2026-06-30, 18:28
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cirrus008
Så, då är gårdagens video uppe igen utan sekvensen där Mellon sparkar Stina. Hon är helt otrolig.
Herregud alltså!
Citera
2026-06-30, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlisanBusan
Min första tanke också. Att hon ”skickat” dom till sig själv.
För att det ska verka som att hon har så snälla följare.
Och kanske triggar det någon annan att skicka något.
Det hade ju kommit fram så mycket följare när de var på marknaden 🤣🤣

Lustigt att ingen av hennes följare skrivit oh kul att träffa dig..
Citera
2026-06-30, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Hon har raderat videon helt nu. Hoppas nån sparade ner den och anmäler.
Nej den finns kvar men hon verkar klippt bort där ungen sparkar på hunden..hade mina barn gjort så så hade de fått konsekvenser..
Aldrig att barn eller vuxna ska slå eller sparka på en hund.
Citera
2026-06-30, 18:47
Medlem
Ja hon har klippt mellan då hon tar fram skålen hon ska ha ingredienserna i tills hon plötsligt står och steker dessa kesoplättar. Däremellan är det bortklipp, när hon gör smeten och grabben sparkar och springer på mot den lilla hunden.
Citat:
Ursprungligen postat av Puckolina55
Nej den finns kvar men hon verkar klippt bort där ungen sparkar på hunden..hade mina barn gjort så så hade de fått konsekvenser..
Citera
2026-06-30, 18:47
Medlem
MissFitt73s avatar
[quote=Puckolina55|95314262]
[/
Tror aldrig jag sett ett barn sparka på ett djur innan. Nu får Stina inte åka med till stranden för att det är för varmt 😅. Snacka om att hon följer oss härinne.
Citera
2026-06-30, 18:48
Medlem
Hur kan man ha så många sjukdomar och detta gnället vid 40 års ålder. Hur kan man ens se ut i kroppen som hon vid den åldern 🤪vilken 🤡😂
Citera
2026-06-30, 18:59
Medlem
[quote=MissFitt73|95314330]
Citat:
Ursprungligen postat av Puckolina55
[/
Tror aldrig jag sett ett barn sparka på ett djur innan. Nu får Stina inte åka med till stranden för att det är för varmt 😅. Snacka om att hon följer oss härinne.

Hon hade tagit ner den tidigare idag för att kunna redigera om den.
Citera
2026-06-30, 19:18
Medlem
Vilken tur att jag han spara ner den. Visste att detta skulle komma. Har även sparat när hon kör bil utan att kunna se. Även att hon cykla med Stina, har Stina på stranden i värmen.
Citera
2026-06-30, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Vilken tur att jag han spara ner den. Visste att detta skulle komma. Har även sparat när hon kör bil utan att kunna se. Även att hon cykla med Stina, har Stina på stranden i värmen.

👊🙏🏻
Citera
2026-06-30, 19:52
Medlem
Vi ska bli minimalister 🤣 handla på loppis räknas inte eller? Var ju mer bröte förutom 4 klänningar
Citera
2026-06-30, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarmorRex
Vi ska bli minimalister 🤣 handla på loppis räknas inte eller? Var ju mer bröte förutom 4 klänningar

😂😂😂
Citera
2026-06-30, 19:56
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Hur kan man ha så många sjukdomar och detta gnället vid 40 års ålder. Hur kan man ens se ut i kroppen som hon vid den åldern 🤪vilken 🤡😂
Alltså hon väger en bra bit över 90 kg skulle jag tippa på. Såklart man får ont i kroppen att bära runt på så mycket övervikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in