Citat:
Ja när en tråd som handlar om ett program och dess deltagare övergår till att handla om två personer och huvudpersonen har tillräckligt många följare för att uppnå kriterierna ska de ha en egen tråd och Nicci räknas som offentlig person och digital kreatör.
Precis kunde varit vem som helst av oss som var aktiva och ville fortsätta diskussionen.
Som du skriver har hon en tidigare tråd om dramat med Ben och de andra efter honom.
Det är där hennes länk till OF ligger, hon har stängt sitt konto där men en hel del bilder finns kvar.
Det stämmer att hon gillar strypsex och annat kinky.
Andreas såg både chockad och glad ut när hon visade i Love Island så då var det sådant de gjorde i samförstånd.
Men där har vi Andreas gränslösa sida som uppenbarligen inte förstår att allt har sin tid och plats.
Vi har sett att de som känner honom berättar om att han saknar impulskontroll.
Det gör Nicci också så de passade inte ihop även om det var gullegull i början.
"Otroligt farligt även för samspelta par som känner varandra väl."
Citerar ditt sista stycke, kunde inte skrivit det bättre själv och de kände inte varandra alls vilket gör den typen av sex dödligt farlig och när två personer inte förstår konsekvenserna brukar det sluta illa (som det gjorde.)
Tycker synd om Nicci när det handlar om våld i nära relationer, det är så otroligt komplicerat och vi som inte var där vet inte vad som hände.
Tråkigt att hon haft flera våldsamma relationer.
Hoppas att Viktor är snäll mot henne och att de löser de problem för barnens skull särskilt.
Jag tänkte faktiskt också samma när jag såg intervjun med Björken (och även LI), fick kalla kårar.
Precis kunde varit vem som helst av oss som var aktiva och ville fortsätta diskussionen.
Som du skriver har hon en tidigare tråd om dramat med Ben och de andra efter honom.
Det är där hennes länk till OF ligger, hon har stängt sitt konto där men en hel del bilder finns kvar.
Det stämmer att hon gillar strypsex och annat kinky.
Andreas såg både chockad och glad ut när hon visade i Love Island så då var det sådant de gjorde i samförstånd.
Men där har vi Andreas gränslösa sida som uppenbarligen inte förstår att allt har sin tid och plats.
Vi har sett att de som känner honom berättar om att han saknar impulskontroll.
Det gör Nicci också så de passade inte ihop även om det var gullegull i början.
"Otroligt farligt även för samspelta par som känner varandra väl."
Citerar ditt sista stycke, kunde inte skrivit det bättre själv och de kände inte varandra alls vilket gör den typen av sex dödligt farlig och när två personer inte förstår konsekvenserna brukar det sluta illa (som det gjorde.)
Tycker synd om Nicci när det handlar om våld i nära relationer, det är så otroligt komplicerat och vi som inte var där vet inte vad som hände.
Tråkigt att hon haft flera våldsamma relationer.
Hoppas att Viktor är snäll mot henne och att de löser de problem för barnens skull särskilt.
Jag tänkte faktiskt också samma när jag såg intervjun med Björken (och även LI), fick kalla kårar.
Detta tycker jag är märkligt att du får skriva??
Att det stämmer att N gillar strypsex?! Hur vet du det? Helt sjukt att säga när du inte har någon aning?!! Hoppas du blir anmäld för detta allvarliga påstående och verkligen kränkande för henne!