Idag, 14:13
  #8809
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Den här semestern med början nästa vecka blir min första nyktra någonsin. Jag får se hur enkelt det blir. Just nu känns det ok, trots VM och allt.
Citera
Idag, 14:30
  #8810
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anybodykiller
Tror det där är grejen. Att man hittar annat att leva för så att man inte bara tittar tillbaka på flaskan.
Ja, absolut. 👍
Citera
Idag, 14:31
  #8811
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
Den här semestern med början nästa vecka blir min första nyktra någonsin. Jag får se hur enkelt det blir. Just nu känns det ok, trots VM och allt.
Det fixar du. Bra jobbat!
Citera
Idag, 14:33
  #8812
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det fixar du. Bra jobbat!

Tack. Jag jag tror på mig där
Citera
Idag, 17:38
  #8813
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Du är en juste och bra snubbe Truefighter! Menar det. Men ffa i finanstrådarna framstår du som otroligt naiv... klart att Elons ålder spelar in! Ja... inte så mkt åldern (är ju ganska ung) men det faktum att han är en dödlig human being, typ!

Gå ut i solen, ta en glass eller en öl. Läs inget fr Bloomberg. Take care True! /GG
Alla är dödliga men visst kan jag göra det och det blir väl en Magnum glass i så fall.
Vi är nog för olika för att förstå varandra men det är inte jag som börjar att attackera dig dock. Jag vet att det är vanligt med olika användare namn och jag förstår att du har flera.
Vad gäller alkoholen menar jag vad jag sa dock.
Inte ens jag är perfekt och solen har sina fläckar.
__________________
Senast redigerad av Truefighter Idag kl. 17:43.
Citera
Idag, 18:04
  #8814
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
- - - och jag förstår att du har flera.

Inte som polemiserat med dig! Allvarligt, du ser spöken.
Citera
Idag, 18:10
  #8815
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Inte som polemiserat med dig! Allvarligt, du ser spöken.
Jag ser inte utan vet men kommer inte att avslöja dig.
Själv tycker jag mest om öl och inbillar mig att det är lite bättre för hälsan än sprit?
Citera
Idag, 18:13
  #8816
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Jag ser inte utan vet men kommer inte att avslöja dig.
Själv tycker jag mest om öl och inbillar mig att det är lite bättre för hälsan än sprit?

Ehh... "avslöja dig"..??? Håller du till i quiztrådarna ger jag dig dock rätt...

Sant! Om inte annat får man i sig mindre.
Citera
Idag, 18:25
  #8817
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Ehh... "avslöja dig"..??? Håller du till i quiztrådarna ger jag dig dock rätt...

Sant! Om inte annat får man i sig mindre.
Jag kan få otroligt dåliga baksmällor av sprit och särskilt rött vin.
Citera
Idag, 18:31
  #8818
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Jag kan få otroligt dåliga baksmällor av sprit och särskilt rött vin.

Du ska dricka brännvin/vodka - that´s the trick!

Jag tror vi är ganska OT i tråden....
Citera
Idag, 18:35
  #8819
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Du ska dricka brännvin/vodka - that´s the trick!

Jag tror vi är ganska OT i tråden....
Nej för först måste man se och förstå problematiken innan man kan göra något åt den.
Det här är det första stadiet så att säga.
Och ja jag håller med men det beror på vodka märket. Det bästa är som sagt att dricka källvatten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in