Citat:
Ursprungligen postat av
GoggeGogelius
Du är en juste och bra snubbe Truefighter! Menar det. Men ffa i finanstrådarna framstår du som otroligt naiv... klart att Elons ålder spelar in! Ja... inte så mkt åldern (är ju ganska ung) men det faktum att han är en dödlig human being, typ!
Gå ut i solen, ta en glass eller en öl. Läs inget fr Bloomberg. Take care True! /GG
Alla är dödliga men visst kan jag göra det och det blir väl en Magnum glass i så fall.
Vi är nog för olika för att förstå varandra men det är inte jag som börjar att attackera dig dock. Jag vet att det är vanligt med olika användare namn och jag förstår att du har flera.
Vad gäller alkoholen menar jag vad jag sa dock.
Inte ens jag är perfekt och solen har sina fläckar.