Flashback bygger pepparkakshus!
2025-10-14, 22:12
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bhadrakali
Ser patetiskt ut att han slutat kommentera (alla fattar ju varför) och så kommenterar hon gulligt på hans bilder för att han kräver det
Ja det är både patetiskt och beteende som en 12-åring. Vilket kap hon har gjort!
Citera
2025-10-14, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gojiira
Ja det är både patetiskt och beteende som en 12-åring. Vilket kap hon har gjort!

Eller hur!
Och när han vinner över Theo och flyger runt som en …. Alltså, en riktig man låter väl ungen vinna? Och om inte, inte f-n studsar man runt på det viset. Var lite vuxen istället för att spela allan inför kamerorna. Theo utnyttjades bara för att han skulle få tv-tid, inte för att han ville ge pojken en trevlig stund och firande av hans 18-års dag.
Nu måste P ha genomskådat, eller åtminstone förlorat attraktionen till detta bottennapp.
Citera
2025-10-15, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vakthundsbolaget
Eller hur!
Och när han vinner över Theo och flyger runt som en …. Alltså, en riktig man låter väl ungen vinna? Och om inte, inte f-n studsar man runt på det viset. Var lite vuxen istället för att spela allan inför kamerorna. Theo utnyttjades bara för att han skulle få tv-tid, inte för att han ville ge pojken en trevlig stund och firande av hans 18-års dag.
Nu måste P ha genomskådat, eller åtminstone förlorat attraktionen till detta bottennapp.

Exakt!! Hade det varit genuint hade Theo inte verkat förvånad...
Citera
2025-10-15, 15:44
Medlem
Jag tycker att CB verkar glad och trevlig.
Citera
2025-10-15, 16:46
Medlem
Jag tycker CB är... fjompig. För det allra mesta. Ibland behöver man skämskudden nära till hands!
Citera
2025-10-16, 01:51
Medlem
Jag råkade se henne på burken igår när hon satt i sängen. Jag blev lite chockad över, om man uttrycker det diplomatiskt, hur pass gammal hon såg ut i ansiktet innan smink. Jag kände knappt igen nyllet på henne.
Citera
2025-10-16, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bv202
Jag råkade se henne på burken igår när hon satt i sängen. Jag blev lite chockad över, om man uttrycker det diplomatiskt, hur pass gammal hon såg ut i ansiktet innan smink. Jag kände knappt igen nyllet på henne.
Ja hon har inte åldrars väl i ansiktet. Den krämen hon kränger kan inte sälja bra när hon är ansiktet utåt för den. Sen ser hennes hår alltid fettigt ut, kanske för att hon ständigt pillar och drar i det.
Citera
2025-10-16, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Ja hon har inte åldrars väl i ansiktet. Den krämen hon kränger kan inte sälja bra när hon är ansiktet utåt för den. Sen ser hennes hår alltid fettigt ut, kanske för att hon ständigt pillar och drar i det.

Detta med div. krämer har marginell på hur mycket rynkor man får och hur tidigt. Jag är jämnårig med Pernilla och har bara lite skrattrynkor, min mamma och mormor var det lika dant
Citera
2025-10-17, 05:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet

Glad i kändisar och trevlig när det passar...
Citera
2025-10-17, 06:20
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vakthundsbolaget
Eller hur!
Menar du att man ska låta en 18-åring vinna i spel? Varför?
Citera
2025-10-17, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet

Lättkränkt och snarstucken man som messar ”regler” åt Pernilla om hur hon ska uppföra sig.
Citera
2025-10-18, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davent
Lättkränkt och snarstucken man som messar ”regler” åt Pernilla om hur hon ska uppföra sig.
Ja det kan hon ju behöva ! En vuxen kvinna som inte fixar nåt utan handledning! Patetiskt nonchalant är hon !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in