Citat:
Ursprungligen postat av
Evaochsnurriboll
Snälla tänk lite utanför boxen. Du vet lika mycket som jag att det inte finns några som helst konkreta bevis. Man skulle nästan kunna tro att det kanske är du som gjort allt detta för att du själv är boven i det hela? Detta är rykten, INGA bevis. Inget som helst tyder på att det är j*mmy. Ta reda på fakta innan du öppnar munnen
Polisen kommer aldrig gå ut med Åkes namn, det kan jag ge dig.
så om du skrivit något i stil med "så länge det inte kan bevisas till 100%, så tycker inte jag man skall hänga ut någon" då hade jag iaf förstått dig
men när du skriver att "Inget som helst tyder på att det är j*mmy"
då gör du bort dig själv, iaf inför mig, för det finns hur mycket som helst som tyder på att det är just precis honom, det går liksom inte att förneka det
du har 3 inlägg på flashback och samtliga går ut på att skydda J*mmy så, ja.. :-/
men det spelar egentligen ingen roll, alla från Linus rättegång är ju släppta, så om inte Åke hittade på allting, så lär ju folk vara VÄLDIGT säkra på vem han är
så det skulle väll iofs kunna vara hans räddning, att han bara hittade på hela historian om FF märket
vem vet