Citat:
Ursprungligen postat av
Artmovie
Nej, precis. Känns som om tiden börjar hinna ikapp N en smula och Nessa verkar inte vara på fröken "Ligga inatt:s sida längre.
Den "åtråvärda" blicken som N hade i sina ögon strax efter att hon hade träffat V finns inte kvar längre.
Smaken på boendeform är som sagt delad, men ett högt pris för en skokartong med grannen som slickar framsidan, även om området är havsnära.
Jepp som man bäddar får man ligga heter det ju !
Tror nog N har bränt sina chanser rejält hos Nessa . Och jag tror även Nessa fick ett uppvaknade på hur N fungerar då hon fick missfall . N var så egotrippad så hon kunde ej ens kommentera något
Citat:
Ursprungligen postat av
Dansandemusen
Någon mer tjej är IF?
Jepp har cirkulerat 2 namn till både på TT och FB i dessa tjejgrupper. Kom ju fram en hel del om vad som hänt i mellandagarna .
Jag visste sen innan att V är ett riktigt svin då det pratas runt om honom inom hockeyn . Var en här inne som undra då, om jag visste mer om V och här har ni svaret .
Det är nämligen anmält känt att V kan ej hålla sig till en kvinna har sagts här och på andra ställen att han även ligger med gifta hockey frurar mm Tror dock ej att det enbart är rykten då det kommer fram nya saker hela tiden
Citat:
Ursprungligen postat av
Artmovie
Kan mycket väl vara så?!?!?.
Tänk om J hade kunnat ta ett steg tillbaka som den vuxna N:s mamma rent allmänt och låta N få sköta saker och ting helt på egen hand.
Det är stor skillnad på att lägga sig i/ta över en situation och att vara ett stöd som förälder/mormor.
När J gör dessa något "överdrivna" inlägg om N så tappas all trovärdighet.
Det är som om alla skuggsidor snabbt måste slätas över av J när det skrivs något mindre positivt om N.
Den människan kommer aldrig backa ett steg bakåt tyvärr .
Det har både B och M berättat.
Så det är faktiskt inte så konstigt att det aldrig funkar för N att ha ett stabilt förhållande med någon då J är med 24 /7
Precis hennes försvarstal kring N gör bara saken värre och saker och ting lyser igenom.
Skulle gärna vilja veta vad denna kvinna har sagt hos polisen, familjerätten och via soc .
Då hon kan gå över lik för att skydda N .
Det är skrämmande om man tänker efter hur en Mamma kan vara så uppslukad av sin dotters liv . Hon vet precis allt om N in i det minsta detalj .
N får aldrig ha något privatliv då J är med . Hur fasiken kan V gå med på detta ??? Delar dom på V el vad ? Denna fam skrämmer mig