Citat:
Ursprungligen postat av
KIFORS
SÅ!
Nu kommer uppdateringen många väntat på ang Kushy.
Jag vill STARKT avråda folk från att utnyttja deras vänlighet emot dem för vad jag tänker skriva nu är verkligen en fantastisk och otroligt givmild akt från deras håll. Jag har iofs beställt för tiotusentals kronor där ifrån så detta kanske påverkat deras beslut men jag skrev till dem ang det halva hektot jag och polarn rökade på en kväll utan effekt, så nu ska jag få hem ett gratis paket med lite av varje strain så jag kan leta mig fram till en ny favorit. Detta är ingenting dom hade behövt göra, jag hade gärna betalat för mig själv men bara att dom gör såhär gör dom grönare än sommar gräs för mig, när jag testat alla samples tänker jag dela med mig här av min upplevelse och vad jag personligen tycker fungerar bäst.
Sånhär vänlighet och support är ytterst ovanlig, så vill verkligen BETONA att utnyttja inte deras vänlighet, för då blir de som allt annat tillslut "this is why we cant have nice things" lol.
Återkommer så fort paketet kommit fram och jag börjat utvärdera deras gräs <3
Fridens Liljor
Jag har också 100% BRA upplevelser av Ku**y. Jaså, så ni rökte ett halvt hekto på en kväll, alltså 50g (25g var)?? Det är praktiskt taget omöjligt, om du inte sitter och matar en pipa var 5e minut typ.. Har du rökt mycket Isolat innan?? Jag tänkte om din tolerans är skyhög? Toleransen är lätt att sabba genom att röka 0,1g Isolat åt gången. Jag är dock övertygad om att du överdriver angående halvhektot!! Men det är bara min åsikt..
Du gör INTE Ku**y en tjänst genom att lägga ut hur otroligt generösa som de har varit mot dig... Nu tror ju många, som har problem med toleransen, att de OCKSÅ ska få en massa bonus hemskickat. Bara de gnäller om dålig/ingen effekt.
Catch my drift??