2026-05-12, 07:59
Avstängd
DetEBaraJagSomEOnds avatar
Jag gillar valmöjligheterna modemässigt nu för tiden. För män. Man kan ha en 10-20 stilar som inte känns off liksom.
Citera
2026-05-12, 08:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Nä det skulle jag aldrig orka heller men vore kul att se kostymklädda lite oftare
Okej ursäkta att jag skrev lite taskigt tror jag. Tar med mig det ni skriver om kostymer
Citera
2026-05-12, 08:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av avhandla
Det räcker väl med en skjorta som man kan bära upp? Kostym är väl i mina tankar överklädsel så vidare man inte är i en sådan position där detta förväntas.
En någorlunda måttsydd skjorta är ofta en hit
Jag är nog lite ”uppkavlade ärmar” typen. Det får hon därmed acceptera

Edit: fast ju mer jag tänker på det kan jag lika gärna klä mig för att glädja frugan, så jävla oviktigt är kläderna för mig och jag passar i de flesta miljöer så win/win
Senast redigerad av DetEBaraJagSomEOnd 2026-05-12 kl. 08:07.
Citera
2026-05-12, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetEBaraJagSomEOnd
En någorlunda måttsydd skjorta är ofta en hit
Jag är nog lite ”uppkavlade ärmar” typen. Det får hon därmed acceptera

Edit: fast ju mer jag tänker på det kan jag lika gärna klä mig för att glädja frugan, så jävla oviktigt är kläderna för mig

Ja, en skjorta tycker jag räcker långt. Något jag inte riktigt har kunnat köpa är skor som hör till kostymer. Dessa saknar allt som man behöver i ett par skor. Dämpning, air-condition -enkelt att hoppa i och ur skorna samt minimal skötsel.
Citera
2026-05-12, 08:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av avhandla
Ja, en skjorta tycker jag räcker långt. Något jag inte riktigt har kunnat köpa är skor som hör till kostymer. Dessa saknar allt som man behöver i ett par skor. Dämpning, air-condition -enkelt att hoppa i och ur skorna samt minimal skötsel.
Jag har samma grej. Löser det med vita sneakers(som en showbiz agent) och jag diggade rätt starkt den looken, gärna keps också. Men då var jag i 20-årsåldern
Citera
2026-05-12, 08:12
Avstängd
Vita sneakers är det viktigaste plagget för mig. Året runt.

Om ni minns tråden kring att ni som Har sneakers året om fan är korkade bebisar så kan jag säga att den sved
Citera
2026-05-12, 08:14
Medlem
datalogs avatar
Vad spelar det för roll hur man klär sig? Jag får betalt för den produkt jag levererar, inte för hur jag klär mig. Är inne på kontoret typ en dag i veckan och då är det oftast mjukisar/shorts och t-shirt/hoodie som gäller beroende på årstiden. Vill de att jag klär mig annorlunda så får de tillhandahålla kläderna åt mig.
Citera
2026-05-12, 08:23
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Fältstudie i fjollträsk.. Jaha men det förklarar ju saken. Har inte sett nån (inte tänkt på iaf) man gå omkring i dessa kläder som nämns i TS. Inte där jag huserar iaf 🤔
Citera
2026-05-12, 08:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Fältstudie i fjollträsk.. Jaha men det förklarar ju saken. Har inte sett nån (inte tänkt på iaf) man gå omkring i dessa kläder som nämns i TS. Inte där jag huserar iaf 🤔
Det är lovande information! Jag har högfungerande autism och sjukt underfungerande adhd, och jag prioriterar därmed bekvämlighet 5 dagar av 7
Citera
2026-05-12, 08:29
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetEBaraJagSomEOnd
Det är lovande information! Jag har högfungerande autism och sjukt underfungerande adhd, och jag prioriterar därmed bekvämlighet 5 dagar av 7
Kan ju hända att dom har dom kläderna på exempelvis krogen men dit går inte jag.
Citera
2026-05-12, 08:32
Medlem
DraconianTimess avatar
Atriklen är låst tyvärr (eler tack o lov).
Men det är vänsterblaskan ETC med manshatande ideal ger sig nu ut på stan för att se hur "män är klädda".
Vi kan ju börja med ETC vänsterns egna kärringar. Vänsterkärringar är inte, har aldrig och kommer aldrig att vara smakfullt klädda. De kommer alltid att se ut som avtändande skit.
Gissar att kärringen ifråga fått nobben X antal gånger och nu skall hon misskreditera män istället för att ta tag i sig själv.
Citera
2026-05-12, 08:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Kan ju hända att dom har dom kläderna på exempelvis krogen men dit går inte jag.
Brukar oftast vara typ skjorta på de flesta, de få gånger jag går ut

Nu är jag ingen kvinna men tycker de flesta grabbs jag ser ute ser fina ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in