Hmmm.. Om jag säger min sanning och skaer som jag har sett och hört från mitt prespektiv så är det "half truths". Så klart du tycker det, det är inte ifrån ditt prespektiv, inte din sanning. Det utesluter dock inte det jag har sett och hört.
https://imgur.com/a/7Ntj1qq
Du har själv postat saker om din mamma och hur hon kanske inte var så bra, oj då.. Du har ju själv pratat om din familj.
Sen så säger man inte vad som är sant och vad som är falskt, utan bara att det är blow out of proportion. Utan bara lätt gåt över det, och sen inget mer med det.
Sen undrar jag vad du har på mig

Jag har bara försökt att hjälpa dig under tiden du faktist var här. Men blev snabbt trött på att du skulle försöka att hitta ett bättre liv i ett annat land och att allt sedan sket sig (hände mer än en gång). Eller vadå, du ska säga vad du tycker om mig. För det får du gärna göra!
Yeah, sorry att jag har stått upp för min sambo som du har utnjyttat. "men jag har förökt att få tag på honom" jo bara när du behöver hjälp. "Men den ena gången då jag faktist ville betala tillbaka" Mmm sen efter någon vecka kommer du fråga om pengar igen, som du har gjort tidigare.
Det roliga är, jag ser detta bara som en meme. Så tack att jag fick vara med i en video, IGEN!