Citat:
Ursprungligen postat av
Infamous44
Spekulerar bara men likt Danmark tror jag dom kommer växa . Är sjukligt stora på andra sidan Öresundsbron med bra struktur o med tanke på hur andra Klubbar skickar ut medlemmar på löpande band till den gräns att folk knappt vill gå mer där längre så är det nog inga problem att fylla leden med rutinerade folk från andra klubbar , framförallt inte när dessa personer lär ha fullt med fd bröder som dom känner på andra sidan sundet som redan är medlemmar i Comanches.
Vet ej om du följt media i Danmark men Comanches har väldigt svårt att hålla ihop alla. Det händer mycket konstigheter både internt och utåt. Men, tiden får utvisa hur allt kommer fungera. Någon som vet hur det är med Malmö avdelningen? Det stod innan att de letade lokal, har de hittat någon?