2023-08-18, 11:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av User3899
Hur raggar ni utan att få en rak höger?

Vi känner av vilka som är bögar och inte, och när vi inte vet så chansar vi.

En höger är väldigt kåtgörande, så det är inte hela världen.
Citera
2023-08-18, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viskdeu
Vi känner av vilka som är bögar och inte, och när vi inte vet så chansar vi.

Det påstår en bisexuell tjej är nonsens. Finns inget sätt att känna av det.
Citera
2023-08-18, 11:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av User3899
Det påstår en bisexuell tjej är nonsens. Finns inget sätt att känna av det.

Vad menas med det mörkade? Man kan visst veta vem som är bög jag ler inte. Deras kläder, beteende, att de har smycken osv.

Hur tror du vi bögar runt så mycket?
Citera
2023-08-18, 11:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
De flesta ger ingen rak höger av den anledningen så att undvika det är inte särskilt svårt skulle jag tro.

Jag raggade sommaren 2016 på en mörkhyad, muskulös man på 2.03m och han gav mig en sådan snyting att jag hade huvudvärk i en vecka och var extrem öm. Bara lilla nuddningen gav mig extrem smärta. Kudden osv.

Så jo visst kan man få stryk.
Citera
2023-08-18, 12:58
Avstängd
Citat:
Jag raggade sommaren 2016 på en mörkhyad, muskulös man på 2.03m och han gav mig en sådan snyting att jag hade huvudvärk i en vecka och var extrem öm. Bara lilla nuddningen gav mig extrem smärta. Kudden osv.

Så jo visst kan man få stryk.

Då får man ju tänka till lite innan man klumpigt raggar på en muslim….
Citera
2023-08-18, 14:39
Avstängd
Citat:
Och varför tror du det är helt orimligt att få en känga om man stöter på en heterosexuell man? Det är ju extremt kränkande för en heterosexuell man att bli anklagad för att vara bög!

Jag älskar att bli tryckt i prutten, vad tycker du om det? Är du homofob?

Det betyder inte per se att person Y tänker att person X är bög. Det är snarate en komplimang då personen då ser väldigt bra ut, och bögen kanske hoppas få omvandla honom eller hoppas på att han är bi? En normal människa med god självkänsla slår inte till en människa över en sådan grej. Fan, tänk till lite innan du skriver.

Skiter i vad du är.
Citera
2023-08-18, 15:05
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Eh… fan vad sorgligt att som hetero bli så pass kränkt utav att en bög raggar på en att man smäller till denna.

Får väldigt ofta inviter. Tycker det är lite småcharmigt. Signalerar dock schyst men bestämt att jag inte är intresserad, sedan inget mer med det.

Så agerar jag också, dock så tycker jag som man inte att det är det allra minsta charmigt att bli uppvaktad av en annan man ...
Citera
2023-08-18, 15:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Så agerar jag också, dock så tycker jag som man inte att det är det allra minsta charmigt att bli uppvaktad av en annan man ...

Ta det som en komplimang bara.. Du ser bra ut! Får du bra med respons från tjejer så kommer du inte tänka dubbelt på det.. annars vore det rätt irriterande.
Citera
2023-08-19, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Återställer tråden med kunskap.

Homosexualitet finns i hela djurriket och det skapar balans enligt vetenskapen. Homofober finns bara i en art. Psykopaterna brukar vara den korrekta termen. Där saknas det viktig genetik som är livsviktig för människans överlevnad.

Att det finns män som upplever attraktion för män på samma sätt kvinnor skadar ingen.

Var har du fått lära detta? Det du skriver är skrämmande. Det är och förblir ett onormalt beteende.
Citera
2023-08-20, 12:59
Ärligt killar, finns det något hetare än en sommarklädd snubbe där man tydligt ser bulan i hans shorts? Helst med bar överkropp också. 🥰 Möjligen att en man i kostym eller uniform slår det….. Vad tycker ni?
Citera
2023-08-21, 12:25
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid
Ärligt killar, finns det något hetare än en sommarklädd snubbe där man tydligt ser bulan i hans shorts? Helst med bar överkropp också. 🥰 Möjligen att en man i kostym eller uniform slår det….. Vad tycker ni?

Jag håller verkligen med dig!
Citera
2023-08-21, 14:23
Citat:
Ursprungligen postat av vonblixen
Jag håller verkligen med dig!

Det åttonde underverket; en snygg kille med bar överkropp och bulan som syns. 😅 Jag kanske är lite ytlig nu, det är ju trots allt personligheten man går på. Men tack för att du håller med mig. 👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in