2026-06-07, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalen78
Någon som vet om A fått träffa C denna helgen? ❤️

Jag tänkte också på det, fick för mig det var denna helgen men jag kanske blanda ihop❤️hoppas verkligen snart och att han kan få till mer än några timmar varannan helg
Citera
2026-06-07, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
På tal om unpopular opnion. Så likt deras nya hems layout (jag vet jättevanligt idag med öppen planlösning) är likt det är IF:s kök, matbord och v-rum. Undrar om Nicci sett det än eller V 🫣

Ser ut som sista mimklippet på liggalåten av Nicci är i deras nya hem (ja man kan undra om det är en till bebbe på gång eftersom allt är så bråttom, bråttom).

Unpopular opinion nummer två, ni kollat på IF:s bilder på hennes föräldrar som unga. Jag vet att jag ser saker kanske andra inte ser 😬. Men jag tycker V liknar IF:s pappa galet mycket på den bilden😮 eller är det bara jag? Nej menar inte att de är släkt, bara att likheten är slående.

Angående B:s vän om Nicci, hela videon finns på yt och tagits upp förut hur mycket N ljuger om allt det kring B liksom många av hennes ex.

Undrar hur hela denna soppan slutar. Allt "clicbaitande" från N och J lär förstöra podden till slut. Likt denna låt som inte är släppt (eller är den?) men är redan irriterande och trycker på "mute" så fort det kommer upp. Snacka om att tappa bollen!

Håller med dig om allting, speciellt att planlösningen och inredningen är som hos IF, nicci vill väl att Viktor ska känna sig som hemma?😂😂😂
Citera
2026-06-07, 22:02
Medlem
Citat:
Unpopular opinion nummer två, ni kollat på IF:s bilder på hennes föräldrar som unga. Jag vet att jag ser saker kanske andra inte ser 😬. Men jag tycker V liknar IF:s pappa galet mycket på den bilden😮 eller är det bara jag? Nej menar inte att de är släkt, bara att likheten är slående.
Jaa!! Jag hade trott att det var V om det inte stod att det är pappan.
Citera
2026-06-07, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Jaa!! Jag hade trott att det var V om det inte stod att det är pappan.

Hur ska hon orka alla jävla ungar när hon blir singel sen då? Därför hon flyttat 10 minuter ifrån morsan antar jag, livsfarligt att bli självständig
Citera
2026-06-07, 23:51
Medlem
Plottvist kapitel 349 i familjen hernestig

https://imgur.com/a/nPuKtOu

Hade inte förvånat mig ”vi är en speciell familj och ingen ska ifrågasätta, det är kärlek och styrka och LJUSET 1111 ”
Citera
2026-06-08, 05:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dalen78
Någon som vet om A fått träffa C denna helgen? ❤️
Det är As helg med C ❤️ men den blev väl flyttad på då N fyller . Sen tror jag hon planera in det bra gör då får ju hon fira midsommar med C och inte A .
Men hon kan inte hålla på att flytta dessa möten allt för många ggr . Då kan det bli att N ej samarbetar med A .
Citera
2026-06-08, 06:18
Avslutad
Citat:
På tal om unpopular opnion. Så likt deras nya hems layout (jag vet jättevanligt idag med öppen planlösning) är likt det är IF:s kök, matbord och v-rum. Undrar om Nicci sett det än eller V 🫣

Ser ut som sista mimklippet på liggalåten av Nicci är i deras nya hem (ja man kan undra om det är en till bebbe på gång eftersom allt är så bråttom, bråttom).

Angående B:s vän om Nicci, hela videon finns på yt och tagits upp förut hur mycket N ljuger om allt det kring B liksom många av hennes ex.

Undrar hur hela denna soppan slutar. Allt "clicbaitande" från N och J lär förstöra podden till slut. Likt denna låt som inte är släppt (eller är den?) men är redan irriterande och trycker på "mute" så fort det kommer upp. Snacka om att tappa bollen!
Undrar om Ns lagt märkte till det 🤔 tror knappast det , för då hade hon aldrig gått med på att flytta in .
Ja allt ska ske på en gång och fort ska det gå sen om det blir på bekostnad av barnen skiter hon fullständigt I.
Det är bra att du har öga för saker som vi andra kan missa . Jo dom är skrämmande lika 🤭🫣

Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
Håller med dig om allting, speciellt att planlösningen och inredningen är som hos IF, nicci vill väl att Viktor ska känna sig som hemma?😂😂😂
Hahah 🤣😂 Undrar om J och N vet om det . Skulle knappast tro det 🤦‍♀️
Citera
2026-06-08, 06:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Booktook
Jag tror att han blev tvungen att köpa huset som plåster på såren för otroheten. Tror hon såg det som en chans att utpressa honom.

Och senaste bilderna… är hon gravid IGEN?
Då är vi 2 st som tycker hon ser gravid ut igen .
Herregud i så fall . När ska hon ha tid med detta barn då hon inte ens kan ta hand om dom 2 hon har
Ett barn till löser inte deras problem och kan lappa ihop det som är trasigt

Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Hur gammal är J?

Vet J själv Hur gammal hon är?
Hon både beter sig och klär sig som om att hon vore 16. Inte charmigt. Man kan vara sexig utan att bete sig och klä sig som en tonåring.
Hon är 52 år gammal men beter sig som hon vore 15-16 . Nä inget charmigt alls . Precis man kan vara sexig på många andra sätt en att klä sig yngre pumpa upp brösten och läpparna

Citat:
Hur ska hon orka alla jävla ungar när hon blir singel sen då? Därför hon flyttat 10 minuter ifrån morsan antar jag, livsfarligt att bli självständig
Hon lär aldrig ta hand om sina egna barn då det finns andra som gör det åt henne.
Så länge hon får hjälp med precis allt så lär hon aldrig stå på egna ben
Citera
2026-06-08, 07:35
Medlem
Citat:
Ja det var rätt nära. Det behövs nog

Citat:
Plottvist kapitel 349 i familjen hernestig

https://imgur.com/a/nPuKtOu

Hade inte förvånat mig ”vi är en speciell familj och ingen ska ifrågasätta, det är kärlek och styrka och LJUSET 1111 ”
😂🎯
Citera
2026-06-08, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Det ser ut på bilderna som att Niccis mamma också gjort om brösten (igen?)
Absurt allt som sagt. Katastrofbeteende av samtliga i familjen.
De ser större ut ja. Varför man nu väljer att göra det som 50+ 🤔ryggen lär ju inte bli starkare med åldern precis. Många gör tvärtom, tar bort lite i stället.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2026-06-08 kl. 09:29.
Citera
2026-06-08, 09:34
Medlem
https://we.tl/t-Az32Svi6UmpQRy8E

Exponphspoilers 🙄🙈.

Vem kan ha ringt upp Nessa månne??
https://we.tl/t-9qb3jyrSejanpnZy
Senast redigerad av Artmovie 2026-06-08 kl. 09:49.
Citera
2026-06-08, 09:44
Avslutad
6,5 kostade villan
Senast redigerad av notme12 2026-06-08 kl. 09:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in