Citat:
Ursprungligen postat av
A-traktorforever
Jag tror att samtliga i Wahlgren-klanen har full koll på vad som skrivs om dem på FB så det är kanske helt enkelt en respons på de senaste dagarnas inlägg här. De vill väl för allt i världen inte riskera att tappa följare, tittare, lyssnare (och köpare av P:s mycket exklusiva kläder o krämer i Ullared)?
Det gäller ju att hålla ihop och visa upp en enad fasad!💪 Long live the Wahlgren’s!

Absolut!
Det är därför det blir så fånigt med vissa inslag. I podden sa t.ex. PW att hon aldrig ska behöva försvara sin relation. Det har hon ju rätt i. But here we are!!
Det hade väl räckt med en lågmäld bekräftelse om det ens ska behövas.
Nä, nu slås det på stora trumman med reklam (samarbete?) för att marknadsföra "PW och CB inc." istället.
Känns extremt ytligt i jämförelse med hur det "låter".
Det här utspelet är för att blidka linslusen CB. Så han får sin beskärda del i rampljuset. Kärleksbombning de luxe!! Hon har ju t.o.m. taggat honom och tackar på exakt samma sätt som i ett samarbete. Han hade/har ju naturligtvis lagt ut det själv - allt för att kunna börja ställa krav/kontrollera igen.
Och för varje gång kommer CB att bli mer och mer "Gilla mina inlägg! Se mig! Ha tid för mig! Var med mig! Gör som jag vill! Gör rätt! Var rätt!".
Har aldrig sett en sådan jättebebis och det STÖR mig att så många inte ser det eller att jag och många inte skulle fatta det.
Tänker att det där med alla CBs händelser nu också BARA är för att kunna se vilka som tittar... Kom igen! Ge oss ett inlägg, eller..?