2026-06-02, 16:28
Medlem
Disneylovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12cm
Skulle du ge eller ta emot? Antar det förstnämnda eftersom du skriver att du inte fick bånge, det är väl ointressant om du ska ta emot.

Saken var den att vi inte körde sex på det viset utan vi runkade av varandra och jag fick en avsugning (väldigt skön by the way). Det som gjorde att jag ifrågasatte min sexualitet var att jag inte kom! Penisen växte under tiden jag fick min avsugning, men likväl så slaknade den efter några sekunder, samma sak när han runkade av mig. Jag lyckades dock få honom att komma, vilket var ett gott tecken kanske, men jag kände mig som världens sämsta bög som inte kunde få utlösning i och med avsugning eller runkande. 😐
Citera
2026-06-02, 16:36
Medlem
Blev ni påsatta av pappa som små eller är det psykisk ohälsa som ligger bakom varför ni blev som ni blev?
Hjälp mig att förstå varför ni blev sexuellt avvikande personer.
Citera
2026-06-02, 17:39
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meyor
Blev ni påsatta av pappa som små eller är det psykisk ohälsa som ligger bakom varför ni blev som ni blev?

Nej vi blev bitna av en homosexuell spindel som gjorde oss mer relevanta än dig.
Citera
2026-06-03, 13:15
Medlem
12cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disneylover
Saken var den att vi inte körde sex på det viset utan vi runkade av varandra och jag fick en avsugning (väldigt skön by the way). Det som gjorde att jag ifrågasatte min sexualitet var att jag inte kom! Penisen växte under tiden jag fick min avsugning, men likväl så slaknade den efter några sekunder, samma sak när han runkade av mig. Jag lyckades dock få honom att komma, vilket var ett gott tecken kanske, men jag kände mig som världens sämsta bög som inte kunde få utlösning i och med avsugning eller runkande. 😐
Ok, du var väl helt enkelt bara nervös kanske. Varför är du tveksam till att testa igen? Kanske var miljön som var fel, som gjorde att du inte kunde slappna av. Var ni hemma hos någon, ute eller i en bil? Det kan göra skillnad.
Citera
2026-06-03, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Nej vi blev bitna av en homosexuell spindel som gjorde oss mer relevanta än dig.

Okej så du är bög? Vad får dig att tro att du och dina vänner skulle vara mer relevant än en man med fru och barn?
Löjligt att du inte kan svara på frågor istället för att försöka gå på nån konstig form av Personangrepp.
Senast redigerad av Meyor 2026-06-03 kl. 17:40.
Citera
2026-06-03, 18:10
Medlem
Disneylovers avatar
Citat:
Ok, du var väl helt enkelt bara nervös kanske. Varför är du tveksam till att testa igen? Kanske var miljön som var fel, som gjorde att du inte kunde slappna av. Var ni hemma hos någon, ute eller i en bil? Det kan göra skillnad.

Ja kanske det, vem vet. 🫤 Är lite tveksam att testa igen för att jag vet hur det kändes sist, som ett stort hål i hjärtat, och om det ska vara känslan igen så är jag osäker på om jag vill uppleva det igen. Vi var hemma hos den här killen, så det var ju hans planhalva kan man väl säga. Hade vi varit hos mig kanske det hade gått bättre? Jag ska väl inte stänga alla dörrar givetvis, men jag är lite rädd om mig själv när det kommer till just sex och att lämna ut sig.
Citera
2026-06-04, 11:04
Medlem
SegerHelg88s avatar
Hade i helgen gangbang med tiotal män och killar ute vid trafikplats. Vi kom (dubbel bemärkelse) dit i lastbilar och bilar, alla var diskreta, många är ju egentligen "hetero", fru och barn, Svensson-liv. Men väl där och då, nej, balls deep i nån chaffis från Linköping.

Trafikplatser lockar till sig mycket erotik.
Citera
2026-06-04, 11:05
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meyor

Nej, men du blev det. Vi är daddy, inte pappa. Skillnad.
Citera
2026-06-04, 11:44
Medlem
12cms avatar
Citat:
Ja kanske det, vem vet. 🫤 Är lite tveksam att testa igen för att jag vet hur det kändes sist, som ett stort hål i hjärtat, och om det ska vara känslan igen så är jag osäker på om jag vill uppleva det igen. Vi var hemma hos den här killen, så det var ju hans planhalva kan man väl säga. Hade vi varit hos mig kanske det hade gått bättre? Jag ska väl inte stänga alla dörrar givetvis, men jag är lite rädd om mig själv när det kommer till just sex och att lämna ut sig.
Det låter ju inte särskilt angenämnt. Du kanske bara inte vill ha casual sex utan att det ska vara i en relation.
Citera
2026-06-04, 19:44
Medlem
Disneylovers avatar
Citat:
Det låter ju inte särskilt angenämnt. Du kanske bara inte vill ha casual sex utan att det ska vara i en relation.

Är lite kluven här; å ena sidan vill jag ha casual sex eftersom jag missade så mycket under tonåren när jag inte vågade vara öppen, men å andra sidan så är jag lite rädd för det också. Att det ska bli misslyckat liksom.
Citera
2026-06-04, 23:34
Medlem
Är det vanligt att unga kvinnor låtsas vara bögar online? Noterat flera som ägnat sig åt det. Varför fascinerar den rollen dem?
Citera
2026-06-05, 08:40
Medlem
12cms avatar
Citat:
Är lite kluven här; å ena sidan vill jag ha casual sex eftersom jag missade så mycket under tonåren när jag inte vågade vara öppen, men å andra sidan så är jag lite rädd för det också. Att det ska bli misslyckat liksom.
Fattar precis hur du menar. Lycka till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in