2026-05-28, 07:37
Medlem
Tror jag åxå…

Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Mycket möjligt👌
Citera
2026-05-28, 17:01
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Jag tror att till en början var Pernilla ”kär i kärleken”.
Sedan var det praktiskt och mysigt att ha en egen snubbe, ett tag.
Sedan blev hon som en fånge av hans kontrollbehov, men hon ville inte erkänna att hon gått på en riktig mina.
Sedan har hon frigjort sig lite, genom att jobba, umgås med kompisar, barn och barnbarn.
Sedan kommer hon att låta det hela självdö.
Jag både tycker och tror att CB och Bianca skulle ha enormt utbyte av varandra!
Citera
2026-05-28, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Sedan blev hon som en fånge av hans kontrollbehov, men hon ville inte erkänna att hon gått på en riktig mina.
Sedan har hon frigjort sig lite, genom att jobba, umgås med kompisar, barn och barnbarn.

Ja Pernilla var kär i kärleken, alltså konceptet av kärlek...
Till en början som du säger gillade hon det men insåg snabbt att han var alldeles för olik henne.
Nu vill hon väl mest att han ska tröttna på henne som Theos farsa gjorde snarare än att hon ska behöva göra slut med Bauer men han är en envis jävel så hon blir inte av med honom så lätt.
Citera
2026-05-28, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Ja Pernilla var kär i kärleken, alltså konceptet av kärlek...
Till en början som du säger gillade hon det men insåg snabbt att han var alldeles för olik henne.
Nu vill hon väl mest att han ska tröttna på henne som Theos farsa gjorde snarare än att hon ska behöva göra slut med Bauer men han är en envis jävel så hon blir inte av med honom så lätt.

Men Pernilla villa inte att Teos pappa skulle tröttna, han träffade en annan tjej och lämnade Pernilla.

Pernilla gick in i en djup depression och Bianca har berättat att hon kunde höra hur Pernilla grät på nätterna och när Bianca gick in till Pernilla låg hon i fosterställnig helt förstörd av ångest och förtvivlan efter separationen
Citera
2026-05-28, 22:21
Medlem
Håller med dig till hundra procent!
Citat:
Citera
Igår, 07:34
Medlem
Citat:

Jag tror som du. Med hennes hus hemma, men framförallt i Spanien, är hon i stort behov av att ha hjälp med allt det praktiska då hon ju inte klarar av nånting av detta själv. Kommer ihåg hur hon bara lät allt bli förstört på sin uteplats i ”gröna huset”.
I någon av de senaste poddarna berättar hon att C hjälpt Oliver att lägga gräsmatta. Han har också varit hos Christina och fixat nån router. Nu styr han visst upp med alla växter och planteringar därhemma. Hon säger till Sofia att hennes kärleksspråk är tjänster (eller liknande) och det blir ju tydligt att hon även gett C den infon. Han gör nu allt för att göra sig oumbärlig i hennes liv. Så genomskinligt.
Citera
Igår, 13:35
Medlem
Generösa de är som skänker 100kr var till barncancerfonden 🤯 med tanke på alla samarbeten och gratis saker borde hon kunna gett mer
Citera
Igår, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen
Generösa de är som skänker 100kr var till barncancerfonden 🤯 med tanke på alla samarbeten och gratis saker borde hon kunna gett mer
Var hon lika snål som sin gubbe.......snåljåpar båda två
Citera
Igår, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Jag tror som du. Med hennes hus hemma, men framförallt i Spanien, är hon i stort behov av att ha hjälp med allt det praktiska då hon ju inte klarar av nånting av detta själv. Kommer ihåg hur hon bara lät allt bli förstört på sin uteplats i ”gröna huset”.
I någon av de senaste poddarna berättar hon att C hjälpt Oliver att lägga gräsmatta. Han har också varit hos Christina och fixat nån router. Nu styr han visst upp med alla växter och planteringar därhemma. Hon säger till Sofia att hennes kärleksspråk är tjänster (eller liknande) och det blir ju tydligt att hon även gett C den infon. Han gör nu allt för att göra sig oumbärlig i hennes liv. Så genomskinligt.
Nej men gud så fjanrigt och löjligt. Nu jäklar börjar det vina så dags att steppa upp sa narcissisten. Han verkar verkligen ha tummen mitt i handenoch dessutom älska La dolce Vita Hjälp med gräsmatta?Olivers hus hade väl gräsmatta?
Han tyckte ju att 1 mille för trädgården var helt normalt så tror absokut han tar över detta projekt och blåser henne på pengar...Hon har ingen koll så tyvärr lätt att lura....synd nog!
En router kan en normalbegåvad 6-åring fixa idag....
Citera
Igår, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Nej men gud så fjanrigt och löjligt. Nu jäklar börjar det vina så dags att steppa upp sa narcissisten. Han verkar verkligen ha tummen mitt i handenoch dessutom älska La dolce Vita Hjälp med gräsmatta?Olivers hus hade väl gräsmatta?
Han tyckte ju att 1 mille för trädgården var helt normalt så tror absokut han tar över detta projekt och blåser henne på pengar...Hon har ingen koll så tyvärr lätt att lura....synd nog!
En router kan en normalbegåvad 6-åring fixa idag....

Är man närmre 90 med extremt dålig syn och problem med gula fläcken på ögonen kanske det inte är så lätt att fixa med en router.
Citera
Igår, 16:48
Medlem
Ursäkta men är inlägget borta där hon lade upp att hon låg i någon annan mans famn?
Citera
Igår, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Ursäkta men är inlägget borta där hon lade upp att hon låg i någon annan mans famn?
Men hon låg i famnen på Johan Pråmell, en av hennes bästa vänner och 100% bög. Mysigt kort och hon saknade väl en varm famn. Om SurBauer hetsat upp sig på det fotot är han dum i huvvet på riktigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in