2026-09-19, 00:58
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Det är nästan så jag bli lite avundsjuk på er män som är bisexuella ni har ju större möjlighet till sex än oss heterosexuella, själv avskyr jag en penis som ejakulerar i mitt ansikte, varför görs det i all porrfilm ?

Tjejer som har fontänorgasm i ansiktet på dig är du ok med hoppas jag?

Ungefär samma.

Sen är jag också litet avundsjuk på bisexuella och pansexuella som har hela buffén men fuck it, dom har sina egna problem säkert
Citera
2026-09-19, 16:34
Medlem
S.O.Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Är nog fel karl att fråga egentligen, monogam i ett snart 20årigt förhållande och var ju inte världens mest aktiva dejtare när det begav sig, men svarar så du får nåt svar.

Det finns nog en del snubbar som går direkt till analsex om dom träffar nån. Men på det stora hela är det nog andra delar av menyn som händer först.
Det är ju mer invecklat än säg hetero-vaginalt och kräver mer av dom som är med. Inte bara i nån form av trygghet/tillit utan också förberedelser för den som ska bli på-chokad för att undvika "missöden". Det finns ju en jävla massa fiber-kosttillskott som riktar sig till män som knullar män och jag misstänker att "bögigt noggrann med hygienen" inte kom sig av att homos brann för herrperfym och olika former av duschtvålar utan på grund av litet noggrannare krav.

Men hoppas andra svarar för jag kan vara helt ute och virra.
Jag har fått uppfattningen att det är mest runk och sug som gäller vid tillfälliga kontakter.

Var rätt packad när jag skrev frågan så det blev nog rätt så rörigt. 😄
Citera
2026-09-22, 00:16
Medlem
dirtysouths avatar
Min granne är brasilianare och har 2 öronhängen i sitt vänstra öra, när jag växte upp så hade homofiler alltid ringar i höger öra det var liksom deras grej, är det fortfarande så eller kan det vara så att den här övertrevliga personen är gay?
Jag har varit tydligen och berättat att jag gillar att knulla brassebrudar men han fortsätter vara trevlig mot mig
Citera
2026-09-22, 01:11
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
Min granne är brasilianare och har 2 öronhängen i sitt vänstra öra, när jag växte upp så hade homofiler alltid ringar i höger öra det var liksom deras grej, är det fortfarande så eller kan det vara så att den här övertrevliga personen är gay?
Jag har varit tydligen och berättat att jag gillar att knulla brassebrudar men han fortsätter vara trevlig mot mig

Örongrejen skiftade ju beroende vart man bodde. Och numera gäller det inte alls eftersom så många ändå har ringar i öronen litet hur som.
Det var väl tidiga 90-talet det var relevant senast?

Han kanske bara gillade att prata med dig om kvinnor ni båda ville ha sex med?

Eller så är han bara trevlig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in