Citat:
Ursprungligen postat av
spitvenom
Med all tid som gått och allt som sagts och skrivits så minns jag inte när de här två sagt detta.
Jaså minsann, vilken patetisk glömsk liten fegskit du visade dig vara då. Snacka om att det är jag som skrattar åt dig
Citat:
Ursprungligen postat av
spitvenom
Det framgår av FUP att Katja underrättades misstanke om rattfylleri (alkohol) dagen för brottet 251228. Detta förhör avbröts halvvägs in i förhöret. Oklart varför.
Övriga misstankar underrättades hon om 260129.
Ha de två påstått något efter dessa datum så har de antingen hittat på eller sagt fel. Fakta finns i FUP.
251228 klockan 20:18 fattades beslutet och då inleddes förundersökningen formellt genom tvångsmedel och från den stunden var hon skäligen misstänkt. Detta framgår av tvångsmedelsdelen i FUP (sidan 76)
Hon underrättades misstanke både 251228 och mer utförligt (samtliga misstankar som fanns då) 260129
"(alkohol)" ??? men lilla vän, du har visst råkat "glömma" betydligt mer än vad åklagare och advokat uttryckt i media och som jag påtalat otaliga gånger här i tråden, utan att du nämnt något om att du minsann inte kom ihåg det.
Tänker du nu alltså påstå att hårprovet togs för att styrka alkoholrattfylla?

Eller du kanske trodde att det var så för att du "glömt" resten. Märkligt bara att det enda du kommer ihåg är det enda som det här fallet faktiskt INTE handlar om.
Du kan ha glömt precis vad som helst som passar dig för att du ska försöka undvika att stå till svars för dina galenskaper, faktum kvarstår, såväl åklagare som försvarsadvokat har varit samstämmiga i att Katja inte delgivits misstanke och det relativt långt in i utredningen.
FUP är tydlig, för samtliga de brott som Katja är skäligen misstänkt finns tydligt angivet att underrättelsedatum är 2026-01-29.
Du har tydligen också glömt att Katja INTE är misstänkt för alkoholrattfylla. Kan du klara av att komma ihåg det nu kanske, eller måste jag utgå ifrån att du kommer att glömma allt av väsentlig art mellan varje inlägg?