2026-02-06, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seochhor6
kolla hennes foton på fb, drt är sjukt många men scrolla igenom alla, ni kommer se saker ni önskat att ni ninte sett

Jag tänkte mest FAN vad SNYGG hon varit? Hon har sett lycklig ut också. På riktigt, en fin glöd i ögonen.
Citera
2026-02-06, 21:42
Medlem
Missade du bilderna på de tejpade brösten? 😂
Citera
2026-02-06, 21:56
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjatte534
När?
Citera
2026-02-06, 23:41
Medlem
Ja det går att göra, så blir man kontaktad senare. Eller ber de att man ska höra av sig vid ett senare tillfälle. Om nu det namnet finns där. Och tydligen finns inte hon där. Isåfall säger de att namn inte lämnas ut.
Citat:
Det går att ringa &säga att man söker en viss person och sedan skickar de ett meddelade till berörd persoanl om att de ska ringa upp, det finns inte någon vid de namnet på soc i gävle och då har flrea i växeln kollat
hon ljuger som en jävla idiot
när ska de få nåt sliut?
Citera
2026-02-07, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjatte534
Ja… Varför skulle jag bry mig om att titta på hennes bröst? Jag är inte en fjunig 16-årig grabb

Det jag tyckt varit positivt med henne har varit att hon varit öppen med att hennes kropp sett ut som de flesta kroppar gör (och särskilt efter 4 graviditeter och ammanden). Tänker inte skamma henne för hennes kropp. Däremot för hennes knopp Eller avsaknaden av det som borde finnas i den…
Citera
2026-02-07, 10:24
Medlem
Jag mena inte att "skamma" henne men jag tycker det rä sjukt ansvarlöst och olämpöigt att ha såna bilder när man är terapeut. Skulle jag kolla upp min terapeut(vilket väldigt många gör) så skulle jah inte vilja se sånt. men de e jag
Citera
2026-02-07, 10:44
Medlem
Citat:
Jag mena inte att "skamma" henne men jag tycker det rä sjukt ansvarlöst och olämpöigt att ha såna bilder när man är terapeut. Skulle jag kolla upp min terapeut(vilket väldigt många gör) så skulle jah inte vilja se sånt. men de e jag
Jag tycker det sjukt ansvarslöst och olämpligt med sådana bilder när man har barn, och särskilt tonåringar. Jag tvivlar på att barnen vill se sin mamma halvnaken på Instagram eller Facebook.
Mer fokus på barnen och lite mindre på henne själv hade varit önskvärt för allas bästa.
Citera
2026-02-07, 12:33
Medlem
Citat:
Hin är ju skruvad delux. Hon vet ibte cad de betyder att ha livet på paus???? Hon sprnger omkring överallt och shoppar och har sig, dansar och leker positiv fy fan
Hon är tillräckligt frisk för att gå ut och festa ikväll iallafall…
Citera
2026-02-07, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Hon är tillräckligt frisk för att gå ut och festa ikväll iallafall…
Men imorgon sitter hon och gråter för att hon blev så svettig på Hardstyle eventet och gnäller att det kliar outhärdligt och hon har inte sovit på hela natten. Hoppas hon lyckas få på sig en bh för annars får hon värk i studsande brösten också.
Citera
2026-02-07, 16:20
Medlem
Festa? Hon e ju iaf nykter… nånting bra!
Citera
2026-02-07, 16:57
Medlem
Inte så sjuk nu va?!
Citera
2026-02-07, 17:13
Medlem
Schysst outfit, träningstights.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto