Igår, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Kollar vid 48:03 i senaste videon nu

Han säger ju mer eller mindre att han är redo för att dö, och att vi tittare inte borde bry oss

Han har dessutom sagt liknande saker i flera videor i rad + när han bröt ihop för nån vecka sen och sa att han ville köra och krascha sin moped

Vad fan är det här? Nu är jag helt allvarlig, har någon direkt kontakt med Måns eller någon i hans närhet? känns som någon måste ingripa nu på något sätt innan vi läser om Benjoo på nyheterna

Jag vet inte vad man kan göra, eftersom han är så extremt envis, men det kanske är bättre att försöka anmäla honom till Vietnamesiska polisen i värsta fall, hellre att dom tar in han för steroidmissbruk eller nåt än att han dör

Om hans bror eller vänner läser det här, åk ner till han innan det är försent förfan!!

Haha Måns är ju ingen Benjoo känner då kan lika gärna vilken random som helst ringa på fb. Men jo jag vet vem Måns är och kan definitivt få han att ringa igen tror dock ej Benjoo svarar och även om han svarar tror knappast Måns kan få honom tbx till Sverige.
Citera
Igår, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Haha Måns är ju ingen Benjoo känner då kan lika gärna vilken random som helst ringa på fb. Men jo jag vet vem Måns är och kan definitivt få han att ringa igen tror dock ej Benjoo svarar och även om han svarar tror knappast Måns kan få honom tbx till Sverige.

Det har du nog rätt om, benjoo hade nog inte svarat ens nu när han bor där borta och han varken riskerar sitt gym medlemskap eller en polis raid längre

Hoppas hans psykos lägger sig, tycker bara det har blivit en jävla massa snack om döden osv
Citera
Igår, 10:54
Medlem
Varför rycker inte familjen ut och snackar allvar med Benjo? Trennet har ju gjort honom manodepressiv eller nåt.
Myndigheter kanske måste rycka ut och ta hand om honom snart?
Citera
Igår, 10:55
Medlem
Nu fan kommer senaste versionen av BOB (Best of Benjoo)

tycker själv den blev riktigt bra

https://youtu.be/EwntkaKQdCk
Citera
Igår, 11:04
Medlem
Citat:

Härligt! Tog du senaste guldet från Bangkok? Lol
Citera
Igår, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Härligt! Tog du senaste guldet från Bangkok? Lol

Nej inte alls faktiskt så har kvar att göra där, denna var låg riktigt låg under bältet skulle jag säga, men rolig
Citera
Igår, 11:23
Medlem
Det är jävla sorgligt hur folk inte förstår riskerna med steroider. Benjo säger sig förstå men sedan så märker man hur dåligt han mår i humöret upp och ner hela tiden. Jag blev diagnostiserad som bipolär typ 1 2023, det FÖRSTA läkarn frågade när jag blev inlagd var om jag tagit anabola steroider. Jag tänkte inte mer på det den dagen, men frågade henne senare den veckan varför hon frågade det. Hon sa rakt av att en överrepresentation av alla män som blir diagnostiserade med bipolaritet och i viss utsträckning schizofreni i vuxen ålder har använt anabola. Detta beror på dessa preparats enorma påfrestningar på psyket vilket leder till att latenta/underliggande psykiatriska sjukdomar ofta tränger fram pga anabola.
Jag är ingen motståndare som vill att anabola ska vara kriminaliserat som det är idag men man måste varna folk, speciellt unga män eftersom det blir allt mer normaliserat och används mer, mycket pga sociala medier.
Hoppas Benjo får hjälp med sitt mående.
Mvh
Citera
Igår, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sbcsweden
Det är jävla sorgligt hur folk inte förstår riskerna med steroider. Benjo säger sig förstå men sedan så märker man hur dåligt han mår i humöret upp och ner hela tiden. Jag blev diagnostiserad som bipolär typ 1 2023, det FÖRSTA läkarn frågade när jag blev inlagd var om jag tagit anabola steroider. Jag tänkte inte mer på det den dagen, men frågade henne senare den veckan varför hon frågade det. Hon sa rakt av att en överrepresentation av alla män som blir diagnostiserade med bipolaritet och i viss utsträckning schizofreni i vuxen ålder har använt anabola. Detta beror på dessa preparats enorma påfrestningar på psyket vilket leder till att latenta/underliggande psykiatriska sjukdomar ofta tränger fram pga anabola.
Jag är ingen motståndare som vill att anabola ska vara kriminaliserat som det är idag men man måste varna folk, speciellt unga män eftersom det blir allt mer normaliserat och används mer, mycket pga sociala medier.
Hoppas Benjo får hjälp med sitt mående.
Mvh

Och så sprider han ju desinformation och att det är så bra med steroider och peptider.
Alla här måste in på tik tok och anmäla.
Citera
Igår, 12:35
Medlem
Citat:

Ber om ursäkt glömde ett klipp jag ville ha med, så fick ta ner skiten och lägga upp igen!

https://youtu.be/6fHVozu-07U

ska försöka bli bättre förfan!
Citera
Igår, 12:52
Medlem
Citat:
Ber om ursäkt glömde ett klipp jag ville ha med, så fick ta ner skiten och lägga upp igen!

Du behöver inte pumpa ut dessa så frekvent. Lägg mer tid på dom istället!
Citera
Igår, 12:53
Medlem
Citat:

Nummer #6 är det väl inte #5? 🐱
Citera
Igår, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrFreeFoot
Du behöver inte pumpa ut dessa så frekvent. Lägg mer tid på dom istället!

Ah, men försöker hålla 2 varje vecka

Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Nummer #6 är det väl inte #5? 🐱

Helt rätt, ändrade nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in