2026-06-05, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Har du lärt dig nu att det heter attefallshus? Jag tror inte att han behöver flytta tillbaka till attefallshuset. Tror att Pernillas och hans äktenskap kommer att hålla.
Nej fanken heller! Jag står upp för min rätt att kalla det atteRfallshus. Rullar bättre i munnen tycker jag. Vackrare ord helt enkelt. Va fan är atte liksom!?
Skönt att CB har 1 på sin sida som tror det kommer att hålla. Du måste vara ensam i landet. Vem vet, det kanske växer till en rörelse till slut. Just nu verkar han mest vara kvar i brist på annat.
Citera
2026-06-05, 13:18
Medlem
Haha bästa i dag. "Det rullar bättre i munnen" , jaa det gör det! Och nej, tror bättre om Ps intelligens.
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Nej fanken heller! Jag står upp för min rätt att kalla det atteRfallshus. Rullar bättre i munnen tycker jag. Vackrare ord helt enkelt. Va fan är atte liksom!?
Skönt att CB har 1 på sin sida som tror det kommer att hålla. Du måste vara ensam i landet. Vem vet, det kanske växer till en rörelse till slut. Just nu verkar han mest vara kvar i brist på annat.
Citera
2026-06-05, 16:07
Medlem
Citat:
Nu verkar han ha snöat in på huset, vårt vårt vårt hus. Nu äre vi för hela slanten. Tackar för allt och ingenting, snickare , målare, växthusinredare ,you name it! Gör reklam osv på löpande band. Tacksam så inni helsike. Låter snudd på desperat 🤣. Tror han försöker pinka in reviret igen.
Njut medan du kan säger jag!

Pernilla förklarar ofta sina dyra köp, väskor bl a, med att hon tycker det är ok så länge hon känner en tacksamhet för att hon har möjlighet att köpa dem. Löjlig ursäkt, men hennes största fans köper den säkert?
Hon har säkert påtalat för CB att hon tycker han bör känna tacksamhet över huset de bor i. Han gör ju allt för att vara henne till lags just nu vad det verkar 😅
Citera
2026-06-06, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Pernilla förklarar ofta sina dyra köp, väskor bl a, med att hon tycker det är ok så länge hon känner en tacksamhet för att hon har möjlighet att köpa dem. Löjlig ursäkt, men hennes största fans köper den säkert?
Hon har säkert påtalat för CB att hon tycker han bör känna tacksamhet över huset de bor i. Han gör ju allt för att vara henne till lags just nu vad det verkar 😅
Ja vad han håller på....Fjantigt och löjligt! Känns som att vad han än gör numera så blir det fel. Antingen för mycket eller inte alls.Tror han är totalt lost in space ...😵‍💫
Citera
2026-06-09, 16:42
Medlem
Verkar så, och förmodligen jäkligt orolig för att hon tröttnat. Kanske lyssnat in sina vänner, går tillbaka och kollar in WV hur det sett ut, för ibland glömmer man bort vad som egentligen skett mellan sig och sin partner. Som hur deras resonemang gick i deras uterum/växthus.
Citat:
Ja vad han håller på....Fjantigt och löjligt! Känns som att vad han än gör numera så blir det fel. Antingen för mycket eller inte alls.Tror han är totalt lost in space ...😵‍💫
Citera
2026-06-10, 21:44
Medlem
Inte ett spår av CB på Theos student + mottagning idag. Källa; Biancas Snapchat.
Citera
2026-06-11, 11:27
Medlem
Nej det stämmer nog, däremot Niclas, brorsan, han ser man inte så mycket av. Iofs av förklarliga skäl då han bor i Spanien.
Citat:
Ursprungligen postat av smehs
Inte ett spår av CB på Theos student + mottagning idag. Källa; Biancas Snapchat.
Citera
2026-06-11, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smehs
Tydligen har Wistam postat bilder på CB på sitt instagram. Han var med.
Citera
2026-06-11, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Nej det stämmer nog, däremot Niclas, brorsan, han ser man inte så mycket av. Iofs av förklarliga skäl då han bor i Spanien.
Jo, Niclas var synlig även han.
Citera
2026-06-11, 18:40
Medlem
Ja, Niclas syntes till skillnad från Bauer, men tydligen var han där enligt någon bild från Wistam.
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Jo, Niclas var synlig även han.
Citera
2026-06-11, 18:49
Medlem
Bauer var der, ref. Biancas snap.
Han står å tar en selfie av seg selv....🙄😂
Citera
2026-06-12, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snopp1
Bauer var der, ref. Biancas snap.
Han står å tar en selfie av seg selv....🙄😂

Ja, se på fan! Där var han ju! Nästan osynlig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in