Citat:
Ursprungligen postat av
Upp-till-bevis
Vad är det som står om djuren? Det har jag aldrig hört talas om.
Du kallar flera här för hatiska mot N, och det är precis vad du uppfattas vara mot A.
Jag försvarar inte honom, men än så länge finns det vad jag vet inte bevis för allt du påstår. Därför tycker jag inte att det ska presenteras som om det vore fakta eller som grund för att döma ut eller lyncha honom. Det som hittills har kommit fram får honom inte att framstå i god dager nej...men det är ändå viktigt att skilja mellan misstankar, uppgifter och sånt som faktiskt är bevisat
Upplever inte heller att någon här tar det som senare framkommit om A i försvar.
Tvärtom...
Om så är fallet så är det ett förkastligt beteende från hans sida.
Jag är fortfarande i chock då min uppfattning om och det jag tidigare sett/hört av/om A varit en helt annan än det som beskrivs av anonyma i anmälan, ex. flickvän och N.
Efter att ha läst akterna från ST så har jag svårt att se vissa akter i OH som ren fakta då det är konversationer mellan privatpersoner och handskrivet brev, sk. indicier, obestyrkta uppgifter.
Ord står mot ord så det blir någonstans omöjligt för en utomstående som ej varit i parternas direkta närhet att veta vem som egentligen talar sanning.
Samtidigt så bör man ihågkomma att tråden i huvudsak handlar om
"Senaste nytt och skvaller om NLH" och då hamnar per automatik det största fokuset på den person som bär dess huvudämne.
Om man så önskar skriva om ex. AD som huvudämne eller bara om "fallet" A & N så finns ju friheten till den/de personer att skapa en ny tråd i forumet.
🙏❤️🌞