Citat:
Ursprungligen postat av
Alsteralven3338
Tror ändå på lite skillnad gällande proffsens tjejer kontra CB. Som du sa, de föder bl a deras gemensamma barn och bara det är väl mer än vad en sextioårig man gör. Och ärligt så verkar han inte tillföra så mycket annat heller. Jo han talar ofta om var skåpet ska stå, om hans behov, sällan hennes, och att han ska ha reda på allt annars blir det rundabordet diskussion. Sen kanske fruarna i bikini tillför mer än vad CBs nämnda utstyrsel skulle göra för P. Kommer ihåg vad hon sa dagen innan bröllopet om han hade tänkt att dansa framför henne. Nej det var inte hennes önskan, så inte heller det andra kan tänkas.
Jag är inte så insatt i Wahlgrens värld, men vart säger han var skåpet ska stå? Var finns hans plattform? Jag vet knappt hur karln ser ut.
Nej, jag tror inte Pernilla eller någon annan vill se honom dansa i kalsonger. Det var ett ironiskt inlägg för att dra en jämförelse med hur idrottsstjärnornas fruar ser ut och beter sig. MEN, hade han lagt upp viideos där han fuldansar i kalsonger, putar med läpparna och tar en GT vid poolkanten hade han antagligen fått många fler följare och därmed blivit en populär karaktär.