Citat:
Ursprungligen postat av
Famlove
Det är väl J som gjort och bett Nessa ta bort inlägget .
För strax efter lägger ju J ut en hyllning till N på sin IG då hon fyller och skriver att hon ska stå upp för sig själv och sina drömmar . Och strunta i oss hatare
Kan mycket väl vara så?!?!?.
Tänk om J hade kunnat ta ett steg tillbaka som den vuxna N:s mamma rent allmänt och låta N få sköta saker och ting helt på egen hand.
Det är stor skillnad på att lägga sig i/ta över en situation och att vara ett stöd som förälder/mormor.
När J gör dessa något "överdrivna" inlägg om N så tappas all trovärdighet.
Det är som om alla skuggsidor snabbt måste slätas över av J när det skrivs något mindre positivt om N.