar där oavsett vad det finns att skriva om eller diskutera.

Ja, det är absolut fakta att anklagelser finns och att bådas berättelser finns att ta del av på SM osv..
Vem som förhalat processen kan tolkas på olika vis och det är upp till var och en hur man väljer att tolka det hela.

Det är inte själva anklagelserna och eller berättelserna i sig från bådas håll som menas från mitt håll.
Det jag tar upp är enbart ett "visst innehåll" från ST där ord står mot ord.
Citera
Idag, 13:38
Medlem
Citat:
Bara för man har rätt till ngt så är de inte alltid lämpligt att göra de och i de här fallet så var de hans envishet som gjorde att de drog ut på tiden.. han va alltså ej osäker på faderskapet och han visste från tidigt i familjerättens utredning att nicci inte ville göra ett dna- test men att han gärna fick skriva på ändå. De tog han 1,5 år att avstå från sitt eget krav på dna-test. Han skulle inte va den första mannen som blir rättshaverist utan att de behövs för att utöva makt & kontroll istället för att samarbeta 👍🏻

Jag tolkar det som att det fanns en osäkerhet från början, men att det senare inte fanns några tvivel ju äldre hon blev. Då han skrev på. Om det sen var en massa tjafs om klamydia bidrog det väl ytterligare till misstankar om att barnet kanske inte var hans? Man drar ju framförallt öronen åt sig om mamman inte vill ta ett dna iaf.
Senast redigerad av Upp-till-bevis Idag kl. 13:53.
Citera
Idag, 14:30
Medlem
Citat:

Varför skulle N bestämma vad han ville göra ? Domstolen dömde att testet skulle tas hon tog barnet och stack - otroligt märkligt ! Sen kan du fortsätta att älta ditt hat mot A - jag tror vi alla förstått nu !
Citera
Idag, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Jag tolkar det som att det fanns en osäkerhet från början, men att det senare inte fanns några tvivel ju äldre hon blev. Då han skrev på. Om det sen var en massa tjafs om klamydia bidrog det väl ytterligare till misstankar om att barnet kanske inte var hans? Man drar ju framförallt öronen åt sig om mamman inte vill ta ett dna iaf.

Han skrev på för att inte förlora mer tid med sin dotter då N vägrade följa domstolens beslut och han fick inte igenom en tvångshämtning. N borde fått böter för detta eller vite kanske det heter ? Hon drog sig medvetet undan alla delgivningar och skyddades av sin lika sjuka mamma
Citera
Idag, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Säger inte att man inte kan nämna V eller något om A i tråden eftersom N idag lever med V och har en historik med A.

Missförstå mig rätt.
Huvudämnet i denna tråd är N och fokuset hamnar där oavsett vad det finns att skriva om eller diskutera.

Ja, det är absolut fakta att anklagelser finns och att bådas berättelser finns att ta del av på SM osv..
Vem som förhalat processen kan tolkas på olika vis och det är upp till var och en hur man väljer att tolka det hela.

Det är inte själva anklagelserna och eller berättelserna i sig från bådas håll som menas från mitt håll.
Det jag tar upp är enbart ett "visst innehåll" från ST där ord står mot ord.

Nej de är ej en ”tolkningsfråga” om vem som har förhalat processen. Nicci förhalade DNA-testet men Andreas förhalade hela faderskapsbekräftelsen i stort. Går inte skylla på nicci för att han krävde ett DNA test i 1,5 år 🫠 tycker de är helt absurt hur du m.fl. så fort Andreas kritiseras kan prata om de som ord mot ord och då finns de plötsligt en gråskala men när Nicci kritiseras eller de plötsligt här i tråden dyker upp heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt obekräftat och tom långsökt skvaller om Viktor då skriver du och tackar för ”informationen” och pratar om de som sanning

Citat:

Ja men nu fanns de ingen osäkerhet och han visste de också. Han hade presenterat så jävla tydliga bevis för klamydiagrejen om de va så att han faktiskt trodde att Nicci va den som smittade honom men det har han aldrig gjort 🙃 är de verkligen helt otänkbart för dig att han bara krävde DNA-testet för jävlandets skull? Han vägrar ta ansvar för att han va den som drev fråga om dna så jävla långt Varför är de så svårt för han eller er här att erkänna?

Citat:
Varför skulle N bestämma vad han ville göra ? Domstolen dömde att testet skulle tas hon tog barnet och stack - otroligt märkligt ! Sen kan du fortsätta att älta ditt hat mot A - jag tror vi alla förstått nu !

Alltså ingen sitter och säger att de va bra gjort av henne att inte följa domstolens order, fattar ej varför du hakat upp dig på detta då det fortfarande är Andreas krav som gjorde att dom ens hamnade i domstolen från början

Citat:
Han skrev på för att inte förlora mer tid med sin dotter då N vägrade följa domstolens beslut och han fick inte igenom en tvångshämtning. N borde fått böter för detta eller vite kanske det heter ? Hon drog sig medvetet undan alla delgivningar och skyddades av sin lika sjuka mamma

Hon fick vite av domstolen, de borde du veta om du faktiskt tog dig tid att läsa ngt istället för att bara sitta här och va odräglig
Citera
Idag, 16:09
Medlem
Citat:
Nej de är ej en ”tolkningsfråga” om vem som har förhalat processen. Nicci förhalade DNA-testet men Andreas förhalade hela faderskapsbekräftelsen i stort. Går inte skylla på nicci för att han krävde ett DNA test i 1,5 år 🫠 tycker de är helt absurt hur du m.fl. så fort Andreas kritiseras kan prata om de som ord mot ord och då finns de plötsligt en gråskala men när Nicci kritiseras eller de plötsligt här i tråden dyker upp heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt obekräftat och tom långsökt skvaller om Viktor då skriver du och tackar för ”informationen” och pratar om de som sanning

Ja men nu fanns de ingen osäkerhet och han visste de också. Han hade presenterat så jävla tydliga bevis för klamydiagrejen om de va så att han faktiskt trodde att Nicci va den som smittade honom men det har han aldrig gjort 🙃 är de verkligen helt otänkbart för dig att han bara krävde DNA-testet för jävlandets skull? Han vägrar ta ansvar för att han va den som drev fråga om dna så jävla långt Varför är de så svårt för han eller er här att erkänna?

Alltså ingen sitter och säger att de va bra gjort av henne att inte följa domstolens order, fattar ej varför du hakat upp dig på detta då det fortfarande är Andreas krav som gjorde att dom ens hamnade i domstolen från början

Hon fick vite av domstolen, de borde du veta om du faktiskt tog dig tid att läsa ngt istället för att bara sitta här och va odräglig

Jag tror att vi är många som upplever din fruktansvärt otrevliga ton och ditt hat. Mår du bra ?
Vi har förstått att du hatar A har full insyn i fam Hernestig och träffar dom regelbundet precis som du gjorde med A en gång i tiden .
Senast redigerad av Dansandemusen Idag kl. 16:20.
Citera
Idag, 16:10
Medlem
Nu är Ns incident på hänt extra undra vem som ringde hon själv eller mamma 😅
Citera
Idag, 16:19
Medlem
Citat:
Ja precis

Citat:

Hur vet du att det inte fanns någon osäkerhet? För inte alls längesen gjorde du ditt första inlägg här och visste knappt vem N var. Men nu vet du precis vad A tyckt och känt. En människa som bara vill jävlas och låta tiden gå har inget genuint intresse av sitt barn och skulle sannolikt aldrig skrivit på heller.
Senast redigerad av Upp-till-bevis Idag kl. 16:25.
Citera
Idag, 16:47
Medlem
Citat:
Ja precis

Hur vet du att det inte fanns någon osäkerhet? För inte alls längesen gjorde du ditt första inlägg här och visste knappt vem N var. Men nu vet du precis vad A tyckt och känt. En människa som bara vill jävlas och låta tiden gå har inget genuint intresse av sitt barn och skulle sannolikt aldrig skrivit på heller.

För jag ägnat mycket tid åt att läsa ikapp om detta specialfall 👍🏻 där satte du huvudet på spiken tror jag. Jag tror inte Andreas har något genuint intresse av sitt barn utan han vet att detta är en sak som han kan använda i sin karriär som influencer. Tycker de är helt sjukt att folk här sitter och försvarar de han gör i sociala medier som att han ”försvarar sig” och berättar ”sin sanning” när han gör eeeeeeexakt som Nicci och exploaterar sitt barn och bygger ett drama runt denna konflikt. Är sorgligt att se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in