2026-03-20, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Roligaste av hans utbrott tycker jag är när han påstår att han hyllat dammvippan Swiffer på Instagram flera månader innan han började samarbeta med dem.

Vem tusan bryr sig så mycket om en dammvippa. Fattar inte att företag samarbetar med honom, han är så genomskinligt otrovärdig.

Har du länk till inlägget?
Citera
2026-03-20, 13:59
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Har du länk till inlägget?
tidigare i tråden var det nån som länkade 50 av hans aggressiva svar.
Citera
2026-03-20, 14:04
Medlem
Roligt ändå att han är inne och läser sina inlägg på IG.
Och vågar visa sig sårbar. Sånt är ovanligt i kändisvärlden.
Citera
2026-03-20, 14:23
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Jäääävlar, vad han raderar Instagramkommentarer nu! Johan har nog anställt en assistens enbart för detta...
Förr eller senare så kommer det ge resultat. Om några veckor, när dammet har lagt sig, och alla som lämnat negativa kommentarer är blockade och bortrensade, så kommer hans sociala medie-konton kommer mer eller mindre att se ut som vanligt - som om ingenting har hänt.

Varumärket kommer ha fått sig en repa eller två, men det är nog allt.
Citera
2026-03-20, 14:46
Medlem
Någon som har bild på hans nya flamma?
Citera
2026-03-20, 15:34
Medlem
lundaelevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.-.
En del av grejerna han säljer är faktiskt rätt vettiga och lite småluriga att få tag på på nåt vettigt sätt. Sen är han sjukt störig som person och även när han råkar ha lite rätt vill jag ibland tycka tvärtom bara för att han har ett så jävla irriterande sätt att framställa det. Jag har lite samma ambivalenta känslor inför otrohetsgrejen, tycker han beter sig töntigt men samtidigt har jag svårt att köpa att det ballat ur med kommentarer om det.

håller med, säkert som så att det är överprisat men inget konstigt med det. Alltid dyrare i mina butiker än i stora, det är en del av systemet.

Folk har en orimlig frustration över matgeeks personlighet, han är som alla 50+ som är lite smånördiga och blir besatta av olika saker.
Citera
2026-03-20, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
Svägerska? Via exfrun eller via Louise kan man fråga sig.

Ja, jag undrade samma sak igår men kom på att en svägerska kan ju även vara hans syskons partner, om han har syskon.
Citera
2026-03-20, 16:20
Medlem
0.1s avatar
Man förstår ju i alla fall varför det sket sig om pmsgeek var VD i äktenskapet....
Citera
2026-03-20, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Någon som har bild på hans nya flamma?
Googla Louise Johansson.
Hon är en gammal vinnare av Sveriges Mästerkock.
Citera
2026-03-20, 16:44
Medlem
Amors avatar
Nu har han skrivit en slags generisk ursäkt på Instagram. Gissar att han har kontaktat någon form av pr-konsult som har rådgivit honom till det. Måste göra ont för honom att erkänna att han gjort nåt fel.
Citera
2026-03-20, 16:51
Medlem
Citat:
Nu har han skrivit en slags generisk ursäkt på Instagram. Gissar att han har kontaktat någon form av pr-konsult som har rådgivit honom till det. Måste göra ont för honom att erkänna att han gjort nåt fel.
Vilken jävla mupp han är, inte kan man kommentera heller.
Citera
2026-03-20, 16:51
Medlem
Citat:
Screenshotta och lägg upp här. Hälften av oss är blockade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in