Citat:
Ursprungligen postat av
Jesus.disciple
Är själv kort men jag har tränat kampsport och varit i mycket bråk så vet att jag kan försvara mig själv bra. Men benjoo kanske hade behövt det asså jag var osäker på min längd i högstadiet men nu bryr jag mig inte ett skit om det. Är mer dvärg en benjoo men om han väger 80 kg så väger jag inte så långt ifrån och jag tar inga steroider. Det jag inte gillar med benjoo är att han pratat så gott om steroider och peptider varför ens ta något av det? Jag har tagit den skiten förr men det fick mig att börja med droger efter jag slutade, så kan säga att det förstörde mitt liv är inte riktigt lika lycklig längre. Har även vänner som har tagit sitt liv i samband med steroider. Hejade på benjoo när han flyttade till Vietnam men sen så stör man sig bara mer och mer på han, hade aldrig rekommenderat någon till att ta steroider.
Några av dom tuffaste killarna jag har träffat har varit relativt små, allt sitter inte i längden, det roliga är ju att Benjoo själv är så osäker och ljuger om sin längd + blir helt skogstokig när någon säger det, inte bara för att han är kort i sig
Som du själv säger så kan tex kampsport ge en det självförtroendet som unga killar ofta behöver, Benjoo verkade fastna i gymmet istället tidigt, synd att det övergick till ett sånt enormt Bola missbruk bara
Jag tycker han såg bättre, starkare och mer atletisk ut på gamla videor från typ 2-3 årsen när han hade mindre muskler och håret kvar
Nu har han verkligen valt den mörka vägen, skiten lär ju fan inte sluta bra för honom.
Hans psykos har peakat sen efter han rakade sin berömda Tuppkam