Citat:
Ursprungligen postat av
Herulen89
Har följt tråden sen början och förstår precis vad du menar. Ingen skulle bli gladare än jag om det gröna hade gett nåt men än så länge har jag gått bet. Kanske provar mer olika framöver. Gav du upp thca helt?
Ja helt och hållet. Testade 2 olika sorters brunt, en av dom skulle vara närmare 50% thca men kände knappt något.Placebo. Luktade även väldigt onaturligt och kändes fel när rökte den. Konstig smak och otrevlig hosta. En svart gummiboll med onaturlig lukt.
Testat 2 olika varianter av buds också, i princip 0 effekt. Coated med isolat då.
Så ja, jag har gett upp det helt. Kanske hade jag uppskattat det mer om hade testat badder och sådant som andra skriver om här, men jag har 0 intresse i att röka såna produkter eller vape eller mixtra med diverse produkter för att få effekt.
Jag testade thca-buds för det skulle vara som att röka riktiga buds, men det var det verkligen inte.
Långt ifrån. Och då jag enbart röker antingen brunt eller buds så finns det inget för mig att hämta här. Kalla mig gammaldags men jag vill varken röka okänt pulver eller någon vätska i någon vape.
Jag vill veta vad det är jag lägger i min grinder och röker. Så både brist på effekt och omöjligt att veta faktiskt innehåll på dessa produkter gör att jag inte ger det fler chanser.
Att folk får positivt för Spice när gjort tester på dessa produkter gör ju såklart det än mindre lockande, samt inlägg som "fått feber och galen hosta"....