Citat:
Ursprungligen postat av
Toxarcheus
Jag har "lidit av" högfungerande autismspektrumstörning större delen av mitt liv.
Idag är det mer en välsignelse än något annat, men ... Att jag inte kunde sociala koder ö h t, utan har behövt läsa mig till alltifrån hur man ljuger (jag kunde inte ljuga OM NÅGOT utan att nervöst börja fnittra och titta mig en omkring långt upp i tonåren).
Hade jag inte blivit uppraggad av en väldigt attraktiv tjej (med narcissistisk personlighetsstörning, som älskade makt och hennes favoritintresse var att sätta osäkra killar på plats, typ), så hade jag förmodligen (/tagit livet av mig för länge sedan, men om inte så ...), eller snarare garanterat, varit oskuld än idag.
Det blir ett till ett fel om man anser att det är det. Det är endast en variant av att vara människa som utmärker sig när det när de blir längre i avstånd till dem som kan spela sociala leken bäst .
Men vem som är mest avvikande av alla, dem finner man i mitten enligt minna mått. Det är inget som är
del, då det är inget handikapp att inte kunna spela dummast.
Dra år helvete filosofin , den botar att man slipper bry sin om var andra rycker eller tänker. För de har fel hela högen inne där i mitten, med sina opererade ansikten och ser ut som skit.
Det är inget jag sätter mina jämförelser mot i alla fall.
Tänk på det och släpp er själva fria från diagnoser som inte ens finns kvar.
Och det är därför de tog bort dem, det jag nu skrev om.