2021-08-29, 18:23
  #2029
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Det är jättefint, det går inte att förneka, men hon känns malplacerad i ett sånt hus. Dock är det hennes pengar, så hon väljer ju själv såklart. Theo är väl början av tonåren, typ.

Konstigt nog har jag aldrig tänkt tanken ang Läckberg och hennes hus 😏

Det verkar enormt stort, kanske hon trivs i ett stort hus. Det känns mer som ett hus man bygger när man börjar skaffa barn. I och för sig så saknas pengar ofta när man är i den åldern och så blir det att man bygger när man blir äldre och har råd.

Jag vet inte, hur mycket fester har man i den åldern. Ni som vet mer, är Pernilla en festtyp? Stora middagar och sånt.
Citera
2021-08-29, 18:40
  #2030
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Det verkar enormt stort, kanske hon trivs i ett stort hus. Det känns mer som ett hus man bygger när man börjar skaffa barn. I och för sig så saknas pengar ofta när man är i den åldern och så blir det att man bygger när man blir äldre och har råd.

Jag vet inte, hur mycket fester har man i den åldern. Ni som vet mer, är Pernilla en festtyp? Stora middagar och sånt.

Pernilla har sort umgänge och verkar ständigt vara omgiven av folk så kan tänka mig att hon har stora och ofta fester samt middagsbjudningar
Citera
2021-08-29, 18:46
  #2031
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Pernilla har sort umgänge och verkar ständigt vara omgiven av folk så kan tänka mig att hon har stora och ofta fester samt middagsbjudningar

Då är det ju riktigt tänkt. Hon måste ha tjänat enorma summor pengar, henne väl unt. Jag är själv förtjust i stora hus. Tycker det är pampigt. Tyvärr har jag inte så många miljoner. Det ser ut lite att bli som ett typ sommarhus de hade förr i tiden grosshandlarvilla lite typ.

Fast bygga in rum som är barnens egna, gör hon verkligen det? Att yngsta pojken får ett är ju självklart men alla de andra.
Citera
2021-08-29, 18:54
  #2032
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Då är det ju riktigt tänkt. Hon måste ha tjänat enorma summor pengar, henne väl unt. Jag är själv förtjust i stora hus. Tycker det är pampigt. Tyvärr har jag inte så många miljoner. Det ser ut lite att bli som ett typ sommarhus de hade förr i tiden grosshandlarvilla lite typ.

Fast bygga in rum som är barnens egna, gör hon verkligen det? Att yngsta pojken får ett är ju självklart men alla de andra.

Det vet jag inte, personligen hade jag inte gjort det.

Det jag läst mig till är att Benjamin sagt är att hon måste skaffa en flygel och Bianca att hon skulle ha pool. Kan vara så att Pernilla har dåligt samvete nu när de två gått ut och berättat offentligt om hur dåligt de mått under uppväxten så då gör hon som de vill 🤷🏼‍♀️
Citera
2021-08-29, 18:59
  #2033
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Fast bygga in rum som är barnens egna, gör hon verkligen det? Att yngsta pojken får ett är ju självklart men alla de andra.

Rum var fel av mig. Mindes inte vad det var, men det stämmer, det föregående har skrivit, om flygel osv. Tror att det kanske stod ”rum för flygel”, det jag läste.
Citera
2021-08-29, 19:03
  #2034
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Rum var fel av mig. Mindes inte vad det var, men det stämmer, det föregående har skrivit, om flygel osv. Tror att det kanske stod ”rum för flygel”, det jag läste.


Googlade nu och det stod ”Benjamin vill ha gym och plats för flygel och Bianca en pool”.
Citera
2021-08-29, 19:28
  #2035
Medlem
Fast det kanske kan ses som genomtänkt än då om de ska spela in mycket av WV så att huset byggs för att fungera som inspelningsplats. Vackert att titta på och pool, gym och flygel och allt annat smått och gott för att kunna göra avsnitt till sin serie.
Citera
2021-08-29, 19:30
  #2036
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Det vet jag inte, personligen hade jag inte gjort det.

Det jag läst mig till är att Benjamin sagt är att hon måste skaffa en flygel och Bianca att hon skulle ha pool. Kan vara så att Pernilla har dåligt samvete nu när de två gått ut och berättat offentligt om hur dåligt de mått under uppväxten så då gör hon som de vill 🤷🏼‍♀️

Det är ju lite besynnerligt att hon inte tidigare talat med sina barn och låtit dem berätta för henne hur det var.

Jag vet inte, Pernilla är lite som ett barn ibland.
Citera
2021-08-29, 19:35
  #2037
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Det är ju lite besynnerligt att hon inte tidigare talat med sina barn och låtit dem berätta för henne hur det var.

Jag vet inte, Pernilla är lite som ett barn ibland.

Det man har sett i b.la WV ang det, är ju att Bianca velat och har försökt prata om det, men då slår hon bakut, vill inte prata om det och tycker att B ska ”gå vidare”. Inte konstigt att tjejen inte mår bra..
Citera
2021-08-29, 20:01
  #2038
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
hahaha vad menar du med grisar ner??

Har sett hur hon bor i flera TV-avsnitt.
T.o.m. dottern har uttalat sig om hur smutsigt hon har det. Går inte att missa skulle jag säga.
När ett TV-program var där sa programledaren att denne inte ens ville äta maten som tillagades i köket för att det var så skitigt.
Sedan försöker nu Pw ändra sin image lite, att det ska se stylat och fint ut på ytan....
Citera
2021-08-29, 20:04
  #2039
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minnie.e.nord
Har sett hur hon bor i flera TV-avsnitt.
T.o.m. dottern har uttalat sig om hur smutsigt hon har det. Går inte att missa skulle jag säga.
När ett TV-program var där sa programledaren att denne inte ens ville äta maten som tillagades i köket för att det var så skitigt.
Sedan försöker nu Pw ändra sin image lite, att det ska se stylat och fint ut på ytan....

Ihhhh jag måste kolla in det där ...

kanske hon kan ha nån som städar åt henne om det inte ligger för henne??
Citera
2021-08-29, 20:04
  #2040
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Det man har sett i b.la WV ang det, är ju att Bianca velat och har försökt prata om det, men då slår hon bakut, vill inte prata om det och tycker att B ska ”gå vidare”. Inte konstigt att tjejen inte mår bra..

Bianca verkar må riktigt dåligt, alla pengar till trotts så kan du aldrig köpa hälsa eller lycka. Livet blir enklare med pengar men med ohälsa hjälper inte dem.

Benjamin verkar klara sig bättre, åtminstone utåt, man vet ju inte hur han mår innerst inne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in