Citat:
Ursprungligen postat av
ladicius
Så sant!
Ja det vore trevligt faktiskt, som en mycket lång, lugn självhjälpsträff där man går och strosar och pratar av sig. Stannar vi någon fin sjö och slår upp tält, gör upp en eld..
Är nog inte långt kvar tills jag drar. är bara så jäkla trött på mig själv, drickandet, samhället, allt skall vara så jävla tillrättalagt, pension, räcker den? är du produktiv/tjänar pengar? etc etc en egentlig helt meningslös materiel tillvaro.
Vi skall ju alla dö till slut men jag vill inte dö som ett fyllo. Hellre dö "checka ut" nykter och på mina villkor
långt bort från detta meningslösa samhälle.