2026-06-08, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anvilmeta500
Benjoo kommer köra Wolverine stack rakt in i säcken, det kommer hjälpa.

Han är så sjuk i huvudet så skulle inte förvåna mig om han legit försökte skicka in lite peptider och testo där om det verkligen krisade 🤣
Citera
2026-06-08, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Vad tror ni det mesta av Benjoos mindervärdeskomplex kommer från?

Det är ju ingen hemlighet att han konstant ska överkompensera för något

Är själv kort men jag har tränat kampsport och varit i mycket bråk så vet att jag kan försvara mig själv bra. Men benjoo kanske hade behövt det asså jag var osäker på min längd i högstadiet men nu bryr jag mig inte ett skit om det. Är mer dvärg en benjoo men om han väger 80 kg så väger jag inte så långt ifrån och jag tar inga steroider. Det jag inte gillar med benjoo är att han pratat så gott om steroider och peptider varför ens ta något av det? Jag har tagit den skiten förr men det fick mig att börja med droger efter jag slutade, så kan säga att det förstörde mitt liv är inte riktigt lika lycklig längre. Har även vänner som har tagit sitt liv i samband med steroider. Hejade på benjoo när han flyttade till Vietnam men sen så stör man sig bara mer och mer på han, hade aldrig rekommenderat någon till att ta steroider.
Citera
2026-06-08, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus.disciple
Är själv kort men jag har tränat kampsport och varit i mycket bråk så vet att jag kan försvara mig själv bra. Men benjoo kanske hade behövt det asså jag var osäker på min längd i högstadiet men nu bryr jag mig inte ett skit om det. Är mer dvärg en benjoo men om han väger 80 kg så väger jag inte så långt ifrån och jag tar inga steroider. Det jag inte gillar med benjoo är att han pratat så gott om steroider och peptider varför ens ta något av det? Jag har tagit den skiten förr men det fick mig att börja med droger efter jag slutade, så kan säga att det förstörde mitt liv är inte riktigt lika lycklig längre. Har även vänner som har tagit sitt liv i samband med steroider. Hejade på benjoo när han flyttade till Vietnam men sen så stör man sig bara mer och mer på han, hade aldrig rekommenderat någon till att ta steroider.

Några av dom tuffaste killarna jag har träffat har varit relativt små, allt sitter inte i längden, det roliga är ju att Benjoo själv är så osäker och ljuger om sin längd + blir helt skogstokig när någon säger det, inte bara för att han är kort i sig

Som du själv säger så kan tex kampsport ge en det självförtroendet som unga killar ofta behöver, Benjoo verkade fastna i gymmet istället tidigt, synd att det övergick till ett sånt enormt Bola missbruk bara

Jag tycker han såg bättre, starkare och mer atletisk ut på gamla videor från typ 2-3 årsen när han hade mindre muskler och håret kvar

Nu har han verkligen valt den mörka vägen, skiten lär ju fan inte sluta bra för honom.

Hans psykos har peakat sen efter han rakade sin berömda Tuppkam
Citera
2026-06-08, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Några av dom tuffaste killarna jag har träffat har varit relativt små, allt sitter inte i längden, det roliga är ju att Benjoo själv är så osäker och ljuger om sin längd + blir helt skogstokig när någon säger det, inte bara för att han är kort i sig

Som du själv säger så kan tex kampsport ge en det självförtroendet som unga killar ofta behöver, Benjoo verkade fastna i gymmet istället tidigt, synd att det övergick till ett sånt enormt Bola missbruk bara

Jag tycker han såg bättre, starkare och mer atletisk ut på gamla videor från typ 2-3 årsen när han hade mindre muskler och håret kvar

Nu har han verkligen valt den mörka vägen, skiten lär ju fan inte sluta bra för honom.

Hans psykos har peakat sen efter han rakade sin berömda Tuppkam

Håller med, han såg mycket sundare ut i gamla videos.

Jag stör mig på hur han säljer skiten. Den mörka sidan(gissar att det är från Star wars) t.ex.. han försöker göra det till något coolt att skjuta steroider. Målgruppen är väl lättpåverkade ungdomar antar jag. Eftersom han tycker att 12 åringar kan ta peptider, kanske framtiden är att sälja det med lego och My little pony? Polisen borde vara intresserad av hans verksamhet.
Citera
2026-06-08, 13:03
Medlem
Ja detta är inte direkt bra marknadsföring för Sverige eller Svenskar att detta WT sitter offentligt på platformar och försöker tjäna pengar på att förstöra vilsna, svaga ungdomar som ska injicera skit i sina kroppar. Han får gärna förstöra sig själv, men att försöka dra in andra på detta vis är inte ok, han behöver straffas så han får tid att tänka om.
Citera
2026-06-08, 13:40
Medlem
Varför matar Benjoo sina stereotyper ännu mer och väljer att gå runt med 3 öronhängen på varje öra och massa ringar osv?

Fattar han inte att han ser ut som någon slags Trans Pirat? inte konstigt att dom misstar han för en Ladyboy vid gränsen
Citera
2026-06-08, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devaleva
Ja detta är inte direkt bra marknadsföring för Sverige eller Svenskar att detta WT sitter offentligt på platformar och försöker tjäna pengar på att förstöra vilsna, svaga ungdomar som ska injicera skit i sina kroppar. Han får gärna förstöra sig själv, men att försöka dra in andra på detta vis är inte ok, han behöver straffas så han får tid att tänka om.

Håller med, båda två ser ut som några kåkfarare som just muckat från kåken.
Tatueringar på huvudet måste vara arketypiskt för whitetrash slödder.
Citera
2026-06-08, 15:57
Medlem
Kolla kommentaren i senaste bob, 'oblivion npc dialogue' någon utger sig från att vara "sarah" på dumpen som vill ha info om Benjoo, det måste vara nån som driver va? Eller är det legit dumpen som menar benjoo skrivit sexuellt till minderåriga?
Citera
2026-06-08, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Kolla kommentaren i senaste bob, 'oblivion npc dialogue' någon utger sig från att vara "sarah" på dumpen som vill ha info om Benjoo, det måste vara nån som driver va? Eller är det legit dumpen som menar benjoo skrivit sexuellt till minderåriga?

Kul. Det är ett äldre konto men varför skulle hon skriva i ett kommentarsfält? Låter inte sannolikt.
Citera
2026-06-08, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrFreeFoot
Kul. Det är ett äldre konto men varför skulle hon skriva i ett kommentarsfält? Låter inte sannolikt.

Ah tror med att det är nån som trollar, men lite kul söker man benjoo nu på youtube är de 3 första alla bob lol, så är det för mig iaf
Citera
2026-06-08, 17:07
Medlem
Skulle inte förvåna mig om det stämde och kommentaren kan vara äkta, men mmm känns som det behövs lite mer för att styrka det.

Citat:
Citera
2026-06-08, 17:07
Medlem
Citat:

Skulle inte förvånat mig om han har varit där och härjat, den jävla snuskhummern Benjoo!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in