Citat:
Ursprungligen postat av
Maria222
Nja vad det gäller Jasmine vill hon ha lite väl mycket uppmärksamhet, som att bara gå in i ett rum och gallskrika på som hon gjorde, höjer det verkligen stämningen på en fest att bara skrika??
Jag har visserligen bara sett avsnittet en gång, men jag uppfattade inte att hon "gallskrek"?
Jag tycker att Jasmine verkar vara en otroligt fin person att ha i sin närhet, och att Henke upplever ånger (trots att det gått lång tid nu) är för att han inser vad han förlorat. Han hade en fantastisk kvinna vid sin sida, som visade förståelse, tolerans och omtanke helt utan att utmåla sig själv som något "perfekt exempel".
Och, ni som säger att Henkes "hångel" med en annan inte är en "stor grej, hur hade ni känt om er partner gjort något sådant? Då kanske man bör vara öppen med att man kanske inte är monogam?
Jag är TOK-MONOGAM och har aldrig upplevt problem kring att hålla mig trogen mot min partner - det uppstår inga känslor eller pirr gentemot någon annan.
Har man svårt för det så är det väl bara att söka sig till likasinnade och så kan man hångla loss bäst man vill.? En del föredrar ett sådant levnadssätt, men då får man faktiskt tala om det från början.