Där tror jag att du nailade i princip allt 📌! Och sista stycket har nog fler än vi funderat på mer än en gång.
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Exakt! men där fanns ju ett varumärke innan kalsongerna eller hur? Att ens komma på tanken att tillverka badbrallor med egna initialer som okänd och tro att någon bär dem är ju ett skämt. 🤣😂🤣 Visar bara hur korkad han faktiskt är. Jävligt fula med så någon designer är han inte. Varför inte trycka upp t-shirts med Villa Wahlgren eller på Bauer själv? ( nu fick du fina tips här ).Jobbar ju dessutom med varumärken så extremt dålig på sitt jobb säger jag. Totalt inkompetent! Att sedan släppa/visa dem när paret verkar ha kris på kris på kris och kritiken mot honom är så massiv då tror jag verkligen att det måste brunnit i huvudet på honom. Hur desperat är han?Han fnaskar för småslantar, det är vad han gör! Tror PW skäms ögonen ur sig.
Börjar tro att han faktiskt bara utnyttjar henne. Är han ens kär i henne? Har han varit det eller bara tagit chansen till ett drägligare liv? Börjar bete sig och kännas som en riktig sol - och vårare.
Lovar att han fakturerar chaufförsuppdragen i sommar. Inte fan kommer han att jobba gratis på sin semester....never. Hon har ju ingen koll så han fyller sin börs sakta men säkert