2026-07-02, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
https://youtu.be/bKatQfGwjhs

klippte ihop trailern snabbt, så bara för det ej är super bra klippt tro inte sen hela dokumentären har denna standarden, där har vi lagt mer kärlek
Hahahahah måns med hahah jag dör
Citera
2026-07-02, 16:21
Medlem
Blev Benjoo blåst av zebb.? De hade ju en 3 åring kunnat fatta skulle hända
Citera
2026-07-02, 16:35
Medlem
Hahahaha otroligt bra trailer för nya BOB avsnittet

Noterade också hur han sagt åt Zeb att gå in och addressera FB i senaste klippet, det var väl antingen det eller ingen mer veckopeng
Citera
2026-07-02, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardway
Vet inte om du tror dig veta vem det är, men jag varken fiskar eller trollar. Är ett hundra procent genuin

Kanske är det du som fiskar.

Vi kan diskutera i pm snart då

Nu när jag sitter o väntar på att ta emot fler ljudfiler från Måns till dokumentären. Vore det kul om du kunde berätta till mig i ett PM vem jag samarbetar med och även varit hemma hos. För jag visste ju ej vem Måns var...

Men måste säga rektorn var riktig legend. Förvänta mig inte att han skulle svara på något, så kommer Måns med en inspelning på 15 minuter. Kan tilägga att han var verkligen sympatisk och verkade vara en god människa så ingen hate mot honom. För att samtalet var så långt blir det nog klippt i dokumentären, men lägger upp det separat sen oredigerat för de som vill höra hela. Kommer upp i samband med dokumentären.
Citera
2026-07-02, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Lägg upp ditt swich nummer här Zeb! Så ska vi nog kunna skramla ihop till en biljett till dig. Och en ny rolig video: How to make more money in a day then Benjo! Kom igen vi vänder lite på skutan nu, hade varit roligt att sätta Benjo på plats! Blir inte många kronor var om alla hjälps åt!
nej ingen ska ge pengar till den pundaren. låt han jobba som alla andra människor.

bara för benjoo utnyttjar zeb gör det inte zeb till mindre parasit.
Citera
2026-07-02, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Nu när jag sitter o väntar på att ta emot fler ljudfiler från Måns till dokumentären. Vore det kul om du kunde berätta till mig i ett PM vem jag samarbetar med och även varit hemma hos. För jag visste ju ej vem Måns var...

Men måste säga rektorn var riktig legend. Förvänta mig inte att han skulle svara på något, så kommer Måns med en inspelning på 15 minuter. Kan tilägga att han var verkligen sympatisk och verkade vara en god människa så ingen hate mot honom. För att samtalet var så långt blir det nog klippt i dokumentären, men lägger upp det separat sen oredigerat för de som vill höra hela. Kommer upp i samband med dokumentären.

Detta är ju riktig Netflix kvalitet och toppklass journalistik!

Hade varit kul om ni fick tag på dom gamla Tik Tok klippen på Benjoo som hade 200k views enl han själv (som han nämde i sin egna video där han förklarar vad som hände), fast det kanske inte går att få tag på längre, samt om ni fick till en intervju med just det tjej gänget han hade en beef med och som han sa att han ville "slap the shit out of" i Bangkoks videon, för att få deras sida av storyn och kanske en kommentar om vad dom tycker om Benjoos uttalande om dem i sin video (som han redigerade bort sen)

Fast förstår också om just dom inte vill ställa upp eller om ni inte fick tag på just dom
Citera
2026-07-02, 18:17
Medlem
Hmmm.. Om jag säger min sanning och skaer som jag har sett och hört från mitt prespektiv så är det "half truths". Så klart du tycker det, det är inte ifrån ditt prespektiv, inte din sanning. Det utesluter dock inte det jag har sett och hört.

https://imgur.com/a/7Ntj1qq
Du har själv postat saker om din mamma och hur hon kanske inte var så bra, oj då.. Du har ju själv pratat om din familj.

Sen så säger man inte vad som är sant och vad som är falskt, utan bara att det är blow out of proportion. Utan bara lätt gåt över det, och sen inget mer med det.

Sen undrar jag vad du har på mig Jag har bara försökt att hjälpa dig under tiden du faktist var här. Men blev snabbt trött på att du skulle försöka att hitta ett bättre liv i ett annat land och att allt sedan sket sig (hände mer än en gång). Eller vadå, du ska säga vad du tycker om mig. För det får du gärna göra!

Yeah, sorry att jag har stått upp för min sambo som du har utnjyttat. "men jag har förökt att få tag på honom" jo bara när du behöver hjälp. "Men den ena gången då jag faktist ville betala tillbaka" Mmm sen efter någon vecka kommer du fråga om pengar igen, som du har gjort tidigare.

Det roliga är, jag ser detta bara som en meme. Så tack att jag fick vara med i en video, IGEN!
Citera
2026-07-02, 18:25
Medlem
Zeb säger att han sitter uppe och kodar hela natten. Han sitter och vibecodar och leker något programmeringsproffs. Pinsamt.

Zeb om du läser detta sluta lek saker du inte är. Kom tillbaks när du förstår god arkitektur, testing, expandering och dokumentation, men de kommer du aldrig då du leker något du inte är medans du vibe codar med claude.
Senast redigerad av Tintangel 2026-07-02 kl. 18:29.
Citera
2026-07-02, 18:48
Medlem
Fan vad Benjoo sög in kaggen i senaste videon

Har han blivit self conscious efter han läst på FB?
Citera
2026-07-02, 18:53
Medlem
Det har blivit som en konstig dialog med Zeb och benjoo vs. flashback lol.

De ser ännu mer sorgliga ut, särskilt med de stageade konversationerna som är riktat till FB hahaha.
Citera
2026-07-02, 19:05
Medlem
Sluta med er häxjakt på Benjoo och Zeb, har ni inget bättre för er, patetiskt.
Citera
2026-07-02, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incognitougglan
Hmmm.. Om jag säger min sanning och skaer som jag har sett och hört från mitt prespektiv så är det "half truths". Så klart du tycker det, det är inte ifrån ditt prespektiv, inte din sanning. Det utesluter dock inte det jag har sett och hört.

https://imgur.com/a/7Ntj1qq
Du har själv postat saker om din mamma och hur hon kanske inte var så bra, oj då.. Du har ju själv pratat om din familj.

Sen så säger man inte vad som är sant och vad som är falskt, utan bara att det är blow out of proportion. Utan bara lätt gåt över det, och sen inget mer med det.

Sen undrar jag vad du har på mig Jag har bara försökt att hjälpa dig under tiden du faktist var här. Men blev snabbt trött på att du skulle försöka att hitta ett bättre liv i ett annat land och att allt sedan sket sig (hände mer än en gång). Eller vadå, du ska säga vad du tycker om mig. För det får du gärna göra!

Yeah, sorry att jag har stått upp för min sambo som du har utnjyttat. "men jag har förökt att få tag på honom" jo bara när du behöver hjälp. "Men den ena gången då jag faktist ville betala tillbaka" Mmm sen efter någon vecka kommer du fråga om pengar igen, som du har gjort tidigare.

Det roliga är, jag ser detta bara som en meme. Så tack att jag fick vara med i en video, IGEN!

Strunta i han, hans hot är bara ett luftslott

Respektlöst av Zeb och Benjoo att kalla dig för crazy bitch. Han kan ju fan inte ens bygga en hemsida utan att vibe coda, och endå ser den ut att komma från 2010
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in