Igår, 21:57
  #8377
Medlem
Ja, seriöst, hur kan de låta den där fjanten springa omkring där. Han lismar ju inte ens, han försöker (som vanligt) ta över som om han var en del av produktionen. Och ja, han har panik om det inte skrivs på näsan att han har hivat in henne igen. Mycket obehagligt!
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
Men herregud?! Såg precis storyn där Bauer är backstage. Snacka om att pissa in revir. Och säger saker i stil med: ”-Är skylten med i år igen…är det såna där flippisar” , ”-Låg budget i år?” ”-Vad guuulligt!”
Illa dold härskarteknik. Pernilla och personen (producenten?) hon sitter med får knappt en syl i vädret. Bauer vill liksom visa alla att han får vara backstage OCH att han vet hur det såg ut förra året…för Bauer är ihop med Pernilla, ifall någon missat det. Videon är så obehaglig och pinsam.
Citera
Igår, 22:05
  #8378
Medlem
Håller med, heja Ingrosso, nu fan får han se till att inte den där Bauerpajsaren kittar fast sig. Han kommer att kleta fast sig vid varje litet steg hon tar.
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Tror dom är på en bättre plats i livet. Barnen har vuxit upp. Båda gillar La Dolce Vita. Tror han saknar henne nu. Dom hade nog roligt emellanåt Det blir nog aldrig dom igen men jag tror båda har ett gott öga till varandra. Tiden läker heter det ju. Hyllar henne ständigt som mamma.
Stolpskottet hon är gift med nu lägger tom ut bild på sin fot när han promenerar runt Djurgården medan PW repeterar för Allsången. Har verkar vara chaufför redan nu. Hjärtan i texten och så jääävla löjlig. Snacka om att han nu ska känna sig som tuppen i hönsgården. Hon väljer ju honom varje dag nu!!! ♥️♥️♥️. Snacka om att pinka in reviret. Stockholm är staden i hans hjärta...herregud! Nu får han tom vara backstage!!!!! Tror snart det går för han
HEJJA Ingrosso säger jag 👍🤩Vuxen till skillnad från fjantfjortisen PW gift sig med.
Citera
Igår, 22:07
  #8379
Medlem
Man kan alltid hoppas för hennes egen skull. Och ja, verkligen.
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Innerst inne tror jag PW hoppas på det också. Vilken grej det skulle vara!
Citera
Igår, 22:23
  #8380
Medlem
👍
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Värre än de lu- lu...här pratar vi psykfall på riktigt‼️
Citera
Igår, 22:34
  #8381
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Du kan inte förneka att även Pernilla verkar vara glad över att han lägger ut foton och kommenterar. Hon skickar hjärtan till honom med ❤️❤️❤️. Tror dom trivs tillsammans på riktigt och det verkar då ömsesidigt.

Hon tänker ”vad bra han mognat vad synd han missade ett fint familjeliv pga sina dumma beslut”
Citera
Igår, 23:48
  #8382
Medlem
Pinoputchins avatar
Någon mer än jag som är kåt på Pillan?
Citera
Idag, 00:04
  #8383
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Hon tänker ”vad bra han mognat vad synd han missade ett fint familjeliv pga sina dumma beslut”
Det är ju skickligt av dig att du vet hur Pernilla tänker
Citera
Idag, 03:02
  #8384
Medlem
Det som är skönt med att inte ha TV är att man slipper alla otaliga program med medlemmarna ur den här familjen.
Citera
Idag, 03:20
  #8385
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Någon mer än jag som är kåt på Pillan?

För 20-15 år sedan, ja.

Nu? Nä.
Citera
Idag, 09:10
  #8386
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Ja, seriöst, hur kan de låta den där fjanten springa omkring där. Han lismar ju inte ens, han försöker (som vanligt) ta över som om han var en del av produktionen. Och ja, han har panik om det inte skrivs på näsan att han har hivat in henne igen. Mycket obehagligt!
Man ser deras förvåning också när de vinkar lite tafatt i början av videon. Och sen kör han på som att han äger stället. Hjälp!! Hade min partner kommit till mitt jobb och gjort sådär hade jag blivit både förbannad och mörkrädd.
Citera
Idag, 09:20
  #8387
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
Man ser deras förvåning också när de vinkar lite tafatt i början av videon. Och sen kör han på som att han äger stället. Hjälp!! Hade min partner kommit till mitt jobb och gjort sådär hade jag blivit både förbannad och mörkrädd.
VEM har med sin partner på jobbet??? Riktigt sjuk. Vore jag PW så skulle jag kräva detsamma och sitta på hans jobb en dag och glo( stackare).. Om han nu har något jobb kvar!?. Först basunerar han ut nytt jobb, sedan knäpp tyst! Tror han är körd eller har fått enklare uppgifter.
Citera
Idag, 10:59
  #8388
Medlem
Samhall….🤓


Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
VEM har med sin partner på jobbet??? Riktigt sjuk. Vore jag PW så skulle jag kräva detsamma och sitta på hans jobb en dag och glo( stackare).. Om han nu har något jobb kvar!?. Först basunerar han ut nytt jobb, sedan knäpp tyst! Tror han är körd eller har fått enklare uppgifter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in