2026-06-29, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Benjoos blodprov för 3 år sedan.

https://imgur.com/a/f5Imsld

https://youtu.be/_wVjpfx_9ck

Blodproven lär ju inte se så fina ut i dagsläget med all skit han trycker

Har han ens lagt på sig några nya muskler sen dess? jag tycker han ser större ut för 3 år sen, fast då tränade han ju också mycket hårdare
Citera
2026-06-29, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Blodproven lär ju inte se så fina ut i dagsläget med all skit han trycker

Har han ens lagt på sig några nya muskler sen dess? jag tycker han ser större ut för 3 år sen, fast då tränade han ju också mycket hårdare

Han bör ju ha krympt en del. Han tränar ju inte seriöst längre för fem öre.
Han tränar inte ben längre, sedan om han väl tar sig till gymmet blir de lite gymdisco.
Och större delen av passet kör han sitt tugg om träning, han pratar nästan mer än han tränar.
Sedan så pratar han ofta under repetitionerna helt utan att vara andfådd.
Citera
2026-06-29, 02:06
Medlem
Citat:
Han bör ju ha krympt en del. Han tränar ju inte seriöst längre för fem öre.
Han tränar inte ben längre, sedan om han väl tar sig till gymmet blir de lite gymdisco.
Och större delen av passet kör han sitt tugg om träning, han pratar nästan mer än han tränar.
Sedan så pratar han ofta under repetitionerna helt utan att vara andfådd.

Disco pass är Benjoos specialitet, en annan expertis han har är hur man minimerar sina resultat men maximerar risken för sin hälsa

Hade varit kul om han kunde fullfölja sina egna träningsserier som "30 days to abs", men då kräver det ju att han lägger ner holken och godispåsen och börjar träna på riktigt

Han borde nog lägga lite mer fokus på cardio också med tanke på hjärtproblemen
Citera
2026-06-29, 02:12
Medlem
Tycker mest att alla steroider han trycker lägger sig på magen av någon anledning, men ytterst lite går till musklerna
Citera
2026-06-29, 02:18
Medlem
Citat:
Tycker mest att alla steroider han trycker lägger sig på magen av någon anledning, men ytterst lite går till musklerna

Det är väl ett fenomen en del bodybuilders får som jag förstått det.
Bubble gut?

Jag gissar att Benjoos kropp inte mår speciellt bra, med tanke på att han tar allt mellan himmel och jord.

Det är bara en tidsfråga innan han börjar med tjack.
Citera
2026-06-29, 02:26
Medlem
Citat:
Det är väl ett fenomen en del bodybuilders får som jag förstått det.
Bubble gut?

Jag gissar att Benjoos kropp inte mår speciellt bra, med tanke på att han tar allt mellan himmel och jord.

Det är bara en tidsfråga innan han börjar med tjack.

Så är det, och i Benjoos fall verkar det vara ganska gravt redan

Man ser ju bla i senaste videon att magen bara väller ut när han slappnar av, slutar han inte nu så spricker han väl snart

Zeb kan ju säkert agera som kran för honom, kanske så han får betala av sin skuld för dator & uppehälle
Citera
2026-06-29, 02:27
Medlem
Ska bli spännande o se om han smiter med datorn eller förblir benjoos sugar baby
Citera
2026-06-29, 02:31
Medlem
Citat:
Så är det, och i Benjoos fall verkar det vara ganska gravt redan

Man ser ju bla i senaste videon att magen bara väller ut när han slappnar av, slutar han inte nu så spricker han väl snart

Zeb kan ju säkert agera som kran för honom, kanske så han får betala av sin skuld för dator & uppehälle

Jag tycker han börjar få moonface. Kanske p.g.a. tren?
Benjoo skojade ju i videon om att Zeb var fattig. Kanske inte så uppskattat i längden.
Citera
2026-06-29, 02:32
Medlem
Citat:
Ska bli spännande o se om han smiter med datorn eller förblir benjoos sugar baby

Jag tycker de skulle passa ihop som ett homosexuellt par. De har ju liknande "stil".
Citera
2026-06-29, 02:37
Medlem
Citat:
Jag tycker de skulle passa ihop som ett homosexuellt par. De har ju liknande "stil".

Det är ju känt sedan länge inom bodybuilder världen att Tren gör dig mer gay

Skulle inte förvåna mig om Benjoo och Zeb sprutar in det i varandras rumpor för att hjälpa varandra

Tycker att Benjoo har spanat in Zeb en del när dom tränar ihop faktiskt, jag tror att Benjoo har varit på o kladdat på lady boys där nere iaf
Citera
2026-06-29, 02:38
Medlem
Citat:
Jag tycker han börjar få moonface. Kanske p.g.a. tren?
Benjoo skojade ju i videon om att Zeb var fattig. Kanske inte så uppskattat i längden.

Ja han är helt klart mer svullen, både i ansiktet samt buken

Enl benjoo själv så är det ju pga all ris och kyckling han äter
Citera
2026-06-29, 02:59
Medlem
Citat:
AHAHAH Det är så vi kom fram till "pappa Drax"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in