2026-02-11, 04:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Jo, men hon tycker ju också att det är lämpligt att tatuera sig och har sagt att hon inte kommer sluta med det.
Så lite klister utanpå huden är väl en fis i rymden för henne
Men att använda rekommenderade krämer av läkaren går absolut inte, nej det ska vara talg, kokosfett och jag vet inte vad för skit hon har på sig
Helt sinnes
Synd att hon väljer fula tatueringar.de ser ut att vara hemma gjorda..

Undrar hur hon har råd med tatueringar
Citera
2026-02-11, 06:22
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckolina55
Synd att hon väljer fula tatueringar.de ser ut att vara hemma gjorda..

Undrar hur hon har råd med tatueringar
Jag såg ett äldre avsnitt. Där säger hon stt hon inte har några lån. För ett par månader sålde hon massa begagnat och hennes egentillverkade armband eftersom hon hade ett gammalt lån kvar att betala.
Dessa armband som hon några månader visat att hon gjort och följare skrivit att hon borde sälja dem. Men hon kunde inte med att ta betalt för dem, hon gav bort dom, för det är sån hon är som person

Det känns som det är mycket pengafuffens...
Citera
2026-02-11, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Jag såg ett äldre avsnitt. Där säger hon stt hon inte har några lån. För ett par månader sålde hon massa begagnat och hennes egentillverkade armband eftersom hon hade ett gammalt lån kvar att betala.
Dessa armband som hon några månader visat att hon gjort och följare skrivit att hon borde sälja dem. Men hon kunde inte med att ta betalt för dem, hon gav bort dom, för det är sån hon är som person

Det känns som det är mycket pengafuffens...

Jag tror hon först försökte sälja dem för 200 kr styck.
Och jag tror inte hon har gjort dem själv. Jag tror hon har köpt dem ifrån Amazon billigt.
Citera
2026-02-11, 17:46
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
Jag tror hon först försökte sälja dem för 200 kr styck.
Och jag tror inte hon har gjort dem själv. Jag tror hon har köpt dem ifrån Amazon billigt.
Ja nåt sånt 200-300:-/st. Från att hon gett bort dom
Skulle inte bli förvånad...
Citera
2026-02-11, 20:56
Medlem
Nu är hon sämre igen.
Citera
2026-02-13, 08:14
Medlem
Citat:
Nu är hon sämre igen.
Depression säger hon i senaste vloggen.
Bipolär säger jag…
Citera
2026-02-13, 09:24
Medlem
Är det någon som vet vad rubriken på vloggen igår betyder? ”Då Vill Jag Inte Gifta Mig Med Stefan”. Kanske somnade jag till när hon sådde fröer.
Citera
2026-02-13, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Är det någon som vet vad rubriken på vloggen igår betyder? ”Då Vill Jag Inte Gifta Mig Med Stefan”. Kanske somnade jag till när hon sådde fröer.
Jag måste också ha somnat 🤷‍♀️
Tycker hon ofta har en rubrik som inte stämmer med innehållet.
Citera
2026-02-13, 11:01
Medlem
Är väl för att man ska hajja till och inte stänga ner...sedan om det är relevant är tydligen en annan sak. Oftast matas det bara på om att enbart se till sig själv. En icke så funktionell ensidighet hos en blivande terapeut.
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Jag måste också ha somnat 🤷‍♀️
Tycker hon ofta har en rubrik som inte stämmer med innehållet.
Citera
2026-02-13, 11:33
Medlem
Citat:

Är väl som vanligt bara clickbait så folk ska vilja kolla på videon och vänta på att hon berättar om rubriken. Ibland har det varit typ EN mening om det som står i rubriken. Dvs typ inget alls. Man känner sig lurad.
Att hålla på med clickbait är så lågt. Inger inget förtroende.
Citera
2026-02-13, 13:35
Medlem
Citat:

Jag tror Mellon sa det när de stod och lagade mat. I något sammanhang.
Citera
2026-02-13, 17:38
Medlem
Citat:
Jag tror Mellon sa det när de stod och lagade mat. I något sammanhang.

Jo han sa det.. reagera att han säger Stefan och Ellie vill Mellon säger pappa Stefan..
Fattar inte varför hon tycker det är viktigt att säga pappa åt Stefan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in