Idag, 11:28
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Han verkar glädja sig åt hennes framgångar och det tycker jag är fint. Hon får mer credits av honom än av frågetecknet hon är gift med. Säger en del ...

Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Ja men verkligen, vilket också är roligt för deras barn. Fint att familjebanden finns kvar bara för att man separerat.
Var det inte Emilio som prylade Pernilla?
Citera
Idag, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0

Jo
Citera
Idag, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svennesvensk
Hur många har mysmiddagar med sitt ex när man är gift med en annan man, hur vanligt är det?

Inte många...

Visst, man kan "ses" för barnens skull men att gå ut och äta middag bara för att man är på samma ställe med ETT barn..? Ett vuxet barn, dessutom.

Jag kan absolut förstå att man ses med alla barn och barnbarn men då är ju oftast nya partners med också.

Att visa upp sig som föräldrar tillsammans just nu (han är nyseparerad och hon har eller har haft det svajjigt...) ser ju lite knasigt ut.

Det som också KAN ena PW och EI är traumabandet som uppkom under relationen. Han var ju rejält våldsam och hotfull mot henne.

Nu killgissar jag men jag tror faktiskt att traumabandet de två emellan är starkare än det ytliga bandet mellan PW och CB. Därför blir det så konstigt.
Citera
Idag, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Fast numera verkar hon ha glömt det. Alla kan göra väldigt fel och bete sig som svin men det behöver ju inte vara kroniskt. SurBauer gör reklam för Bauer Invitional 2026. Blev det av 2025? Han skulle ju ha PW och "kärmor" som värdinnor och mingelpinglor i höstas men det blev knäpptyst eller har jag missat nåt? Inte sett en bild....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in