2026-06-07, 12:57
Medlem
Låten är inget en vuxen kvinna med vett i huvudet skulle göra. Skaffa barn som accessoarer gör man inte. En otrogen make som redan under deras första år, när hon är gravid, ligger med någon annan? Och allt är fantastiskt???
Hade min man betett sig som Jeanettes man så hade han åkt ut oavsett hur länge man varit gifta. Helt uppfylld av dig själv och sin resa från tragisk barndom till vad det nu är han gör. Jeanette kämpar med sin diabetes och lägger ut bilderbok sin dotter i underkläder när hon ska gratulera henne på födelsedagen. Skriver mer om kritiken och hur fel alla har än att bara säga ”grattis min underbara dotter. Älskar dig”
Det här är ett skämt?
Citera
2026-06-07, 14:39
Avslutad
Förstår mig verkligen inte på N överhuvudtaget längre!!!

Återigen har hon bevisat att hon sitter och pratar emot sig själv om både otrohet, epadunk och om tjejer som går lättklädda och ser ut som "H" när de ej kan klä sig med stil 🤦‍♀️.

Har dessa ord varit ett spel för galleriet och blivit ett slags signum för henne?

Nu har det kommit fram ännu mer info om att V har varit otrogen mot N mitt under graviditeten ett antal gånger. Och ändå väljer hon att stanna kvar hos svinet, förlåt mitt uttryck, men i mina ögon är man ingen man utan ett kräk om man kan gå till en annan kvinna.
Får inte detta att gå ihop då hon straffade A för att han erkände att han var otrogen innan N.

Är N verkligen så ytlig att hon förlåter V på grund av pengarna, eller är det så att hon vet att vid en skilsmässa så är det inte säkert att hon får delad vårdnad om lilla C?s
För något stämmer inte här !

Och vem lura i N att detta skulle bli årets hit ? Förstår inte hur hon har kunnat tacka ja då hon har suttit och spytt galla på fröken snusk bla för " rid mig som en dalahäst " Denna text är inte ett dugg bättre .

Lika så klädstilen, även där har hon suttit och sagt att man måste ha klass och still man kan inte klä sig som ett *lu*er

Och som fler och skrivit varför får vi inte ha åsikter när hon delar allt på sociala medier . Ska det bara vara positiva saker som får komma fram
Citera
2026-06-07, 14:40
Medlem
Känner mer och mer avsky mot familjen hernestig . Funderar på att kontakta socialtjänsten och tycker fler borde göra det för barnens skull. Ingen av föräldrarna N och V verkar kunna ta hand om barnen.
Citera
2026-06-07, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Förstår mig verkligen inte på N överhuvudtaget längre!!!

Återigen har hon bevisat att hon sitter och pratar emot sig själv om både otrohet, epadunk och om tjejer som går lättklädda och ser ut som "H" när de ej kan klä sig med stil 🤦‍♀️.

Har dessa ord varit ett spel för galleriet och blivit ett slags signum för henne?

Nu har det kommit fram ännu mer info om att V har varit otrogen mot N mitt under graviditeten ett antal gånger. Och ändå väljer hon att stanna kvar hos svinet, förlåt mitt uttryck, men i mina ögon är man ingen man utan ett kräk om man kan gå till en annan kvinna.
Får inte detta att gå ihop då hon straffade A för att han erkände att han var otrogen innan N.

Är N verkligen så ytlig att hon förlåter V på grund av pengarna, eller är det så att hon vet att vid en skilsmässa så är det inte säkert att hon får delad vårdnad om lilla C?s
För något stämmer inte här !

Och vem lura i N att detta skulle bli årets hit ? Förstår inte hur hon har kunnat tacka ja då hon har suttit och spytt galla på fröken snusk bla för " rid mig som en dalahäst " Denna text är inte ett dugg bättre .

Lika så klädstilen, även där har hon suttit och sagt att man måste ha klass och still man kan inte klä sig som ett *lu*er

Och som fler och skrivit varför får vi inte ha åsikter när hon delar allt på sociala medier . Ska det bara vara positiva saker som får komma fram
Tycker denna låten är värre och sämre än de låtar hon har klankat ner på & N är ju förhelvete en mamma och ska bete sig därefter . Blir uppriktigt förbannad på henne som utsätter sina barn för detta. C ser ju inte ens glad ut i blicken längre. Känns som hon är glömd nu när N fått ett barn med V , som hon säkert gör mer för än C. Vi borde anmäla henne till Soc för barnens skull
Citera
2026-06-07, 15:32
Medlem
Anledningen till att nicci är så tyst om att hennes man återigen är otrogen är ju pga att då visar hon att ”alla” hade rätt, folk sa att de gick för fort precis som med A. Nä men denna gång var det ju rätt och han va ju så mycket bättre efter bara dessa 3 mån, så om de visar sig ännu en gång skita sig med sin ”babydady” så borde det ju ofantligt pinsamt

Tillägger även när hon berätta i podden med mamma att Viktor va ju så bra och eftersom ”dom flesta paren gör slut när barnet är 2 år” och eftersom hon och Viktor va ju mer kära en nånsin när chiara var 2 år så betydde det ju att dom ”klarar ju allt då”
Tror hon missuppfattade quotet
Citera
2026-06-07, 16:05
Medlem
Bara jag som blir så oerhört trött på alla som klagar på att Nicci stannar kvar i relationen trots att han är otrogen ?

Nicci har just nu ingen stabill grund verken utbildning eller jobb. Hennes enda form av inkomst är hennes Of likande chatt. V bidrar till olika saker som i denna stund av hennes liv är till stor fördel för hennes familj. Om han är otrogen då och då är inte så stort. Om hon skulle konfrontera honom skulle hennes liv raseras lika fort och Nicci är fullt medveten om olika fördelar som denna relation bidrar till. Låt henne få leva i hockeybubblan. Vad är det värsta med att han är otrogen ? Som om V är den först otrogna hockeyspelare. För Nicci vill just nu inget mer än bibehålla honom. Jag tror inte ens hon bryr sig om han är otrogen eller inte för så länge som han är gift med henne är hans otrohet bara en hemlighet.
Citera
2026-06-07, 16:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av modig39
Tycker denna låten är värre och sämre än de låtar hon har klankat ner på & N är ju förhelvete en mamma och ska bete sig därefter . Blir uppriktigt förbannad på henne som utsätter sina barn för detta. C ser ju inte ens glad ut i blicken längre. Känns som hon är glömd nu när N fått ett barn med V , som hon säkert gör mer för än C. Vi borde anmäla henne till Soc för barnens skull
Ja det är barnen man tänker på i första hand .
Tycker man ser tydligt att N ägnar mest tid med lilla C .
Om man tittar på dom flesta kort N har lagt ut med stora C är det alltid någon annan som håller i henne el är med henne J , V , CH el morbror Elt . Sällan N 🥺 däremot finns det massor med bilder på henne och lilla C .
Jag undrar vad soc går efter när dom gjort dessa hembesök mm

Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
Anledningen till att nicci är så tyst om att hennes man återigen är otrogen är ju pga att då visar hon att ”alla” hade rätt, folk sa att de gick för fort precis som med A. Nä men denna gång var det ju rätt och han va ju så mycket bättre efter bara dessa 3 mån, så om de visar sig ännu en gång skita sig med sin ”babydady” så borde det ju ofantligt pinsamt

Tillägger även när hon berätta i podden med mamma att Viktor va ju så bra och eftersom ”dom flesta paren gör slut när barnet är 2 år” och eftersom hon och Viktor va ju mer kära en nånsin när chiara var 2 år så betydde det ju att dom ”klarar ju allt då”
Tror hon missuppfattade quotet
Detta blir extremt pinsamt för henne själv då hon inte står för sina ord .
Tror nog folk hade beundrat henne mer om hon stått där rakryggad ur detta förhållande än att visa upp en falsk fasad som alla har genomskådat för länge sen

För just nu så ser det verkligen ut som N endast stannar kvar för pengar och berömmelse.

Nä för mig är N endast en bortskämd kvinna som beter sig som fjortis.
För henne är det mycket viktigare att se sexig ut bli kallad milf få bekräftelse och tjäna pengar än att finns där för sina barn som både behöver kärlek och trygghet än att ha falska omogna människor kring sig
Citera
2026-06-07, 16:19
Medlem
Citat:
Hon anmäler alla på TikTok som inte skriver positiva kommentarer . Fick en själv . Pinsam människa rakt igenom

När man vill ha framgången men inte det som kommer med, att folk har andra åsikter än en själv😁😁

Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Denna människa tål inte kritik . Det är alla andra som är tondöva förstår sig inte på musik osv
Men vad hade hon räknat med när låten är piss .

Hon säger ju själv alltid " sanningen kommer alltid fram " och det gjorde den nu .
Men jag är ledsen och säga N är varken en sångerska el en dansare .

Jag tillhör väl den äldre generationen då jag tycker att ens barn alltid går först !

precis , mycket som sker bakom stängda dörrar i denna fam .

Nä det syns på hela deras kroppsspråk att något inte är rätt . Tittar man Yt klippet från senaste avsnittet så ser man att när Ch tar Js hand så sitter hon där iskall .

Detta går ej att förklara bort hur mkt dom än försöker .
Det är så sjukt att N väljer denna skit före sina barn.
Hon trodde väl någonstans att detta skulle bli en hit och att hon skulle utses till Sveriges sexigaste kvinna . Som hon alltid drömt om

Är sjukt om ingenting var sant av det vi skriver och frågar för att få ett svar så behöver hon ju ej blocka . Utan bara rycka på axlarna och skratta åt det

precis !
Vad hade hon räknat med när hon tacka ja till denna skit låt .
Kan inte i mitt liv förstå hur J och V kunde stötta henne till detta .
Det hade varit bättre dom varit ärliga mot N och sagt du kan inte sjunga !!!!
Nu blev det en total flopp och åter igen är det vårat fel då vi tydligen är tondöva som inte förstår vilken hit detta är för det har ju dom lurat i henne att det är .
Kan inte tycka synd om V han gick med på att N skulle få leva ut sin dröm .
Han trodde säkert att alla skulle tycka hon var sexig och denna skulle bli en hit .
Som en gift kvinna N är så bör hon se över sitt äktenskap och sina barn än att fortsätta med dessa bomber som ska släppa. Första är ju redan en flopp

Verkligen inte, återigen något som även narcissister inte tål, att inte bli höjda till skyarna.
Märkt av att hon ser bra mycket mer annorlunda ut i kroppen, nästintill som ett barn.
Hon gör fel danssteg, är i otakt, osynkat och samma jävla refräng om och om igen.
Det låter inte bra & det säger varenda en som kommenterat på TikTok, förutom typ Max 4 stycken.
Herregud jag hade skämts ihjäl om jag va V💀
Citera
2026-06-07, 16:21
Medlem
Citat:
Känner mer och mer avsky mot familjen hernestig . Funderar på att kontakta socialtjänsten och tycker fler borde göra det för barnens skull. Ingen av föräldrarna N och V verkar kunna ta hand om barnen.

Tyvärr så gör dom inte så mycket, N & sektens ledare J pratar bort det. Men jag skrev längre bak att man kan orosanmäla att man är rädd att barnen ska fara illa över att hon håller på med den där chatten eftersom dom är hemma, hon blandar länk till chatten till att sen lägga ut en bild på barnen utan kläder osv. Alltid värt att försöka. Min personliga åsikt är att N inte ska ha barn överhuvudtaget, hon ser dom som accessoarer, inget annat.
Citera
2026-06-07, 17:18
Medlem
https://www.krimfup.se/search/nicci-emina-jeanette-maria-jun-lodin-hernestig-ekero
Citera
2026-06-07, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Tyvärr så gör dom inte så mycket, N & sektens ledare J pratar bort det. Men jag skrev längre bak att man kan orosanmäla att man är rädd att barnen ska fara illa över att hon håller på med den där chatten eftersom dom är hemma, hon blandar länk till chatten till att sen lägga ut en bild på barnen utan kläder osv. Alltid värt att försöka. Min personliga åsikt är att N inte ska ha barn överhuvudtaget, hon ser dom som accessoarer, inget annat.

Håller med dig! Så som hon slänger runt med barnen i famnen. Hon borde inte ha barn, hon bryr sig mer om uppmärksamhet än sina barn
Citera
2026-06-07, 17:25
Medlem
Ingen som har kvar dokumenten som ”läcktes” ? Hittar inte dom längre i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in