2026-03-24, 08:54
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Tänkte också på det. Munnen har miljarder bakterier.
Ja men eller hur! Jag skulle kunna göra samma med vissa produkter hemma eftersom bara jag äter vissa saker, men nej alltså. Riktigt nasty!
Citera
2026-03-24, 09:00
Avstängd
Måste säga att hon har bland den tätaste hårväxt jag sett.
Hennes hårstrån ser inte så tjocka ut, så hennes hårväxt måste vara extremt tät för att ha det här hon faktiskt har.
Och definitivt den tätaste hårväxten hos någon som menat att hon nyss tappat ”allt hår på kroppen”.
Citera
2026-03-24, 12:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Måste säga att hon har bland den tätaste hårväxt jag sett.
Hennes hårstrån ser inte så tjocka ut, så hennes hårväxt måste vara extremt tät för att ha det här hon faktiskt har.
Och definitivt den tätaste hårväxten hos någon som menat att hon nyss tappat ”allt hår på kroppen”.
Håller med dig och minns att jag såg hår på de tatuerade ögonbrynen i hennes vloggar. Det är som att hon snöar in sig på någonting och sen väljer hon att det blir så för att få ännu mer uppmärksamhet. Det är helt sjukt om ingen i hennes närmsta krets inte ifrågasätter henne. Jag har aldrig sett en så patetisk människa stå och gråta när hon rakar av sig håret frivilligt på huvudet helt i onödan.
Citera
2026-03-24, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Han kan ju inte bygga legot om inte nån är med honom. Han "får ju inte" använda telefon eller iPad enligt ellie.

Hon sa ingen vlogg att jag är så stolt som inte låter Mellon få en iPad. Men när hon skulle resa till Sundsvall hade hon köpt en liten surfplatta.
Citera
2026-03-24, 17:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAlwaysRight
Håller med dig och minns att jag såg hår på de tatuerade ögonbrynen i hennes vloggar. Det är som att hon snöar in sig på någonting och sen väljer hon att det blir så för att få ännu mer uppmärksamhet. Det är helt sjukt om ingen i hennes närmsta krets inte ifrågasätter henne. Jag har aldrig sett en så patetisk människa stå och gråta när hon rakar av sig håret frivilligt på huvudet helt i onödan.

Ja, ett hån för alla som tappar håret på riktigt och inte har ett val…
Hon skulle verkligen behöva hjälp för det här behovet av att alltid vara sjuk i något nytt. Hon ska alltid flika in med att ”men jag tål inte det!” eller något om att si eller så är det för mig. Liksom när det egentligen inte är så relevant utan bara blir tjat.
På det sättet är hon lik sin minsta son. Han bara pratar rätt ut och tjatar också för att ta uppmärksamheten från den som har uppmärksamheten. Jag, jag, jag. Men han är i alla fall bara 6 år…
Citera
2026-03-24, 20:22
Medlem
askungens avatar
Hennes hud ser så mycket bättre ut nu iallafall
Citera
2026-03-26, 18:44
Medlem
Herregud. Dagens vlogg.
Citera
2026-03-26, 18:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
Herregud. Dagens vlogg.
Vad händer?
Citera
2026-03-26, 19:24
Medlem
Så speedad. Och så triggad av alla som inte håller med henne och som ställer frågor till henne verkar det som.

Varför ska vi se när hon tar sprutor? Förstår inte.
Citera
2026-03-26, 19:26
Medlem
Vill inte Mellon ha fruktsallad?
Citera
2026-03-26, 19:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
Så speedad. Och så triggad av alla som inte håller med henne och som ställer frågor till henne verkar det som.

Varför ska vi se när hon tar sprutor? Förstår inte.
Ok, som vanligt då. Jag har ju följt henne under lång tid men har nu slutat titta för jag retar mig så på denna falskhet och tiggeriet samt att hon gör sig själv sjuk och låter som att hon är döende.

Hon vill bara att folk ska tro att hon är så sjuk hela tiden. Det är bara pinsamt!
Citera
2026-03-27, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Hennes hud ser så mycket bättre ut nu iallafall

Så fort någon skriver att hennes hud ser bättre ut så blir hon sjuk igen.
Idag har hon plötsligt någon form av bandage runt halsen och en ögat ser svullet ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in