2026-06-28, 19:56
Medlem
Varför är Bauer så aktiv på Instagram nu? Först veckor/månader av radioskugga då PW hade tagit en paus från honom, nu intensivt postande om allt mellan himmel o jord. Det känns som en överenskommelse. ”Skaffa dig egen bekräftelse på sociala medier så behöver du inte bevaka mig och kräva min uppmärksamhet hela tiden, då kanske det kan funka”. ”Javisst, om du ställer upp på fler familjeträffar med mina barn och min mamma”. ”Ja, bara alla är välkomna, även Oliver och Zoe.” Typ. Nu hyllar Bauer sin mamma i parti och minut från att helt ignorerat henne dessutom. Allt för likes.
Citera
2026-06-28, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Nej, hon sa att S bodde där då. ”Nu bor även christians dotter S här”. Tror inte det var tänkt som en permanent lösning då dottern är vuxen nu.

Det var nog önsketänkande...
Citera
2026-06-28, 22:08
Medlem
Är ett typiskt beteende hos "Bauersorten".
Det som går att svartmåla och slänga under bussen för att mörka sitt eget fula tryne, gör de. Skruplerlöst. Ja tänk om någon kunde fånga upp hennes version. Lovar att många frågetecken skulle rätas ut.
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Självklart döljer han saker. Att för den delen kasta skit på sitt ex, är ett riktigt vidrigt beteende. Speciellt med ett barn inblandat.
Tror han "preppar " oss med att hon är ett pucko mm just för att hon vet sanningen. Han vill till varje pris inte att vi ska tro på något hon säger. Hoppas någon bjuder in henne till någon podd med. Då kanske alla frågetecken rätas ut.
Citera
2026-06-28, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Det var nog önsketänkande...

Från Pernilla? Hon känns mer fokuserad på sitt.
Citera
2026-06-28, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Varför är Bauer så aktiv på Instagram nu? Först veckor/månader av radioskugga då PW hade tagit en paus från honom, nu intensivt postande om allt mellan himmel o jord. Det känns som en överenskommelse. ”Skaffa dig egen bekräftelse på sociala medier så behöver du inte bevaka mig och kräva min uppmärksamhet hela tiden, då kanske det kan funka”. ”Javisst, om du ställer upp på fler familjeträffar med mina barn och min mamma”. ”Ja, bara alla är välkomna, även Oliver och Zoe.” Typ. Nu hyllar Bauer sin mamma i parti och minut från att helt ignorerat henne dessutom. Allt för likes.
Såg precis PW lagt ut en serie med 20 bilder på Insta om familj, sköna dagar,egentid mm. Inte en bild på Bauer. Däremot barn och barnbarn och vänner. PW-Bauer 1-0
Citera
2026-06-29, 13:22
Medlem
Såg det☺️
Citat:
Såg precis PW lagt ut en serie med 20 bilder på Insta om familj, sköna dagar,egentid mm. Inte en bild på Bauer. Däremot barn och barnbarn och vänner. PW-Bauer 1-0
Citera
2026-06-29, 14:18
Medlem
Citat:

Hm en ny fnurra på tråden?

Detta han sa i podden om Pernillas barn… varför uttalar han sig ens om hur de är? Varför inkluderas inte den yngsta? Är ”framgångsrik” och ”utåtriktad” hans ideal? Varför inte ”jättetrevliga, jag har haft glädjen att lära känna dem och vi trivs jättebra tillsammans”?

” Bauer passar också på att hylla Pernilla Wahlgrens barn.

– Alla tre är framgångsrika. Alla tre är älskvärda. Alla tre är utåtriktade.”

https://www.expressen.se/noje/bauers-ilska-efter-hatet-mot-bianca-ingrosso-/
Citera
2026-06-29, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Hm en ny fnurra på tråden?

Detta han sa i podden om Pernillas barn… varför uttalar han sig ens om hur de är? Varför inkluderas inte den yngsta? Är ”framgångsrik” och ”utåtriktad” hans ideal? Varför inte ”jättetrevliga, jag har haft glädjen att lära känna dem och vi trivs jättebra tillsammans”?

” Bauer passar också på att hylla Pernilla Wahlgrens barn.

– Alla tre är framgångsrika. Alla tre är älskvärda. Alla tre är utåtriktade.”

https://www.expressen.se/noje/bauers-ilska-efter-hatet-mot-bianca-ingrosso-/
På vilket sätt hyllar han dem? Tycker mer han beskriver personligheter.
Hade enkelt kunnat säga att jättetrevliga att umgås med ,tagit in mig i familjen väldigt fint och bra osv osv.
Nu tror jag faktiskt(pessimist som jag är) att hennes barn gladeligen hade sett honom försvinna från Villa Wahlgren. Tror faktiskt att dom ärligt skiter i honom.
Har inte sett ett enda tecken på att någon av dem gillar honom under 5 år dom har varit tillsammans förutom Bianca som verkar dreggla efter honom.
Senast redigerad av Adventuros 2026-06-29 kl. 18:08.
Citera
2026-06-29, 18:24
Medlem
Tycker istället att du är realist. Tror inte de skulle lägga någon energi på att få behålla honom den dag, förhoppningsvis, PW ruttnar totalt. Ja Bianca då, hon har redan visat hur hon tänker (eller rättare sagt, inte tänker).
Citat:
Hade enkelt kunnat säga att jättetrevliga att umgås med ,tagit in mig i familjen väldigt fint och bra osv osv.
Nu tror jag faktiskt(pessimist som jag är) att hennes barn gladeligen hade sett honom försvinna från Villa Wahlgren. Tror faktiskt att dom ärligt skiter i honom.
Har inte sett ett enda tecken på att någon av dem gillar honom under 5 år dom har varit tillsammans förutom Bianca som verkar dreggla efter honom.
Citera
2026-06-29, 19:21
Medlem
Citat:

Likte særlig det han sa om Theo og lumpen. HAN forsøkte å snakka positivt om lumpen, for HAN synes det er så viktig om Theo drar inn. Tenker Theos pappa er den rette person til å diskutere Theos framtid med pojken.
Citera
2026-06-29, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canima
Likte særlig det han sa om Theo og lumpen. HAN forsøkte å snakka positivt om lumpen, for HAN synes det er så viktig om Theo drar inn. Tenker Theos pappa er den rette person til å diskutere Theos framtid med pojken.
Tror absolut att han ser sig som en "plastpappa" till Theo . Stackars grabb. När dom spelade minigolf skämde ju Bauer ut sig sig så tom Theo så generad ut. Gapade och sprang runt för att han vann. Alltså extremt barnsligt och pinsamt.Trodde nog själv att han var rolig. Bauer om någon har nog extremt låga pappapoäng. Får inga föräldravibbar av honom alls så ge råd till en tonåring ska han nog helst skita i. Messade väl PW om en massa saker med Theo och oordning mm.
Nä Bauer och ungar går liksom inte ihop alls....
Citera
2026-06-29, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canima

Teos pappa låter säkert inte någon annan man ha för stark inflytande på sonen. Det är pappan som har styrt upp Teo med regler och förväntningar. Att Teo ska sköta skolan, städa sitt rum och passa tider tex. Pernilla klarar inte sådant, hon vill vara den snälla och gulliga mamman som bara curlar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in