2026-06-12, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smehs
Ja, se på fan! Där var han ju! Nästan osynlig!
Tror enda fotot han tar från festen är på han själv, förståss, och SuperBosse. Hans största idol verkar det som ! Extremt fjantigt när en 60- årig gubbe blir så starstrucked och till sig i brallan . .
Citera
2026-06-12, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snopp1
Bauer var der, ref. Biancas snap.
Han står å tar en selfie av seg selv....🙄😂

Har inte snap, går det att lägga upp bild här? Måste ju se eländet 😜
Citera
2026-06-12, 14:12
Medlem
osnutens avatar
Vore kul att se bilden när han tar en selfie

Enda bilderna jag sett:
https://postimg.cc/gallery/RtTpD68

Mottagningen ser ut att ha skett hemma hos Pernilla.
Kanske lite väl elakt att inte bjuda honom då?
Citera
2026-06-13, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smehs
Inte ett spår av CB på Theos student + mottagning idag. Källa; Biancas Snapchat.
Bauer var säkert grön av svartsjuka eftersom Theos pappa var där och Pernilla ägnade honom och Theo all sin tid 😃
Jobbigt för superfjanten Bauer
Citera
2026-06-13, 16:54
Medlem
Eller hur😄, gott att få tyst på honom för en gångs skull. Honom skulle han nog inte ta en diskussionsfajt med som han gör med PW, då kryper nog kulorna hellre in i mörkret!
Citat:
Ursprungligen postat av krazzan
Bauer var säkert grön av svartsjuka eftersom Theos pappa var där och Pernilla ägnade honom och Theo all sin tid 😃
Jobbigt för superfjanten Bauer
Citera
2026-06-13, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Eller hur😄, gott att få tyst på honom för en gångs skull. Honom skulle han nog inte ta en diskussionsfajt med som han gör med PW, då kryper nog kulorna hellre in i mörkret!
Säkert därför han nu promt följer med på en typ "tjejresa" för att fira Wistam vars egen make snyggt håller sig i bakgrunden. Bauer han åker båt i kostym och sjunger med tjäjerna för full hals. Pinsam och så urbota löjlig!🤣🤡
Citera
2026-06-13, 19:10
Medlem
Jag såg det! Nej han klämde väl sig med på resan, sitter med som värsta kompisen till SW, mitt i tjejgänget. Snacka om narcissistvibbar!
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Säkert därför han nu promt följer med på en typ "tjejresa" för att fira Wistam vars egen make snyggt håller sig i bakgrunden. Bauer han åker båt i kostym och sjunger med tjäjerna för full hals. Pinsam och så urbota löjlig!🤣🤡
Citera
2026-06-14, 08:28
Medlem
buddy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Vore kul att se bilden när han tar en selfie

Enda bilderna jag sett:
https://postimg.cc/gallery/RtTpD68

Mottagningen ser ut att ha skett hemma hos Pernilla.
Kanske lite väl elakt att inte bjuda honom då?
Inte då!"Chauffören" har ju eget rum i villan och andra uppgifter att sköta.
Citera
2026-06-15, 15:12
Medlem
Theo Wahlgren studentfest avbröts ”då var festen tvungen att bara avslutas”
Borden var fulla med tårtor, talen hölls och ljudvolymen var hög av både skratt och musik. Men mitt under festligheterna hände något oväntat som alla inte var med på, vilket Pernilla berättar om i podcasten Wahlgren och Wistam.

Annons

– Kors i taket, skänk från ovan, saved by the bell, så gick strömmen vid ett på natten eller nånting. Det bara hände någonting, så den bara pajade, då var festen tvungen att bara avslutas, säger Pernilla.

Theo trodde först att det var Christian Bauer, 60, som drog ut strömmen, men så var inte fallet. Pernilla berättar i podden att hon tror att det var vatten som hade kommit in i något eluttag.
Citera
2026-06-15, 21:48
Medlem
osnutens avatar
Fattar inte att han orkar hålla på?
Men det här är kanske hans enda chans till fame (eller ett jobb)

Hela Sverige tycker ju illa om honom vid det här laget.
Kommer kanske bli lite knixigt att hitta ett annat jobb

Hur låter det när WV är slut, och han försöker söka nytt jobb?
"Christian Bauer". Det låter nästan som PW:s ex? Hehe.
"Jäpp! Det är jag!"
"Ok. Vi hör av oss."
Citera
2026-06-15, 22:36
Medlem
Tror att Bauer ville sova och då brydde han sig föga om Theos studentskiva. Det var också Theos första tanke, och han känner honom nog tillräckligt vid det här laget.
Citat:
Ursprungligen postat av Daiwa
Theo Wahlgren studentfest avbröts ”då var festen tvungen att bara avslutas”
Borden var fulla med tårtor, talen hölls och ljudvolymen var hög av både skratt och musik. Men mitt under festligheterna hände något oväntat som alla inte var med på, vilket Pernilla berättar om i podcasten Wahlgren och Wistam.

Annons

– Kors i taket, skänk från ovan, saved by the bell, så gick strömmen vid ett på natten eller nånting. Det bara hände någonting, så den bara pajade, då var festen tvungen att bara avslutas, säger Pernilla.

Theo trodde först att det var Christian Bauer, 60, som drog ut strömmen, men så var inte fallet. Pernilla berättar i podden att hon tror att det var vatten som hade kommit in i något eluttag.
Citera
2026-06-16, 00:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Fattar inte att han orkar hålla på?
Men det här är kanske hans enda chans till fame (eller ett jobb)

Hela Sverige tycker ju illa om honom vid det här laget.
Kommer kanske bli lite knixigt att hitta ett annat jobb

Hur låter det när WV är slut, och han försöker söka nytt jobb?
"Christian Bauer". Det låter nästan som PW:s ex? Hehe.
"Jäpp! Det är jag!"
"Ok. Vi hör av oss."
Nej, hela Sverige tycker inte illa om honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in