2026-06-11, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Känner mig rätt okej men behöver brythjälp. Läkaren jag träffade var bra och han ville hjälpa mig igenom det här trots att jag är i hyfsat skick ändå. Så blir något dygn inlagd på 65an
Kört hårt - du fixar detta!
Citera
2026-06-11, 15:18
Medlem
Jävla vad livet har blivit bull igen, bodde hoss mor i tre månader var nykter. Nu dricker jag varje dag igen, gör det inte bättre att jag jobbar me idioter som dricker på jobbet och bjuder på kokain när vi glider runt i firmabilen. Fattar inte varför sånna människor dras till mig som flugor till skit. Ser rätt ordentlig ut och har svårt att se att folk tror att jag är värsta missbrukaren. Men dom hittar fan alltid mig
Citera
2026-06-11, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dudelidu
Jävla vad livet har blivit bull igen, bodde hoss mor i tre månader var nykter. Nu dricker jag varje dag igen, gör det inte bättre att jag jobbar me idioter som dricker på jobbet och bjuder på kokain när vi glider runt i firmabilen. Fattar inte varför sånna människor dras till mig som flugor till skit. Ser rätt ordentlig ut och har svårt att se att folk tror att jag är värsta missbrukaren. Men dom hittar fan alltid mig
Bra kämpat med tre månader!

Men vafan är du börshaj på Manhattan på 80-talet? Super och drar ladd med kollegor låter ju inte jättebra för nykterheten - dags att byta bransch?
Citera
2026-06-11, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Bra kämpat med tre månader!

Men vafan är du börshaj på Manhattan på 80-talet? Super och drar ladd med kollegor låter ju inte jättebra för nykterheten - dags att byta bransch?
Kommer bli lika dant om jag byter jobb nån störd människa hittar nog mig då me. Varit likadant överallt jag jobbat, alltid nån som ger mig droger. Men jag vet fan inte vad jag ska göra mår så jävla dåligt hela tiden och kan fan inte sluta
Citera
2026-06-11, 15:34
Medlem
Citat:
Kommer bli lika dant om jag byter jobb nån störd människa hittar nog mig då me. Varit likadant överallt jag jobbat, alltid nån som ger mig droger. Men jag vet fan inte vad jag ska göra mår så jävla dåligt hela tiden och kan fan inte sluta
Låter tungt, men det måste ju finnas en väg framåt utan att du ska behöva gå i kloster eller leva som eremit i skogen. Finns det något sätt eller sammanhang där du kan skita i alkohol och droger?
Citera
2026-06-11, 15:52
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:

Hade du haft annat lag än MFF i din signatur hade jag PM;at ett "tjena X!" ...exakt samma... typ, läge.

Ta dig till Beroende i din hemkommun!
Citera
2026-06-11, 16:14
Medlem
Citat:
Låter tungt, men det måste ju finnas en väg framåt utan att du ska behöva gå i kloster eller leva som eremit i skogen. Finns det något sätt eller sammanhang där du kan skita i alkohol och droger?
Typ inte asså, vet inte hur jag ska göra

Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Hade du haft annat lag än MFF i din signatur hade jag PM;at ett "tjena X!" ...exakt samma... typ, läge.

Ta dig till Beroende i din hemkommun!
Haha säkert 10 år sen jag såg fotboll, ja snart skiter jag i mitt körkort och jobb och tar till vården. För känner att jag snart kommer dö om jag fortsätter så här
Citera
2026-06-11, 16:23
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
- - - känner att jag snart kommer dö om jag fortsätter så här

Det är ju då man måste bli nykter/drogfri!

Jag är inte den som "tar ledningen", har "fuskat", men inser att total avhållsamhet framgent är ett måste.

Googla fram Beroende i din hemkommun - innan det är för sent!
Citera
2026-06-11, 16:28
Medlem
Citat:
Typ inte asså, vet inte hur jag ska göra
Det är ju svårt att undfly situationer för all framtid (utan och gömma sig), så det låter ju som att du måste arbeta med att stå emot suget. Har säkert redan rekommenderat denna till dig, men "The craving mind" är verkligen bra.

Ett annat sätt är ju att lägga ut vägbulor och trösklar för en att snava på. Antabus, självhjälpsgrupper osv. Men det har du säkerligen redan provat?
Citera
2026-06-11, 16:42
Medlem
Citat:
Det är ju svårt att undfly situationer för all framtid (utan och gömma sig), så det låter ju som att du måste arbeta med att stå emot suget. Har säkert redan rekommenderat denna till dig, men "The craving mind" är verkligen bra.

Ett annat sätt är ju att lägga ut vägbulor och trösklar för en att snava på. Antabus, självhjälpsgrupper osv. Men det har du säkerligen redan provat?
Tack för tipset, ja snart går jag och fixar antabus.
Fanns nån annan medicin me som skulle minska suget som jag vill testa, den gjorde så man inte kan ta opioider me tror jag vilket är bra för de har jag me problem me
Citera
2026-06-11, 16:45
Medlem
Citat:
Tack för tipset, ja snart går jag och fixar antabus.
Fanns nån annan medicin me som skulle minska suget som jag vill testa, den gjorde så man inte kan ta opioider me tror jag vilket är bra för de har jag me problem me
Ja just det! Vad heter den? Den verkar ju funka mot de flesta former av sug.
Citera
2026-06-11, 16:53
Medlem
Citat:
Ja just det! Vad heter den? Den verkar ju funka mot de flesta former av sug.
Naltrexon Kollade uppde precis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in