2026-04-21, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herulen89
Hur tycker ni buds/trim fungerar? har provat röka buds, trim och prerolled utan önskvärt resultat. Blir seg utan rus och dagen efter känns som en bakfylla. Ska testa decarba innan rökning, funkar inte det åker skiten i braskamin. Vejparna från mf och ug är toppen men det gröna tycker jag inte är nå vidare.

Totalt värdelöst. Testat själv både buds och olika hash-varianter. Fick ungefär lika mycket rus som av grönt te.
Blandar du med mycket tobak kanske du får turen att få en nickokick i alla fall.

Av att döma av tråden så får folk i princip enbart rus av badder och andra produkter som ska innehålla närmare 95% THCA (THC). Då känner dom av "lugnande och nära på riktigt cannabis-rus".

Testa röka en produkt med 95% riktigt THC säger jag till dessa herrar och damer.
Nä detta hade kunnat bli riktigt bra men det blev det inte.

Om man nu behöver beställa diverse produkter och mixa ihop för att få någorlunda liknande rus som från riktigt cannabis så känns det ju varken smidigt eller värt det, särskilt då det fortfarande är lika olagligt vid intag som riktigt cannabis.
Citera
2026-04-21, 20:18
Medlem
Citat:
Hur tycker ni buds/trim fungerar? har provat röka buds, trim och prerolled utan önskvärt resultat. Blir seg utan rus och dagen efter känns som en bakfylla. Ska testa decarba innan rökning, funkar inte det åker skiten i braskamin. Vejparna från mf och ug är toppen men det gröna tycker jag inte är nå vidare.
Inget konstigt när du röker konstgräs
Citera
2026-04-22, 05:56
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flipperspelet
Var kan man få tag på billigt CBD?
https://www.blulights-cbd-apoteket.se/collections/cbd-hasch/products/kashmir-cbd-hash
Citera
2026-04-22, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av golarskjutare
Totalt värdelöst. Testat själv både buds och olika hash-varianter. Fick ungefär lika mycket rus som av grönt te.
Blandar du med mycket tobak kanske du får turen att få en nickokick i alla fall.

Av att döma av tråden så får folk i princip enbart rus av badder och andra produkter som ska innehålla närmare 95% THCA (THC). Då känner dom av "lugnande och nära på riktigt cannabis-rus".

Testa röka en produkt med 95% riktigt THC säger jag till dessa herrar och damer.
Nä detta hade kunnat bli riktigt bra men det blev det inte.

Om man nu behöver beställa diverse produkter och mixa ihop för att få någorlunda liknande rus som från riktigt cannabis så känns det ju varken smidigt eller värt det, särskilt då det fortfarande är lika olagligt vid intag som riktigt cannabis.

Odlade mitt eget förr innan livet blev för seriöst och detta går inte att jämföra med riktigt röka. Procenten måste vara för låg i det gröna/bruna för att det ska ge nåt. Koncentraten verkar funka, vejparna funkar ok men rätt långt ifrån det riktiga. De flesta som har rökt riktigt ett par ggr instämmer nog.
Citera
2026-04-22, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapuff
https://www.blulights-cbd-apoteket.se/collections/cbd-hasch/products/kashmir-cbd-hash

Det verkar inte vara från utlandet.
Citera
2026-04-22, 12:54
Medlem
Jag har rökt THCA-buds från Snozy, deras ”premium buds” som ska vara helt naturliga utan någon typ av isolat. Jag undrar om någon annan har provat?

Första gången jag rökte så fick jag ganska kraftig hosta som satt i någon dag efter. Sedan rökte jag i fredags och blev krasslig under lördags förmiddagen och väldigt sjuk med hög feber och kräkningar. (Har fortfarande 39graders feber) så undrar om det kan vara nån skit i plantan och om det kan ha nått samband
Citera
2026-04-22, 12:54
Avstängd
Kan nån berätta vad som hänt med himood?
Citera
2026-04-22, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsMullenss
Kan nån berätta vad som hänt med himood?
Har oxå undrat vad som hände med dem? Deras pollen var riktigt bra! Så roligt att läsa om de som skriver att Thc-a inte funkar ( det är ju Thc ) 😂Får hem i brevlådan på 2dagar istället för att träffa nån skummis på en skoter🙏
Citera
2026-04-22, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Inget konstigt när du röker konstgräs

Nae men man hade ju lite förhoppning men det var för bra för att vara sant. Undrar om alla som tycker grön/brun thca funkar, har kört riktigt nån gång? För inget av allt jag provat kommer i närheten även om vejparna har varit bra.
Citera
2026-04-22, 14:03
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Nae men man hade ju lite förhoppning men det var för bra för att vara sant. Undrar om alla som tycker grön/brun thca funkar, har kört riktigt nån gång? För inget av allt jag provat kommer i närheten även om vejparna har varit bra.
Vi är många här som får effekt som förmodligen har rökt sedan innan du föddes.
Citera
2026-04-22, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Vi är många här som får effekt som förmodligen har rökt sedan innan du föddes.

Det hoppas jag verkligen!
Citera
2026-04-22, 14:46
Medlem
Citat:
Det hoppas jag verkligen!

Strunta i vad han skriver och enskilda individer som har 100 inlägg i denna tråd.
Ärligaste bedömningen man kan få är att testa själv och det verkar du ju ha gjort utan effekt, precis som jag och vänner till mig.

Kollar du tråden så ser du att det är mer klagomål på brist av effekt än amatörer som hyllar sin placebo-effekt.
Bara några inlägg upp så verkar ju någon stackare ha köpt THCA buds från butik som annonserar på flashback men enda effekten stackaren verkar ha fått är 3 dagars hosta och 39 grader feber.

Ingen här har en aning om vad det är i dessa produkter och det är den enda sanningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in