2025-10-15, 15:21
Medlem
Då kan hon plugga tills hon blir pensionär haha
Citera
2025-10-15, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Igloo500
Då kan hon plugga tills hon blir pensionär haha
Hon får ju ingen stor pension. Men hon har ju vanan inne att tigga pengar.
Citera
2025-10-15, 18:42
Medlem
Kollade på en gammal vlogg när hon drack nåt rävgift som hette "super nova"
Hon var helt frisk från ALLT när hon drack en shot varje morgon. Sen åkte hon på semester och sov i tält med de stora grabbarna och Mellon var ett halvår. Hon tog inte med denna mirakeldryck då det är en kylvara. Dagen efter satt hon och grät på toan och var typ döende, då hade ALLA sjukdommar kommit tillbaks. EFTER ETT DYGN utan rävgiftet 😂🙈 OMG ALLTSÅ!

Undra varför hon inte dricker det idag om det var så "bra"
Det var ett sånt pyramidspel som hon själv var med i och sålde och värvade medlemmar.
Citera
2025-10-15, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Kollade på en gammal vlogg när hon drack nåt rävgift som hette "super nova"
Hon var helt frisk från ALLT när hon drack en shot varje morgon. Sen åkte hon på semester och sov i tält med de stora grabbarna och Mellon var ett halvår. Hon tog inte med denna mirakeldryck då det är en kylvara. Dagen efter satt hon och grät på toan och var typ döende, då hade ALLA sjukdommar kommit tillbaks. EFTER ETT DYGN utan rävgiftet 😂🙈 OMG ALLTSÅ!

Undra varför hon inte dricker det idag om det var så "bra"
Det var ett sånt pyramidspel som hon själv var med i och sålde och värvade medlemmar.

Jag minns detta. Jag har själv två autoimmuna sjukdomar varav en tarmsjukdom och blev så ledsen för det där, som ett hån att hon använde sig av en så smärtsam sjukdom till att gör reklam (som jag uppfattade det).
Liksom 99% mer troligt resandet gjorde att magen rasade OM den rasade, men hon fejkade säkert allt för att visa hur bra shoten var.

Men hon fick ju tillbaka sina utslag också har jag för mig. Bara för hon glömde shoten 1 dag…

Sen efter detta har det varit nya saker hela tiden i tillskottsform och inte bara rena vitaminer och mineraler utan pulver med ämnen från saker vi aldrig ätit… Varför skulle våra kroppar behöva det nu för.

Usch blir irriterad.
Citera
2025-10-15, 21:25
Medlem
Jag har så otroligt svårt för när någon sitter och gråter samtidigt som de filmar sig själva/tar kort och sedan lägger ut det på sociala medier. Det är något speciellt med människor som gör sånt, de vill ha uppmärksamhet och stå i centrum. Samt pratar om sig själv i tredje person, skitlöjligt. Ellie är ju typiskt en sån person, me myself and I.

Hon tror att hon haft det så svårt i ett helt år. Men hon har ändå gjort rätt mycket på det året trots allt. Det finns dem som har det betydligt mycket värre och som inte orkar arbeta och studera samtidigt. Som inte hade orkat ta sig en meter utanför dörren ens. De är tvingade att vara sjukskrivna, det finns inget annat val. Dem är det synd om!
Citera
2025-10-15, 21:39
Medlem
Men var man inte tvungen att ha sjuksköterskeutbildning i botten för att kunna utbilda sig till terapeut?

Citat:
Ursprungligen postat av Korpfageln
Men i så fall behöver även S professionell hjälp om han inte märker att hon faktiskt har någon psykisk åkomma som han också börjar lida av utan att han märker de.
En sak man tydligt ser är att hon har väldigt narcissistiska drag blandat med en hel del annat som i alla fall inte är en bra kombination ihop med att inte kunna skilja på vad som verkligen är sant och inte, för källkritisk är hon ju absolut inte när hon läser och tittar på alla konspirationsteorier som hon sväljer rakt av.
Och jag hoppas verkligen inte att hon kommer läsa till och jobba som terapeut, för i så fall kommer dom stakars klienterna komma därifrån med ett värre psyke än dom kom dit med. Jag vill inte ens tänka mig det scenariot framför mig, jisses vilken hemsk tanke att tänka 😩
Citera
2025-10-15, 21:51
Medlem
Eg0x3s avatar
Hon förmedlar budskap via lillpojken nu oxå… Töntigt!

Hur sköter hon omläggningen nu när Stefan inte verkar vara där?

Jag blir oxå irriterad
Citera
2025-10-15, 22:01
Medlem
Det var min tanke också att hon lät som hon hade sex inte ont med sådana ljud
Hon gör sig till extra i sina videor bara för att folk ska tycka synd om henne och helst skicka en slant!
Förstår inte hur hon kan komma på all skit

Citat:
Ursprungligen postat av Puckolina55
Haha
Jag tyckte det lät som hon hade sex..mer stön år sex hållet än smärta 🤣🤣

Har tänk på något hon köper laktosfri mjölk men inget annat i laktosfritt. Har någon laktosintolerans i familjen?
Bregott och vanligt smör är inte laktosfritt..
Citera
2025-10-15, 22:16
Medlem
Lutheras avatar
Hej,
Tänkte fråga om jag fick undra en sak.
Kan det vara så att E ligger ett steg före oss som skriver här. Det är ju det här hon vill. Det genererar ju folk till hennes Youtube och Instagram. Om hon inte konstant failierar så finns inget att se, läsa, skriva om. Väntrum och päronskalning kan ju vara intressant på sitt sätt. Vad vet jag.

Tack
/Lu
Citera
2025-10-15, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kringlan26
Men var man inte tvungen att ha sjuksköterskeutbildning i botten för att kunna utbilda sig till terapeut?

Det beror på vilken sorts terapeut. Det hon läser nu är beroendeterapeut och då krävs tex sociologutbildning och den examen har hon. Men tex psykoterapeut kräver socionom- eller tex sjuksköterskeutb. dvs högskoleexamen och det har hon inte.
Minns inte exakt vad hon ville jobba med, men det var något som krävde socionomutb. eller liknande (tror det var psykoterapeut men är ej helt säker). De flesta kräver högskoleexamen.

Så det här är väl det som fått många att fundera hur det ska gå och om hon ska kosta på sig fler år, på högskola.
Citera
2025-10-15, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luthera
Hej,
Tänkte fråga om jag fick undra en sak.
Kan det vara så att E ligger ett steg före oss som skriver här. Det är ju det här hon vill. Det genererar ju folk till hennes Youtube och Instagram. Om hon inte konstant failierar så finns inget att se, läsa, skriva om. Väntrum och päronskalning kan ju vara intressant på sitt sätt. Vad vet jag.

Tack
/Lu

Jodå. Det tror jag också. Hon vet exakt vad som folk stör sig på. Hon vet vad får folk att tycka synd om henne, bli arg på henne och så vidare. Hon är inte dum på det viset, hon vet hur hon ska få som hon vill (annars hade hon inte klarat sig såhär bra i livet trots allt som faktiskt hänt/hon gjort annorlunda).
Citera
2025-10-16, 10:40
Medlem
Stefan har löneutmätning som med beslutsdatum 2025-06-09
Utmätning på lönen med 11.398 kr per månad!!

Han har haft utmätning länge
2024-12-19 utmätning 8164 kr per månad

2022-09-12 utmätning med 2639 kr per månad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in