Citat:
Citat:
Erkänt? Hon kommer med en anklagelse och han minns inget han är så pass snäll att han inte direkt avfärdar hennes anklagelse och du kallar det erkännande? Att ni måste ljuga för att inte hela caset ska rasa är faktiskt det yttersta beviset för att han är oskyldig finns inget som tyder på att han är skyldig
Ja, har man läsförståelse så ser man definitivt ett erkännande.
Han erkänner att han har hört hennes Upprepade nej. Och genom hans "förlåt" och "trodde väl du ba drev", fattar man att han har fortsatt trots hennes upprepade nej.
Att fortsätta trots upprepade nej = våldtäkt eller sexuellt övergrepp.
= han erkänner våldtäkt eller sexuellt övergrepp.
Och han minns. Det fattar man genom hans svar om att hon "ba tvärvände".
Han vet. Han minns. Han erkänner.
Men i förhör kommer han med dålig bortförklaring till sitt erkännande i Snapchatkonversationen. Att han skrev som han gjorde för att "rädda vänskapen med målsägande och gemensamma vänner ".
Och för nya läsare, så kan de här nedan se Snapchatkonversationen.
Citat:
Snapchatkonversationen:
Citat:
Hon: ”Vad fick dig att inte förstå alla mina nej och att vi inte skulle ha sex igår..?”
Han: ”Ojdå förlåt ja va tokjävla full va nog inte smartast Förlåt”
Hon: ”Vad spelar det för roll att du va tokfull? Du hör väl vad jag säger fast du är onykter?”
Han: ”Jo de är väl klart, men förstod väl inte, eller att du ba drev”
Hon: ”Det är knappast första gången, du gjort liknande mot andra. Hur tror du ärligt att det känns?
Han: ”Men vad menar du? Du bjöd över mig för att sova med dig och de tolkar jag som att du är intresserad men sen ba tvärvänder”
Hon: ”Okej, du förstår alltså inte. Då har jag inget mer att skriva till dig”.
Snapchatkonversationen:
Citat:
Hon: ”Vad fick dig att inte förstå alla mina nej och att vi inte skulle ha sex igår..?”
Han: ”Ojdå förlåt ja va tokjävla full va nog inte smartast Förlåt”
Hon: ”Vad spelar det för roll att du va tokfull? Du hör väl vad jag säger fast du är onykter?”
Han: ”Jo de är väl klart, men förstod väl inte, eller att du ba drev”
Hon: ”Det är knappast första gången, du gjort liknande mot andra. Hur tror du ärligt att det känns?
Han: ”Men vad menar du? Du bjöd över mig för att sova med dig och de tolkar jag som att du är intresserad men sen ba tvärvänder”
Hon: ”Okej, du förstår alltså inte. Då har jag inget mer att skriva till dig”.