2026-06-14, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maria222
Ja jag tror nog också att det var alkohol plus totalt bristande konsekvenstänk,, sen undrar man ju vilka fester han går på när sånt händer det känns mer som fjortisfest än att en som är 40 år går på såna fester.

Han ser ut som nån som är 32 och har varit ute i solen för mycket och druckit mycket alkohol. Tror inte han är 40 år.

Men jag reagerade på samma sak. "2 tjejer stod och hånglade, sen frågade den ena mig vad jag gillar och så sa jag 'kyssa litegrann på halsen', och så sa hon 'kan du inte göra det med mig då', å så gjorde jag det och så tog jag på hennes kropp".
Det låter som nåt som hände på en fest 2005 på en folkhögskola i Tingsryd.

Min teori är att det inte hänt mer än i hans fantasi och att han sa så för att göra henne svartsjuk men att det backfired.
Citera
2026-06-14, 23:07
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ja jag tror nog också att det var alkohol plus totalt bristande konsekvenstänk,, sen undrar man ju vilka fester han går på när sånt händer det känns mer som fjortisfest än att en som är 40 år går på såna fester.

En med massa söta unga dagisfröknar kanske? Ingen över 25 fyllehånglar väl med sina kompisar?
Citera
2026-06-14, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThereGoesRabbit
Håller med i mycket, och framförallt kring Jasmine. Hon är en helt underbar person - högt tempo, absolut - men hon är så självmedveten och visste att hon och Henke ibland krockade där, men hon visade så stor hänsyn till honom och lyfte honom verkligen.

Och ja - hon är jättesöt men framförallt en underbar person som verkligen sprider glädje och omtanke kring de som är nära henne.

Jag förstår att Henke ångrar sig bittert, för jag har svårt att se att han någonsin kommer finna en så fantastisk person som Jasmine.

Nja vad det gäller Jasmine vill hon ha lite väl mycket uppmärksamhet, som att bara gå in i ett rum och gallskrika på som hon gjorde, höjer det verkligen stämningen på en fest att bara skrika??
Citera
2026-06-14, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Han ser ut som nån som är 32 och har varit ute i solen för mycket och druckit mycket alkohol. Tror inte han är 40 år.

Men jag reagerade på samma sak. "2 tjejer stod och hånglade, sen frågade den ena mig vad jag gillar och så sa jag 'kyssa litegrann på halsen', och så sa hon 'kan du inte göra det med mig då', å så gjorde jag det och så tog jag på hennes kropp".
Det låter som nåt som hände på en fest 2005 på en folkhögskola i Tingsryd.

Min teori är att det inte hänt mer än i hans fantasi och att han sa så för att göra henne svartsjuk men att det backfired.

Ja verkligen men adhd + alkohol kan väl göra så med folk, men vilket umgänge väljer han då?

Kul jämförelse förresten.

Här står att han var 38 år, misstänker att det var när de började spela in det. https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/9p3qrw/gift-vid-forsta-ogonkastet-2026-har-ar-deltagarna
Citera
2026-06-14, 23:17
Medlem
Citat:
Ja verkligen men adhd + alkohol kan väl göra så med folk, men vilket umgänge väljer han då?

Kul jämförelse förresten.

Här står att han var 38 år, misstänker att det var när de började spela in det. https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/9p3qrw/gift-vid-forsta-ogonkastet-2026-har-ar-deltagarna

Ah, tyckte han såg ut som nån som är ung men ser sliten ut. 30-åringar kan se ut som 45.

Nej, hans umgänge framstår verkligen som tonåringar. Med diverse adhd och annat.
Citera
2026-06-14, 23:30
Medlem
Durochmolls avatar
Ni som klagar på att Henrik direkt erkände vad han gjort, trots att det knappt kan räknas som otrohet. Ni tror inte det hade kunnat bli värre konsekvenser om tjejen gått ut nu efteråt, typ publicerat en Tiktok-video när hon berättade om incidenten?

Jag tror Henrik ville vara den som berättade och att han räknade iskallt med att hon skulle förlåta honom för hans ärlighet. Han verkar ju fortfarande hoppas, och hon är på tok för flirtig mot honom.
Citera
2026-06-14, 23:34
Medlem
Jag tittar på play nu för att se vad Anna tjurade ihop för, vad det för den rena liknelsen med Åkesson eller för att han sa "släpp det". Va fan hände där vet nån det?
Citera
2026-06-14, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Ni som klagar på att Henrik direkt erkände vad han gjort, trots att det knappt kan räknas som otrohet. Ni tror inte det hade kunnat bli värre konsekvenser om tjejen gått ut nu efteråt, typ publicerat en Tiktok-video när hon berättade om incidenten?

Jag tror Henrik ville vara den som berättade och att han räknade iskallt med att hon skulle förlåta honom för hans ärlighet. Han verkar ju fortfarande hoppas, och hon är på tok för flirtig mot honom.

Jag blev med förbannad på henne för det när hon sa att de skulle fortsätta vara vänner. Om han är kär i henne och hon inte vill vara ihop med honom går det ju inte alls att vara vänner. Sen beror det på vad hon menar med vänner om det är motsatsen till ovänner eller om hon menar vänner som hittar på saker med varandra.

HOn driver lite med hans känslor tycker jag.
Citera
2026-06-14, 23:43
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Jag tittar på play nu för att se vad Anna tjurade ihop för, vad det för den rena liknelsen med Åkesson eller för att han sa "släpp det". Va fan hände där vet nån det?

Jag tänkte det var när hon sa att John hade en orossida som hon inte tyckte var attraktiv (en VoiceOver när hon står framför spegeln i badrummet, men i nästa sekund sitter hon ju och pratar med en vän, så oklart om hon svarade på en fråga eller om allt hon säger är från samtalet med vännen).
Citera
2026-06-14, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucifer23
Henke är otrogen direkt , vilken loser till sk man 🙈

Värdelöst! Jag hoppas inte han ska dra några paralleller till adhd som vanligt och skylla på det. Mvh en som också har adhd men som aldrig varit eller kommer vara otrogen
Citera
2026-06-14, 23:53
Medlem
Citat:
Ja den röven måste ju vara obesitas.

Vems röv pratar vi om
Citera
2026-06-15, 00:08
Medlem
Emilia har i grunden snygga drag. Tror hon skulle se riktigt bra ut om hon skaffade ett gymkort eller så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in