Citat:
Ursprungligen postat av
Stoltmamma26
Kollade på en gammal vlogg när hon drack nåt rävgift som hette "super nova"
Hon var helt frisk från ALLT när hon drack en shot varje morgon. Sen åkte hon på semester och sov i tält med de stora grabbarna och Mellon var ett halvår. Hon tog inte med denna mirakeldryck då det är en kylvara. Dagen efter satt hon och grät på toan och var typ döende, då hade ALLA sjukdommar kommit tillbaks. EFTER ETT DYGN utan rävgiftet 😂🙈 OMG ALLTSÅ!
Undra varför hon inte dricker det idag om det var så "bra"
Det var ett sånt pyramidspel som hon själv var med i och sålde och värvade medlemmar.
Jag minns detta. Jag har själv två autoimmuna sjukdomar varav en tarmsjukdom och blev så ledsen för det där, som ett hån att hon använde sig av en så smärtsam sjukdom till att gör reklam (som jag uppfattade det).
Liksom 99% mer troligt resandet gjorde att magen rasade OM den rasade, men hon fejkade säkert allt för att visa hur bra shoten var.
Men hon fick ju tillbaka sina utslag också har jag för mig. Bara för hon glömde shoten 1 dag…
Sen efter detta har det varit nya saker hela tiden i tillskottsform och inte bara rena vitaminer och mineraler utan pulver med ämnen från saker vi aldrig ätit… Varför skulle våra kroppar behöva det nu för.
Usch blir irriterad.