2026-06-08, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Skulle inte förvånat mig om han har varit där och härjat, den jävla snuskhummern Benjoo!

Frågan är hur gamla flickorna i senaste videon var?
Citera
2026-06-08, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Frågan är hur gamla flickorna i senaste videon var?

HAHAHA fyfan vad kort han är!! när han står i mitten av 2 Vietnamesiska tonårs tjejer vid 29:45 i senaste videon

Från Google: The average height for Vietnamese women is 155.6 cm to 156.2 cm (about 5 feet 1.2 inches to 5 feet 1.5 inches)

Han är ju förfan kortare än tjejerna! visst han kanske lutar sig lite mot muren men han är fan inte många cm längre om han inte gör det, inte en chans att han är 171cm, tror han är närmare 160cm än 171cm som han påstår

Och ja dom ser ju ut att vara runt 15-17 typ, kanske därför dumpen är efter han
Citera
2026-06-08, 17:45
Medlem
Riktigt bra BOB avsnitt denna gången!

ett tips från förra videon, vid 30:10 så kör han en Rich Piana walk 2.0, den hade passat bra in i en BOB, framförallt om du klipper ihop hans första Rich Piana walk från Bangkok resan

dog av garv på slutet av BOB avsnittet när man fick se hans tinder bilder, är han utvecklingsstörd eller? hahahah
Citera
2026-06-08, 17:50
Medlem
Citat:
HAHAHA fyfan vad kort han är!! när han står i mitten av 2 Vietnamesiska tonårs tjejer vid 29:45 i senaste videon

Från Google: The average height for Vietnamese women is 155.6 cm to 156.2 cm (about 5 feet 1.2 inches to 5 feet 1.5 inches)

Han är ju förfan kortare än tjejerna! visst han kanske lutar sig lite mot muren men han är fan inte många cm längre om han inte gör det, inte en chans att han är 171cm, tror han är närmare 160cm än 171cm som han påstår

Jag ser ett mönster. Varje gång nån annan än Benjoo filmar då krymper han markant.
Så löjligt ändå med att använda fisheye det är som han erkänner att han är liten.
Citera
2026-06-08, 18:29
Medlem
Citat:
Jag ser ett mönster. Varje gång nån annan än Benjoo filmar då krymper han markant.
Så löjligt ändå med att använda fisheye det är som han erkänner att han är liten.

Haha ja så är det verkligen, fisheye lens, filma alltid i rätt vinklar osv, sen när Zeb tar kameran så krymper han 10cm hahaha, vem bryr sig ens om han är 160cm, bara äg det då, men det skulle han ju aldrig göra
Citera
2026-06-08, 19:10
Medlem
i en av benjoos senaste tik toks så sa han att han ville lära ut looksmaxxing till oss tittare

vad tycker ni, har benjoo förändrat sitt utseende till det bättre dom senaste 1-2 åren?

vill ni också ha er egna romerska klocka som tickar i bakhuvudet?
Citera
2026-06-08, 19:14
Medlem
Citat:
i en av benjoos senaste tik toks så sa han att han ville lära ut looksmaxxing till oss tittare

vad tycker ni, har benjoo förändrat sitt utseende till det bättre dom senaste 1-2 åren?

vill ni också ha er egna romerska klocka som tickar i bakhuvudet?

Jag har en teori att all anabola har fått honom att tappa mycket hår.
Därför väljer han att ha ett kalhygge. Ingen utväg så att säga.

Sedan för att göra stilen lite ungdomlig så har han gaddat skallen.
En kort flintis är inte så attraktivt kanske?

Om man tittar på äldre videos så har han åldrats mycket på kort tid.
Det är väl nackdelen när man trycker 4g bola.
Citera
2026-06-08, 20:08
Medlem
Faltas avatar
Tjejerna på senaste videon hur gamla är dom egentligen! Nu kan asiatiska kvinnor se väldigt unga ut fast dom är 30år. Benjoos polare ser ut som en klassisk missbrukare av amfetamin, nu behöver han inte vara det, men dom två verkar funka ihop iallafall. Men hur fan får Benjoo ekonomin att gå ihop egentligen!! Hyran och mat måste väl kosta även i Vietnam.

Följar antal har stått still i flera månader, hur är det möjligt egentligen? Får han inga nya, varför står det still..
Citera
2026-06-08, 20:41
Medlem
Citat:

Han hade ganska bra hår innan men han kanske inte vill visa att han tappar hår som du säger 4g lär ju ha bieffekter. Eller så vill han vara någon Wes Watson wannabe.
Men har man hår ska man utnyttja det tycker jag, tjejer gillar ju det mer.
Citera
2026-06-08, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus.disciple
Han hade ganska bra hår innan men han kanske inte vill visa att han tappar hår som du säger 4g lär ju ha bieffekter. Eller så vill han vara någon Wes Watson wannabe.

Han började bli mer tunnhårig dock, man såg det framförallt ovanifrån på vissa videor när han gymmade osv, han hade inte behövt raka det än på länge dock eftersom hans hårlinje var väldigt stabil, men han visste väl att det bara var en tidsfråga före det blev värre

Oavsett hur stabila hår gener man än har så blir håret helt nukad på 4 gram bola, varav över 1 gram tren, det finns ingen väg runt det till slut

Jag tror inte att det var en slump varför han rakade av håret, dock så tror jag att det var ett enormt misstag av honom att trycka så mycket bola och förstöra håret, för där sänktes hans looks ganska rejält, även om han inte precis var en modell före heller med tuppkamen
Citera
2026-06-08, 21:59
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Varför matar Benjoo sina stereotyper ännu mer och väljer att gå runt med 3 öronhängen på varje öra och massa ringar osv?

Fattar han inte att han ser ut som någon slags Trans Pirat? inte konstigt att dom misstar han för en Ladyboy vid gränsen
Transpirat hahaha! Har också tänkt på det med öronhängen faktiskt
Citat:

Vore kul att träffa honom en dag och se hur lång (kort) och stor (liten) han är!
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Jesus.disciple
Sådana preparat gör ju att man får högre Dihydrotestosteron och om man då har arvsanlag för att tappa håret så accelereras det. Om inte, så påverkar inte dopningen håret alls. Han hade väl jäkligt bra hår innan så jag är lite förvånad faktiskt. Gissar nästan på att han rakat av det för att försöka att se manligare ut?

Han verkar ha åldrats extremt mycket ja! Googla t.ex. "Hafþór Björnsson 2026", all dopning har gjort att han ser ut som 50-55 år fastän han bara är 37 år..
Citera
2026-06-08, 22:07
Medlem
Telepatisks avatar
Asså allvarligt, varför går han som han gör? Han ser ju helt CP-störd ut.. asså det är cringe som fan bara av att se honom gå. Vad får han ut av att gå sådär?

Ser jag folk som går sådär på stan så tänker jag att dom antingen är påtända och/eller att dom är white trash.

Undrar vad vietnamesen tänker när det kommer en flåsandes dvärg med tatueringar på huvudet som går rätt emot honom?
https://youtu.be/5TzYCATkdDw?t=1909

Pundarna börjar mer och mer ser ut som ett gäng bögar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in