2026-05-07, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-traktorforever
Jag tror att samtliga i Wahlgren-klanen har full koll på vad som skrivs om dem på FB så det är kanske helt enkelt en respons på de senaste dagarnas inlägg här. De vill väl för allt i världen inte riskera att tappa följare, tittare, lyssnare (och köpare av P:s mycket exklusiva kläder o krämer i Ullared)?
Det gäller ju att hålla ihop och visa upp en enad fasad!💪 Long live the Wahlgren’s!

Absolut!

Det är därför det blir så fånigt med vissa inslag. I podden sa t.ex. PW att hon aldrig ska behöva försvara sin relation. Det har hon ju rätt i. But here we are!!

Det hade väl räckt med en lågmäld bekräftelse om det ens ska behövas.

Nä, nu slås det på stora trumman med reklam (samarbete?) för att marknadsföra "PW och CB inc." istället.

Känns extremt ytligt i jämförelse med hur det "låter".

Det här utspelet är för att blidka linslusen CB. Så han får sin beskärda del i rampljuset. Kärleksbombning de luxe!! Hon har ju t.o.m. taggat honom och tackar på exakt samma sätt som i ett samarbete. Han hade/har ju naturligtvis lagt ut det själv - allt för att kunna börja ställa krav/kontrollera igen.

Och för varje gång kommer CB att bli mer och mer "Gilla mina inlägg! Se mig! Ha tid för mig! Var med mig! Gör som jag vill! Gör rätt! Var rätt!".

Har aldrig sett en sådan jättebebis och det STÖR mig att så många inte ser det eller att jag och många inte skulle fatta det.

Tänker att det där med alla CBs händelser nu också BARA är för att kunna se vilka som tittar... Kom igen! Ge oss ett inlägg, eller..?
Senast redigerad av Realdoll00 2026-05-07 kl. 07:38.
Citera
2026-05-07, 08:30
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Absolut!

Det är därför det blir så fånigt med vissa inslag. I podden sa t.ex. PW att hon aldrig ska behöva försvara sin relation. Det har hon ju rätt i. But here we are!!

Det hade väl räckt med en lågmäld bekräftelse om det ens ska behövas.

Nä, nu slås det på stora trumman med reklam (samarbete?) för att marknadsföra "PW och CB inc." istället.

Känns extremt ytligt i jämförelse med hur det "låter".

Det här utspelet är för att blidka linslusen CB. Så han får sin beskärda del i rampljuset. Kärleksbombning de luxe!! Hon har ju t.o.m. taggat honom och tackar på exakt samma sätt som i ett samarbete. Han hade/har ju naturligtvis lagt ut det själv - allt för att kunna börja ställa krav/kontrollera igen.

Och för varje gång kommer CB att bli mer och mer "Gilla mina inlägg! Se mig! Ha tid för mig! Var med mig! Gör som jag vill! Gör rätt! Var rätt!".

Har aldrig sett en sådan jättebebis och det STÖR mig att så många inte ser det eller att jag och många inte skulle fatta det.

Tänker att det där med alla CBs händelser nu också BARA är för att kunna se vilka som tittar... Kom igen! Ge oss ett inlägg, eller..?

Tror precis som dig, PW skriver tack för överraskningen till CB. Men detta är så uppgjort. Nu ska de synas och vissa företag hoppar på och bjuder dem. Win win.
Spekulationerna om separation försvinner tillfälligt. CB flyttar tillbaka till PWs hus. De reser mm.
Tror bara det är spel, allt för att timingen ska vara bra.
Citera
2026-05-07, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Hon har inte sagt att hon har skickat honom till Spanien i WV. Det har du drömt. Jag har sett alla WV.
Sorry men det har hon. Visade bild på honom utan skägg och skrattade åt att hon bad honom åka ner tills det växte ut igen....och att han faktiskt gjorde det. Var före bröllopet och allt det där.... Du får kolla igen 👍😄
Citera
2026-05-07, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Jösses...

Nu ligger det iaf bilder ute från Nynäs havsbad! Otydligt om det är samarbete eller reklam...
Hon tackade ju Chrille men visst ser det ut som ren reklam. Varför ens bilder? Hade det varit privat så behöver dom ju absolut inte informera oss om vad dom gjort eller hur? Känns som en reklambrochyr för Nynäs havsbad MEN nu fick CB lite uppmärksamhet och närhet i allafall så lite win-win är det ju🤪...och ffa. synas och finnas.. Viktigt viktigt !
Senast redigerad av Adventuros 2026-05-07 kl. 09:20.
Citera
2026-05-07, 09:20
Medlem
Stämmer nog bra det.
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Alltså utifrån poddar och så är det rätt uppenbart att Pernilla inte är superkär i CB och aldrig heller varit det. Hon sökte mer en livspartner som skulle vara just någon hon kunde sällskapa med när hon inte umgås med övriga vänner och familj helt enkelt. Vissa är så, de behöver sällskap hela tiden men struntar helt i kärleksdelen av det. Visst hon bodde utan man herrans massa år men då bodde alla ungarna hos henne också så hon hade ändå sällskap nonstop. När de flyttade ut behövde hon helt enkelt fylla tomrummet.
Bröllop etc är ju mest för programmets skull, det lockar tittare och är bra marknadsföring.
Tror inte hon hatar CB eller nåt sånt men tror heller inte hon är förälskad i honom och heller och aldrig varit det. Hon har mer bara funnit sig i situationen att han är där och håller henne sällskap lite då och då, that's it.
Citera
2026-05-07, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Alltså utifrån poddar och så är det rätt uppenbart att Pernilla inte är superkär i CB och aldrig heller varit det. Hon sökte mer en livspartner som skulle vara just någon hon kunde sällskapa med när hon inte umgås med övriga vänner och familj helt enkelt. Vissa är så, de behöver sällskap hela tiden men struntar helt i kärleksdelen av det. Visst hon bodde utan man herrans massa år men då bodde alla ungarna hos henne också så hon hade ändå sällskap nonstop. När de flyttade ut behövde hon helt enkelt fylla tomrummet.
Bröllop etc är ju mest för programmets skull, det lockar tittare och är bra marknadsföring.
Tror inte hon hatar CB eller nåt sånt men tror heller inte hon är förälskad i honom och heller och aldrig varit det. Hon har mer bara funnit sig i situationen att han är där och håller henne sällskap lite då och då, that's it.

Visst är det så. Är man duktig på att läsa kroppsspråk, blickar och annat subtilt i B la bilder syns det väldigt tydligt att hon ej är kär.
Citera
2026-05-07, 18:30
Medlem
buddy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Varför skulle hon skicka iväg honom till Marbella? Han kan ju följa med till hennes hus i Marbella.
Pernilla orkar inte sova med ett öga öppet.
Citera
2026-05-07, 18:50
Medlem
Ett inlägg med flera av bilderna PW postat ligger på Nynäs havsbads insta. De har alltså tagit bilderna på paret för att kunna publicera i sina kanaler. Solklart samarbete och knappast en ”överraskning”… PW som numera gör reklam för vuxenblöjor skulle väl aldrig betala för ett rum och sen medverka i reklam? Och ”detta behövde vi”… efter fyra veckor separerade behöver man väl en kväll hemma? Men vad är hemma för CB nu?
Citera
2026-05-07, 18:52
Medlem
De är även filmade i en reklamsnutt… detta har planerats sedan länge….
Citera
2026-05-07, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
De är även filmade i en reklamsnutt… detta har planerats sedan länge….
Börjar kännas solkigt på riktigt. Snacka om att sälja sin själ....😵‍💫. Allt och ta mig fan allt för pengar! Vuxenblöjor, musfällor,doftborttagare....det tar aldrig slut...
Citera
2026-05-07, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Börjar kännas solkigt på riktigt. Snacka om att sälja sin själ....😵‍💫. Allt och ta mig fan allt för pengar! Vuxenblöjor, musfällor,doftborttagare....det tar aldrig slut...

Köksredskap i trä som visade sig vara giftiga 🙄
Citera
2026-05-07, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Tror precis som dig, PW skriver tack för överraskningen till CB. Men detta är så uppgjort. Nu ska de synas och vissa företag hoppar på och bjuder dem. Win win.
Spekulationerna om separation försvinner tillfälligt. CB flyttar tillbaka till PWs hus. De reser mm.
Tror bara det är spel, allt för att timingen ska vara bra.

Precis - glasklart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in