2026-09-08, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
😂😂😂

Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Det är verkligen ingen bantningsmat. 5 enorma potatisar till bara henne. Alltså massa kolhydrater. Pytteliten kycklingbit. Ägg och avocado också. Hon kunde skita i potatisen. Hon tappade kycklingbiten på golvet. Hon tog upp den och åt den. Tänk vad hudflagor, hundhår, katthår och Mellons snorkråkor
Nej och vi som fattar vi fattar att hon inte gått ner 10 kg.
Hennes hudflagor är överallt tror jag och hennes vänner med barn har ätit mängder av det och hennes egna med för den delen. Jättegott sa S 😂
Citera
2026-09-08, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Så fint dom fått det i vardagsrummet...verkligen minimalistiskt!
Och nya fotpallen Stefan är både snygg och praktisk

Ikväll åt dom middag ihop...det ser så sjukt stageat ut! Äcklig mat dessutom och Stefan låtsas som han älskar det...
Tänkte på det med. Han säger det ser gott ut och det gjorde det verkligen inte🤮🤮han vågade väl inget annat säga.

Varför tvinga andra äta hennes smaklösa mat? När min gubbe gör mat som jag inte kan äta då fixar jag egen
Citera
2026-09-08, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mickelina55
Tänkte på det med. Han säger det ser gott ut och det gjorde det verkligen inte🤮🤮han vågade väl inget annat säga.

Varför tvinga andra äta hennes smaklösa mat? När min gubbe gör mat som jag inte kan äta då fixar jag egen
Han tycker väl det är skönt att slippa laga mat….

Varför kan hon inte bara göra en riktig kycklingsoppa istället för att tillaga det sådär…

Igår la hon upp en bild på sin vanliga lunch. Kalkonpålägg, avokado, ägg, babybell tomater, kanske äggröra (minns inte) och texten att det alltid var en SMAKEXPLOSION!
Det enda som smakar något där är väl tomaterna om de är mogna och en bra sort. Avokado smakar inte så mycket, babybell smakar inget, kalkonppålägg är också ganska smaklöst.
Citera
2026-09-08, 23:32
Medlem
Hon verkar vara botad från tandläkarskräcken nu, annat var det förr.

Jag får känslan att Stefan inte är särskilt smart. Vad ska han med ytterligare en båt till, som dessutom måste lagas. Borde vara bättre att lägga pengarna på att få till, åtminstone någonting inne i huset.
Helt ärligt tror jag inte dessa två kommer att lyckas, få till varken huset eller tomten.
Citera
2026-09-08, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonluft

Jag får känslan att Stefan inte är särskilt smart. Vad ska han med ytterligare en båt till, som dessutom måste lagas. Borde vara bättre att lägga pengarna på att få till, åtminstone någonting inne i huset.
Helt ärligt tror jag inte dessa två kommer att lyckas, få till varken huset eller tomten.
Tror inte heller och det ska bli spännande att se följetongen. Han drar bara dit grejer.
Han kunde tapetserat huset för länge sen.
Citera
2026-09-08, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Tror inte heller och det ska bli spännande att se följetongen. Han drar bara dit grejer.
Han kunde tapetserat huset för länge sen.

Tänker på hur hon för två veckor sen sitter och säger att hon får sjuk ångest och mår jättedåligt av flyttlådor och liknande som kan bli vid renovering. Så hon sa till Stefan att de kan inte ha flyttlådor länge när de renoverar hallen.
Sen tog hon in alla kläder och sa hon måste lägga ut dem inom 2 veckor för hon mår dåligt av kartongerna.

Alltså jag tror inte den där renoveringen går snabbt. Ingen har ens påbörjat något underarbete. Källaren verkar ha stannat av helt sen flera månader.
Men mer saker och prylar har det blivit både inomhus och utomhus…
Citera
2026-09-09, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonluft

Nej de kommer inte ha pengar kvar ,köpte en saftmaja som hon kommer använda en gång och ny kaffemaskin. Den kan inte varit billig. Nä de kommer köpa upp hans pengar på skit
Citera
2026-09-09, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mickelina55
Nej de kommer inte ha pengar kvar ,köpte en saftmaja som hon kommer använda en gång och ny kaffemaskin. Den kan inte varit billig. Nä de kommer köpa upp hans pengar på skit

Shoppingberoende är också ett missbruk.
Citera
2026-09-09, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Tänker på hur hon för två veckor sen sitter och säger att hon får sjuk ångest och mår jättedåligt av flyttlådor och liknande som kan bli vid renovering. Så hon sa till Stefan att de kan inte ha flyttlådor länge när de renoverar hallen.
Sen tog hon in alla kläder och sa hon måste lägga ut dem inom 2 veckor för hon mår dåligt av kartongerna.

Alltså jag tror inte den där renoveringen går snabbt. Ingen har ens påbörjat något underarbete. Källaren verkar ha stannat av helt sen flera månader.
Men mer saker och prylar har det blivit både inomhus och utomhus…
👍😂
Citera
2026-09-09, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Shoppingberoende är också ett missbruk.
Syns tydligt hon är igång och handlar en massa. Vad ska man med 2 kaffebryggare till? Jovisst ja costco kaffet är så fantastiskt gott😂ändå har har hon bryggt vanligt hur länge som. Alltså vilken🤡
För att inte prata om avokado från costco hahaha
Citera
2026-09-09, 17:16
Medlem
Det hon säger på insta idag är hennes skräck och ångest!
Citera
2026-09-09, 18:16
Medlem
Har hon börjat agera terapeut nu? Hon säger i gårdagens vlogg att hon haft kontakt med en klient…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in