2026-03-19, 20:49
Medlem
Fenotyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Tror ni risgeek testar några glassnyheter med grabben i år?

Förhoppningsvis skiter grabben totalt i sin loser till otrogna farsa och väljer att bo med mor sin.
Kommer bli sjukt kul att se alla kommentarer på nästa video med Hårgeeken.
Citera
2026-03-19, 20:52
Medlem
Mycket snack om otrohet hit och dit men den riktiga frågan som jag ställt mig i 6 år är: Dyson V11 - lever den upp till hypen?
Citera
2026-03-19, 20:58
Medlem
Fenotyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcaBasicBobDylan
Mycket snack om otrohet hit och dit men den riktiga frågan som jag ställt mig i 6 år är: Dyson V11 - lever den upp till hypen?

Hans gälla jävla uttal får nackhåren att resa sig. I framtiden kommer Louise slå en Dyson i skallen i självförsvar på Respektlöshetsgeek.
Citera
2026-03-19, 21:59
Medlem
haha, nu har han mitt i allt lagt upp någon chat-GPT bloggpost på sin annars inaktiva blogg.

https://matgeek.se/2026/03/19/pinsa-romana-pizzans-battre-och-lite-mer-okande-kusin-och-varfor-di-marco-ar-originalet/

måste vara svårt att låtsas som inget när man hela tiden sitter och tar bort mängder med kommentarer på nolltid....
Citera
2026-03-19, 22:06
Medlem
Känns som folk misstänkte saker i kommentarsfälten redan för ett år sedan under den där resan. Tyckte själv det kändes lite märkligt. Skönt att man hade rätt som vanligt.
Citera
2026-03-19, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urpelkropping
Ingen köper något i hans webshop. Andra, mycket större butiker, säljer samma produkter till lägre priser och han har inte gjort någon promotion eller SEO, finns inte med på prisjakt eller pricerunner mm. Han är likt många andra hjärndöda influencers helt inkompetent när det kommer till faktisk företagsamhet vilket redan är känt sen Åsö-debaklet. Om samarbetena är utanför YT eller social media helt eller inte spelar ingen roll, hans varumärke har tappat 95% av sitt värde, och det är inte som att han kommer att kunna erbjuda någon egentlig kompetens eller kunskap då han bara är en talanglös influencer. Han är en reklampelare som ingen längre vill använda.

Poängen var att Louise inte kommer kunna visa sig med sin nya romans offentligt utan att möta massiv kritik och riskera sin karriär eftersom att hon själv också är främst en influencer. Att gömma undan sin partner konstant när man lever ett liv i offentligheten är inte hållbart och det kommer garanterat att spricka. Särskilt eftersom att Johan inte längre har någonting att erbjuda.

En del av grejerna han säljer är faktiskt rätt vettiga och lite småluriga att få tag på på nåt vettigt sätt. Sen är han sjukt störig som person och även när han råkar ha lite rätt vill jag ibland tycka tvärtom bara för att han har ett så jävla irriterande sätt att framställa det. Jag har lite samma ambivalenta känslor inför otrohetsgrejen, tycker han beter sig töntigt men samtidigt har jag svårt att köpa att det ballat ur med kommentarer om det.
Citera
2026-03-19, 22:26
Medlem
Fenotyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patrik-sjoberg
haha, nu har han mitt i allt lagt upp någon chat-GPT bloggpost på sin annars inaktiva blogg.

https://matgeek.se/2026/03/19/pinsa-romana-pizzans-battre-och-lite-mer-okande-kusin-och-varfor-di-marco-ar-originalet/

måste vara svårt att låtsas som inget när man hela tiden sitter och tar bort mängder med kommentarer på nolltid....

Vilken jävla fjant. Patetisk skithög!
Citera
2026-03-19, 22:33
Medlem
Fenotyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.-.
En del av grejerna han säljer är faktiskt rätt vettiga och lite småluriga att få tag på på nåt vettigt sätt. Sen är han sjukt störig som person och även när han råkar ha lite rätt vill jag ibland tycka tvärtom bara för att han har ett så jävla irriterande sätt att framställa det. Jag har lite samma ambivalenta känslor inför otrohetsgrejen, tycker han beter sig töntigt men samtidigt har jag svårt att köpa att det ballat ur med kommentarer om det.

Han har inte bara betett sig töntigt, han har betett sig som ett otroget svin i 1 år och nu kommit ut med det med skrattemoji! "Spekulera fritt!"

Han är störig på det sättet att han har extremt svårt att ta den minsta kritik. Han blir direkt som en trotsig 3-åring.
Citera
2026-03-19, 22:35
Medlem
flezks avatar
Citat:

Snart pumpar han ut videos om japanska kockknivar igen som att ingenting har hänt
Citera
2026-03-19, 22:51
Medlem
Citat:

”Jag äter gärna gluten själv, men jag har en svägerska med celiaki och det vore ju själva sjutton om man inte kunde erbjuda något vettigt alternativ.” Är det Linnéa eller Louise som har en syster med celiaki??

Edit: det kan ju såklart vara en svägerska på andra sidan, om han har syskon.
Citera
2026-03-19, 22:57
Medlem
Min favorit med geeken är när han stjäl en vinflaska av en hemlös.
Citera
2026-03-19, 23:00
Medlem
Fenotyps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menomi
Min favorit med geeken är när han stjäl en vinflaska av en hemlös.

Tänker nu på det iscensatta tillfället då någon stjäl en flaska från en uteservering där Fejkgeeken jagar efter och minsann får tag på den stulna flaskan! Och han försöker se cool och tuff ut efteråt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in