2026-07-02, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Strunta i han, hans hot är bara ett luftslott

Respektlöst av Zeb och Benjoo att kalla dig för crazy bitch. Han kan ju fan inte ens bygga en hemsida utan att vibe coda, och endå ser den ut att komma från 2010
Jag tycker bara att det är roligt. Hur provocerad han blir, vad är jag, runt 13 år yngre än av han är, men ändå verkar ha lite mer hjärnkapacitet än vad han har, säger inte att jag är bäst men fan bättre än han
Citera
2026-07-02, 20:31
Medlem
Ska bli sjukt kul att se dokumentären om Benjoo, och att få se Måns tillbaka i rutan igen
Citera
2026-07-02, 20:40
Medlem
Telepatisks avatar
Kan väl på sätt och vis förstå Zeb att familj och barn bäst hålls utanför. Tyckte att han sa det på ett bra sätt faktiskt.

Benjoos fantasier om kvinnors dragningskraft till honom
https://www.youtube.com/watch?v=MAnuk95978Q&t=1795s
Citera
2026-07-02, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintangel
Zeb säger att han sitter uppe och kodar hela natten. Han sitter och vibecodar och leker något programmeringsproffs. Pinsamt.

Zeb om du läser detta sluta lek saker du inte är. Kom tillbaks när du förstår god arkitektur, testing, expandering och dokumentation, men de kommer du aldrig då du leker något du inte är medans du vibe codar med claude.

expandering och dokumentation

hahaha... vad snackar du om?
Citera
2026-07-02, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomato.panda
Det har blivit som en konstig dialog med Zeb och benjoo vs. flashback lol.

De ser ännu mer sorgliga ut, särskilt med de stageade konversationerna som är riktat till FB hahaha.

Helt ärligt så är det faktiskt mer sorgligt att följa någon helt slaviskt och direkt efter gå in på flashen för att berätta hur sorglig någon är.
Fattar faktiskt inte varför benjoo får så mycket hat. Ja han lever en konstig livsstil och i en lite skev världsbild men han hatar inte på någon och gör ingen illa. Jag tycker han är underhållande. Hade inte velat byta liv med honom men tycker ändå han är ganska rolig, både medvetet och omedvetet.
Citera
2026-07-02, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incognitougglan
Hmmm.. Om jag säger min sanning och skaer som jag har sett och hört från mitt prespektiv så är det "half truths". Så klart du tycker det, det är inte ifrån ditt prespektiv, inte din sanning. Det utesluter dock inte det jag har sett och hört.

https://imgur.com/a/7Ntj1qq
Du har själv postat saker om din mamma och hur hon kanske inte var så bra, oj då.. Du har ju själv pratat om din familj.

Sen så säger man inte vad som är sant och vad som är falskt, utan bara att det är blow out of proportion. Utan bara lätt gåt över det, och sen inget mer med det.

Sen undrar jag vad du har på mig Jag har bara försökt att hjälpa dig under tiden du faktist var här. Men blev snabbt trött på att du skulle försöka att hitta ett bättre liv i ett annat land och att allt sedan sket sig (hände mer än en gång). Eller vadå, du ska säga vad du tycker om mig. För det får du gärna göra!

Yeah, sorry att jag har stått upp för min sambo som du har utnjyttat. "men jag har förökt att få tag på honom" jo bara när du behöver hjälp. "Men den ena gången då jag faktist ville betala tillbaka" Mmm sen efter någon vecka kommer du fråga om pengar igen, som du har gjort tidigare.

Det roliga är, jag ser detta bara som en meme. Så tack att jag fick vara med i en video, IGEN!

du uttrycker dig lika pundigt som zeb haha

takes one to know one
Citera
2026-07-02, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MamBaa
Helt ärligt så är det faktiskt mer sorgligt att följa någon helt slaviskt och direkt efter gå in på flashen för att berätta hur sorglig någon är.
Fattar faktiskt inte varför benjoo får så mycket hat. Ja han lever en konstig livsstil och i en lite skev världsbild men han hatar inte på någon och gör ingen illa. Jag tycker han är underhållande. Hade inte velat byta liv med honom men tycker ändå han är ganska rolig, både medvetet och omedvetet.

det roligaste med benjo är hans konstiga åsikter, hans totala brist av självinsikt, hans loopande och stora ego

men jag håller med dig, mycket av hatet här är bara tråkigt. som att kalla zeb och benjoo bögar. eller att kalla benjoo pedo. det finns oändligt med content att skratta åt så jag fattar inte varför man ens ska hitta på saker eller foka på småskit.
Citera
2026-07-02, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrFreeFoot
det roligaste med benjo är hans konstiga åsikter, hans totala brist av självinsikt, hans loopande och stora ego

men jag håller med dig, mycket av hatet här är bara tråkigt. som att kalla zeb och benjoo bögar. eller att kalla benjoo pedo. det finns oändligt med content att skratta åt så jag fattar inte varför man ens ska hitta på saker eller foka på småskit.

Citat:
du uttrycker dig lika pundigt som zeb haha

takes one to know one

Riktigt rolig dubbelmoral.

Jiddra inte med Ugglan
Senast redigerad av Razordrake1355 2026-07-02 kl. 21:42.
Citera
2026-07-02, 21:34
Medlem
Citat:
Riktigt rolig dubbelmoral.

Jiddra inte med Ugglan

du står för 99% av allt tråkigt hat här. du kallade väl benjoo för både bög och pedo om jag inte minns fel?

som sagt, de finns 1000 faktiska saker att hata på istället för att hitta på massa bullshit som ingen tycker är roligt
Citera
2026-07-02, 21:37
Medlem
Citat:
du står för 99% av allt tråkigt hat här. du kallade väl benjoo för både bög och pedo om jag inte minns fel?

som sagt, de finns 1000 faktiska saker att hata på istället för att hitta på massa bullshit som ingen tycker är roligt

Stämmer inte överhuvudtaget, har aldrig kallat han för bög eller pedo, dock så är det är inte första gången du själv går in och hackar på andra här i tråden, denna gången går du på en tjej i 20 års åldern / ugglan
Citera
2026-07-02, 21:44
Medlem
Citat:
Skulle inte förvånat mig om han har varit där och härjat, den jävla snuskhummern Benjoo!

Citat:
Det är ju känt sedan länge inom bodybuilder världen att Tren gör dig mer gay

Skulle inte förvåna mig om Benjoo och Zeb sprutar in det i varandras rumpor för att hjälpa varandra

Tycker att Benjoo har spanat in Zeb en del när dom tränar ihop faktiskt, jag tror att Benjoo har varit på o kladdat på lady boys där nere iaf

Citat:
HAHAHA fyfan vad kort han är!! när han står i mitten av 2 Vietnamesiska tonårs tjejer vid 29:45 i senaste videon

Från Google: The average height for Vietnamese women is 155.6 cm to 156.2 cm (about 5 feet 1.2 inches to 5 feet 1.5 inches)

Han är ju förfan kortare än tjejerna! visst han kanske lutar sig lite mot muren men han är fan inte många cm längre om han inte gör det, inte en chans att han är 171cm, tror han är närmare 160cm än 171cm som han påstår

Och ja dom ser ju ut att vara runt 15-17 typ, kanske därför dumpen är efter han

mannen du är den största tönten i den här tråden. gå och lägg dig, snälla.
Citera
2026-07-02, 21:46
Medlem
Citat:
mannen du är den största tönten i den här tråden. gå och lägg dig, snälla.

Kul att du går tillbaka typ 30 sidor i tråden och letar upp roliga troll kommentarer som nu hamnar helt ur context, men sure
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in